Pitkät hiukset avoimina ei sovi vanhemmalle naiselle
Kommentit (80)
Joillekin sopii, toisille ei. Yksilöllistä.
Se on totta, varsinkin jos ohkaset on. Kannattaa pitää kiinni.
Makuasia.
Mielestäni kaljujen, vanhojen ja lihavien miesten pitäisi pysytellä sisätiloissa, koska kukaan ei ole kiinnostunut heistä.
Mikä on vanhempi? Missä se raja kulkee?
N48
Näytän kyllä ihan noidalta hiukset auki, mutta mitä sitten? Saan näyttää siltä, jos haluan. Tässä iässä (50) ei enää tarvitse yrittää näyttää kauniilta tai edes standardin mukaiselta.
Niin meinaatko että Aira Samulinille sopisi paremmin kananpersetukka? Minusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Näytän kyllä ihan noidalta hiukset auki, mutta mitä sitten? Saan näyttää siltä, jos haluan. Tässä iässä (50) ei enää tarvitse yrittää näyttää kauniilta tai edes standardin mukaiselta.
Ehkä meistä tulee satuolentoja. Mä näytän maahiselta. Cousin It on myös mahdollinen. N40
Paksu luonnonkihara sopii vaikka olisi harmaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä kuulostaa hyvältä ja voimaannuttavalta, että näyttää noidalta. 🤔
Jaa, mä olen hirmuisen tyytyväinen pitkiin hiuksiini, myös avoimena. Hyvältä näyttää!
Ehkä kaikkien naisten pitäisi peittää hiuksensa, niin ap ei traumatisoituisi.
Joku kateellinen siellä kirjoittelee, kenellä ei itsellään ole pitkää tukkaa? Pitkä tukka on ihana, upea, oli se sitten auki tai kiinni.
Sinähän et sitä sanele. Kun minusta tulee vanha täti, kasvatan todella pitkän tukan ja annan sen olla aina auki!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikkien naisten pitäisi peittää hiuksensa, niin ap ei traumatisoituisi.
Ehkä ap:n kannattaisi pysyä sellaisissa paikoissa, missä ei joudu näkemään muita ihmisiä. Jos noin koville ottaa ihmisten moninaisuus.
Ap, ei päätä sitä mikä kenellekin sopii. Onneksi.
T 50 v, jolla paksu upea kihara tukka liki aina auki.
Mitä vanhemmaksi tulen, sen pidemmät hiukset kasvatan. En ole syntynyt tähän maailmaan viehättymään ap: ta tai muitakaan kuspäitä.
No mä mietin aina että Eini olis ihan mummo ilman tukkaansa. Nyt se on vaan niinku vanha nainen XD
Mitä väliä sillä enää sitten on, onko hiukset pitkät vai lyhyet kun kukaan ei kuitenkaan katso enää perään?