Miksi huumeidenkäyttäjät hajoittaa asunnoista seinät, ovet
lattiat siis tuhoavat koko asunnon? Käskeekö se huumepeikko rikkoa kaiken?
Kommentit (10)
Ne vaan on ihan sekaisin ja yhtä sekaisin ovat huumeiden käytön dekriminalisoinnin kannattajat
Olen ihmetellyt samaa, kun aiemmin tuli pyörittyä milloin kenenkin bileissä joissa näitä nistejä ja aineiden tarjoajia riitti. Melkein kaikissa asunnoissa oli paikkoja hajalla. En kuitenkaan itse ollut todistamassa mitään väkivaltaista tilannetta ikinä. Miksi ne hajottaa paikkoja? Mikä aine saa sellaisen aikaan?
Jospa huumeveikon mielestä sellainen asunto on paljon käytännöllisempi, missä on revitty kaikki irti pois edestä. Pöntönkin voi repiä irti niin voi basgoa suoraan sinne putkeen tai lattialle.
Onneks juopot ei ole ikinä hajottaneet yhtään asuntoa.
luulen,että paikkoja hajottaa ne päihdepsykoosiin joutuvat, jotka näkee ties mitä hirviöitä millon mistäkin. Muistan yhden nuoren, joka oli hajottanut ikkunat, kun oli nähnyt siellä jotain hiippailijoita jotka oli tulossa tappamaan. Ja asunnon oven hajoitti, kun oli psykoosissa hävittänyt avaimet ja kuuli sisältä asunnosta jotain ääntä, jonka vuoksi oli pakko päästä huoneistoon sisälle välittömästi oli avainta tai ei
Psykoosissa tulee tehtyä kaikenlaista. Varokaa, ettette osu paikalle, kun tulee tällanen halu hajottaa kaikki vastaantuleva.
Minä uskon että useimmilla narkomaaneilla on lapsuuden traumoja. Se on usein syy myös siihen että haluaa pään sekaisin millä tahansa myrkyllä. Tunteiden läpikäynti olisi tuskallista, helpompi unohtaa ja sumentaa mielensä.
Joskus pintaan voi nousta jotain menneestä traumasta sekävuustilassakin ja aggressiivinen käytös tulee kuin puskista - paikat menee rikki.
Käsittelemön viha voi johtaa myös masennukseen. Tämän takia jokaisella meistä tulisi olla ns yhteys itseämme. Tunnistaa tunteet ja ajatukset - niiden pohjimmainen syy
Väkivaltaisissa tilanteissa yleensä hajoaa paikkoja kun pitää näyttää miten kova on ku lyö seinään reiän tms... Miten lapsellista.
Kaipa ne on sekaisin ja tuhoaa kaiken. Seinät ja ovet nyt sattuvat olemaan heikommin hajoavia..
Kattoa ja lattiaa onkin jo haastavampaa rikkoa toki sekin jossain määrin on mahdollista