Lue keskustelun säännöt.
Olin ulkona ja jessus mikä itsemurhakeli taas
02.11.2019 |
Tätä se on sitte maaliskuuhun asti. Mielipiteitä?
Kommentit (43)
Tällainen sää ei ole hyväksi ihmisen terveydelle. Joudun tekemään aina useamman etelän matkan tähän vuodenaikaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapin asukkaille nää talvet on yhtä vittua persläven kanssa: lunta, pimeää, kylmää - ja lunta vappuun asti!
Entä sitten liukkaus. Ostin 129 e maksavat nastakengät. Liukastuin sisällä. Miten muut osaavat kävellä näillä?