Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aikuiset ihmiset jaksavat leikkiä Halloweenina?

Vierailija
02.11.2019 |

Oikeasti, ymmärrän parikymppiset maalamassa kasvojaan ja pukeutumassa kammottavasti ja maskeeraamassa itseään pyhäinpäivänä.
Mutta miten nelikymppiset, "lapselliset" ihmiset perustelevat itselleen, että naama maalataan ja lähdetään baariin vampyyriksi tms. pukeutuneena? Instaa kun katsoo, Halloween on vaan tekosyy naisille pukeutua kuin maksulliset naiset.

Mikä tätä 70-80-90 -luvulla syntynyttä sukupolvea vaivaa? Eikö voi olla nuorekas ilman lapsellisuutta, eikö voi vaan kasvaa aikuiseksi ja jättää leikit lapsille?

Eilen kadulla vastaan käveli yliopiston vieressä Nasse-setä ja Tyyne -hahmot, parikymppisiä poikia molemmat. Nauratti kovasti, mutta jos nämä olisivat olleet nelikymppisiä, olisi lähinnä säälittänyt.
Ja ei, en ole vanha kääkkä, olen alle 40v ja viettäny jenkeissä joskus Halloweenia itsekin. Suomessa taas vappuna hassutellut parikymppisenä. Se, että nyt 36-vuotiaana maskeeraisin itseni ja pukeutuisin seksikkääksi noidaksi, vaatisi jonkinlaisen tajunnan taantuman.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämä on tylsää ja paskaa? Mikset ota seivästä takalistosta ja tajua että sinäkin voit jäädä vaikka huomenna auton alle?

Ikäluokkasi on niin luutunutta ja tylsää.

Vierailija
2/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikuiseksi kasvaminen = ei voi ikinä tehdä enää mitään paitsi mennä töihin, nukkua ja mennä taas uudelleen aamulla töihin.

Kunnon NPC-robotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisiakin saa lapsettaa välillä. Mielikuvituskin pysyy vireänä. Halloween on hyvä tilaisuus tähän toimintaan.

Vierailija
4/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien lopettaminen olisi helppo tapa vähentää ilmaston kuormitusta, mutta tähänkään ei pystytä.

Vierailija
5/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää pukeutua naamiaisasuihin, mutta jos joku toinen, ikään katsomatta, siitä iloa elämäänsä saa, antaa palaa vaan. Kuka minä olen tuomitsemaan. Hyvä vaan, että hauskaa on.

Vierailija
6/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Did it for the gram".

Itse inhoan halloweenia. Hyi olkoon niitä rumia maalauksia, naamareita, kalmaa ja kuoleman feikkausta jota some on parhaillaan täynnä. Onko tuo nyt edes hauskaa.