Selkeä kiinnostus ja seksuaalinen vetovoima minun ja yhden miehen välillä. Neutraalisti käyttäytyminen tuntuu ihan vittuilulta.
Teeskentelyltä. Hän on varattu, siitä syystä. Jos menisin todellisen tunteen mukaan, sekin ilmeisesti on väärin.
Kommentit (16)
Olet vain puutteessa ja siirtänyt halusi yhteen ihmiseen jota näet usein. Todellisuudessa kaipaat vain hyväksyntää ja sek siä ja kuvittelet että tuo mies on ainoa mies maailmassa joka voi sinulle sitä antaa.
Grow up. Ja varsinkin kun kyse on vieläpä VARATUSTA. Hitto mikä pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain puutteessa ja siirtänyt halusi yhteen ihmiseen jota näet usein. Todellisuudessa kaipaat vain hyväksyntää ja sek siä ja kuvittelet että tuo mies on ainoa mies maailmassa joka voi sinulle sitä antaa.
Grow up. Ja varsinkin kun kyse on vieläpä VARATUSTA. Hitto mikä pöljä.
En ainakaan tiennyt olevani puutteessa ennen kuin tapasin hänet.
Ap
Ehkä olet vaan kuvitellut vetovoiman olevan molemminpuolista - ihastuneena sitä usein tekee niin. Tai sitten olet oikeassa ja vetovoima on molemminpuolista, mutta jos hän on varattu ja käyttäytyy sinua kohtaan neutraalisti, se tarkoittanee sitä, että hän on valintansa tehnyt - eli hän ei aio antaa vetovoiman vaikuttaa mihinkään, vaan haluaa pysyä kumppaninsa kanssa. Varmaan se tuntuu vittuilulta, mutta enemmän minusta olisi vittuilua antaa sen verran periksi, että flirttailisi, antaisi sinun ymmärtää että jutusta voisi tulla jotain, saisi sinun ihastuksesi vaan kasvamaan - ja sitten lopulta jäisikin nykyiseen suhteeseensa fiilisteltyään ensin kanssasi (ilman seksiä) sen, mitä sattuisi huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vaan kuvitellut vetovoiman olevan molemminpuolista - ihastuneena sitä usein tekee niin. Tai sitten olet oikeassa ja vetovoima on molemminpuolista, mutta jos hän on varattu ja käyttäytyy sinua kohtaan neutraalisti, se tarkoittanee sitä, että hän on valintansa tehnyt - eli hän ei aio antaa vetovoiman vaikuttaa mihinkään, vaan haluaa pysyä kumppaninsa kanssa. Varmaan se tuntuu vittuilulta, mutta enemmän minusta olisi vittuilua antaa sen verran periksi, että flirttailisi, antaisi sinun ymmärtää että jutusta voisi tulla jotain, saisi sinun ihastuksesi vaan kasvamaan - ja sitten lopulta jäisikin nykyiseen suhteeseensa fiilisteltyään ensin kanssasi (ilman seksiä) sen, mitä sattuisi huvittamaan.
Siis minä käyttäydyn neutraalisti siksi kun tiedän hänen olevan varattu. Ja se tuntuu jonkun moraalisen teatterin vetämiseltä itselleni ja hänelle ja saa minutkin voimaan pahoin joka tapauksessa ja tuntemaan vihaa itseänikin kohtaan. Toisaalta minulle on aiemmin käynyt juuri niin, että varattu mies roikottaa minua perässään ja sellaisesta olen saanutkin tarpeekseni, toisaalta.
Ap
Olen kokenut saman kerran elämässä. Ei ollu mukava tunne. Nyt mulla on onneksi mies, jonka kanssa tunnen yhtä vahvaa vetovoimaa. Voimme puhua kaikesta ja arvomme on samanlaiset.
Siis minulla on tunne että hän on aidosti kiinnostunut ja minä reagoin neutraalisti, mikä tuntuu että teeskentelen hänelle.
Ap
Huvittavaa tuo muka vetovoima. Ekat pierut, rahariidat ja jännyys loppuu siihen.
Luulet olevasi kovinkin erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa tuo muka vetovoima. Ekat pierut, rahariidat ja jännyys loppuu siihen.
Ei ne taida minun ajatukset vetovoimaan vaikuttaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta, sinä siis oletat että pääsemme pieruihin ja rahariitoihin asti vai?
Ap
Itsellä vähän sama tilanne.
Käsittämätön vetovoima, toinen on varattu. Ollaan puhuttu asiasta ja tunne on molemminpuolinen, mutta toisaalta toinen on myös (onneksi) suoraan sanonut, että ei halua eikä aio tehdä mitään, mikä pilaisi parisuhteensa. Enkä minä toisaalta haluakaan ihmistä, joka lihallisen himon takia hajottaisi oman perheensä ja jättäisi vaimon jolle on vannonut uskollisuutta. Todettu, että tällä mennään. Tunnustetaan vetovoima ja todetaan että se on ongelma, mutta ystävyys on ehkä meille mahdollista. Toistaiseksi se on riittänyt, että käydään välillä oluella tai lounaalla, jutellaan niitä näitä, muttei tehdä mitään mistä toisen tarvitsisi potea huonoa omaatuntoa. Yhdessäolosta voi ja saa nauttia, vaikka kaikki seksuaalinen on kielletty.
.....