Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista penistä pidätte parhaimpana?

Vierailija
03.11.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sekoittaa faktoja ja tilastoja tämän palstan keskusteluun. Valtaosalla ei riitä ymmärrys edes prosentteihin, puhumattakaan keskiarvoista, mediaaneista, todennäköisyyksistä tai odotusarvoista.

:D Meinaatko, että menee hyvä keskustelu pilalle?

Vierailija
42/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on oikeasti keskimääräistä isompi ei siitä huutele.

Jotkut huutelee ja jotkut ei. Ex mies asiasta tykkäsi joskus mainita, että taskussa parikytä senttiä.. Nykyinen miesystävä ei ikinä varmasti sanoisi ja luulee, että ei ole hääppöinen vaikka kuitenkin 18cm hänellä.

Täydellinen turn off tuollainen mies joka leuhkii koollaan. Kiertäisin kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastonikkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sekoittaa faktoja ja tilastoja tämän palstan keskusteluun. Valtaosalla ei riitä ymmärrys edes prosentteihin, puhumattakaan keskiarvoista, mediaaneista, todennäköisyyksistä tai odotusarvoista.

:D Meinaatko, että menee hyvä keskustelu pilalle?

Niin, turha sitä on faktoilla pilata. 

Vierailija
44/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut huutelee ja jotkut ei. Ex mies asiasta tykkäsi joskus mainita, että taskussa parikytä senttiä.. Nykyinen miesystävä ei ikinä varmasti sanoisi ja luulee, että ei ole hääppöinen vaikka kuitenkin 18cm hänellä.

Niin, tuo 18 cm vehje kuuluu alle 2% luokkaan. 20cm molo tai isompi on vain 0,03% väestöstä, eli siis kolmella tuhannesta. Jos kerran isoista pidät, niin sun tuurilla kannattaa varmaan pelata myös lottoa? 

Tuossa aiemmin keskikokoiseksi mainittu 14cm 'tykki' on vain 35% miehistä. Tämän artikkelin mukaan penis on erektiossa keskimäärin 13.12 cm. Kyseessä siis 15 tutkimuksesta tehty metatutkimus vuonna 2015.

https://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

Lotosta tullut voitettua joskus joku kympin luokkaa oleva summa eikä tuota ex miestäkään voi ihan päävoitoksi kutsua sillä on alkoholisti, ei rappiojuoppo, mutta kuitenkin. Vaikka tilastollinen keskiarvo onkin alle 14cm ei se poissulje mahdollisuutta, että jonkun kohdalle osuu parikin kookkaampaa. Tilastot eivät tarkoita sitä, että pitää koluta 100 miestä läpi, että omalle kohdalle osuu kaksi 18cm kullista miestä, ei ne tule järjestyksessä. Tuuria vain.

Vierailija
45/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo 18 cm vehje kuuluu alle 2% luokkaan. 20cm molo tai isompi on vain 0,03% väestöstä, eli siis kolmella tuhannesta. Jos kerran isoista pidät, niin sun tuurilla kannattaa varmaan pelata myös lottoa? 

Tuossa aiemmin keskikokoiseksi mainittu 14cm 'tykki' on vain 35% miehistä. Tämän artikkelin mukaan penis on erektiossa keskimäärin 13.12 cm. Kyseessä siis 15 tutkimuksesta tehty metatutkimus vuonna 2015.

Tilastot ja prosentit on mitä on. Sillä ei ole tekemistä sen kanssa minkä kokoisia peniksiä yksittäisen naisen kohdalle on osunut. Paitsi ehkä jos käy läpi muutama tuhat miestä niin voi alkaa olemaan otanta saman näköinen kuin tilasto. Kyllä olen pienempiäkin tavannut, yksi oli poikkeuksellisen pieni, arviolta alle 10 cm. Viestissäni kerroin vain ex miehen ja tämän nykyisen mitan, hän myöskin pitempiaikainen kumppani.

Vierailija
46/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi hänelle tarjontaa olevan. Ei ole kroppa viimeisen päälle ja viina maistuu, mutta hyvä suustaan ja flirtti uppoaa moniin. Itse olen iloinen nykyisestä hyvin eri luontoisesta miehestä.

Vierailija
47/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma penikseni on vain 14cm pitkä,suora ja se on melko suonikas.

Kivekseni on normaalia isommat.

En ole tyytyväinen omaan penikseeni, toivoisin että se olisi isompi ja komeampi.

Vierailija
48/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minullekin tullut vastaan täydellisen tuntuinen 18-senttinen. Toinen 17-18-senttinen oli kovassa käytössä viimeksi tänään. Lisäksi kokemuslistalla muutama liian pitkää (20+ cm), jotka tekivät kipeää.

Tietysti, koska olen hakenut nimenomaan seksiseuraa, olen kysynyt koon etukäteen.

Tuo kommentti on yhtä hassu kuin jos väittäisit, ettei joku voi olla ollut tosi isorintaisen naisen kanssa, koska niitäkin on vain harvalla. Eiköhän se riipu ihan itsestä mitä etsii ja mitä valitsee. Ei sen tarvitse olla sattumasta kiinni millään lailla, eikä siksi myöskään tilastollisesta todennäköisyydestä.

Vierailija
49/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on se totuus ja siksi nämä huutelijat voivat enää huudella täällä vauvapalstalla. Naista eivät saa ikinä.

Vierailija
50/63 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla niitä harvoja paikkoja missä isokaluinen voi huvikseen kehua. Kavereille ei, ei vieraille naisille, eikä oma nainen varmasti ota kuuleviin korviinsa. Jos on pitkässä parisuhteessa niin kukaan muu nainen ei ole välttämättä edes isoa kaluasi nähnyt. Silloin voit elvistellä vain itsellesi.

Vierailija
51/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopivin olisi samanlainen kuin miehelläni eli keskikokoinen, aavistuksen ylöspäin kaareva ja selkeästi erottuvalla varren ja nupin välisellä kokoerolla eli "harjanteella". Se tuntuu todella hyvältä yhdynnässä sekä myös kun liu'utan sormiani sen yli.

Olen varmaan vähemmistössä siinä mielessä, että minulla on jonkinlainen fetissi siemensyöksyihin. Minulle on aina plussaa, jos mies saa lauetessaan voimakkaita (kovalla paineella tulevia) siemensyöksyjä. Kiihotun kovasti mieheni siemensyöksyistä, sillä ne tulevat lähes aina voimakkaina roiskahduksina. Ainoastaan niiden määrä vaihtelee paljon. Pikapanon jälkeen häneltä tulee 1..2 nopeaa sykäystä, jotka silti tulevat melko voimakkaasti. Parhaimmillaan pitkien esileikkien ja rakastelujen jälkeen olen laskenut häneltä 8 isoa roiskausta, kun hän viimein laukeaa rinnoilleni.

Vierailija
52/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän isohkosta, noin 14 cm pituisesta. Kova. Keskipaksu 12 cm

Tuo on keskikokoinen.

Minulle ja tiedän keskusteluista että monelle ystävällenikin tuo on iso. Se on iso suuseksin ja iso moneen muuhunkin. Pienempikin kävisi, mutta yleensä ne todellakin ovat tämän kokoisia. Yhtään isompi ei todellakaan tarvitse olla.

Vierailija
53/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän isohkosta, noin 14 cm pituisesta. Kova. Keskipaksu 12 cm

Tuo on keskikokoinen.

Minulle ja tiedän keskusteluista että monelle ystävällenikin tuo on iso. Se on iso suuseksin ja iso moneen muuhunkin. Pienempikin kävisi, mutta yleensä ne todellakin ovat tämän kokoisia. Yhtään isompi ei todellakaan tarvitse olla.

No jos on tottunut pieniin niin kai tuokin voi näyttää isolta. Joissain tilastoissa muistaakseni 13,7 suomalaisten keskikoko niin kyllä tuo 14 cm menee ihan samaan kokoluokkaan eli keskikokoinen.

Vierailija
54/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka on kiinni miehessä, jota rakastan ja haluan.

Vierailija
55/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt tiedätte että joka toinen päivä laulava ei erektiossa kasva kuin 2vk laulamatta ollut joka on pitempi ja paksumpi isompi päinen näin ainakin itsellä

Vierailija
56/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt tiedätte että joka toinen päivä laulava ei erektiossa kasva kuin 2vk laukeamatta ollut joka on pitempi ja paksumpi isompi päinen näin ainakin itsellä

Vierailija
57/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 kirjoitti:

kai nyt tiedätte että joka toinen päivä laulava ei erektiossa kasva kuin 2vk laukeamatta ollut joka on pitempi ja paksumpi isompi päinen näin ainakin itsellä

Eipä siinä koossa mitään valtavaa eroa ole jos on normaalisti toimiva vehje joka jaksaa laueta usein. Lähinnä kulli kasvaa hieman juuri ennen laukeamista.

Vierailija
58/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu, kova ja kestävä.

Valitettavasti näitä kaikkia harvalta suomalaismieheltä löytyy.

Vierailija
59/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ees seisois. Ja olis kiinni semmosessa miehessä joka haluaa muutakin kuin sen että mun tehtäväni on saada laukeamaan se vehje vaikka väkisin, halusin itse tai en.

Vierailija
60/63 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan aina kovasti kehuja penikseni koosta. Mitat 17.5 cm pituutta 14.4 cm ympärysmitta.  Omistanko siis kalun ihannemitoilla?

En ymmärrä miksi alapeukkuja tulee noin paljon noista mitoista. Itsellänikin on 17,5cm pitkä ja ympärys 14,5cm. Kukaan ei ole liian isoksi sanonut, mutta ihailua ja nautintoa se on saanut aikaan.