Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet 173cm miehestä?

Vierailija
02.11.2019 |

Onko lyhyt?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tuli joku tämmönen hobitti iskemään. Ei luoja, en ees vilkase tommosia kääpiöitä. :D

Vierailija
22/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma on 177cm joten ei tuo nyt juurikaan oo lyhyempi. Itse olen 164cm ja riittää että on mua pitempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikean miehen yhteismitta on 200 cm, joten tuon mittaiset miehet tarvitsevat melko ison peniksen tuohon päästäkseen.

Valitettavasti olen 174 cm pitkä mies eikä peniksenikään ole kuin 15 cm. Ei siis ole naisseuraa minulle luvassa. Ikävää.

Noilla mitoilla oot nainen. 15cm?! Ei ihme ettet saa naista.

Vierailija
24/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tiedä tyypistä muuta, niin sitten en hirveästi mitään mieltä. Lyhyemmänpuoleinenhan se on tilastollisesti nyky-Suomessa, mutta ei tuo kerro ihmisestä mitään sen tärkeämpää kuin kengänkokokaan.

Vierailija
25/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi exääni ja isäni saman pituisia. Vikaa ei miehessä vaan naisessa joka toisen pituudesta nurisee

Vierailija
26/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi, liian lyhyt tuollainen 173-senttinen.

M24 174 cm

Vierailija
27/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään kun syntyvyys laskussa. Naiset pysyy sinkkuina kun pitävät itseään parempina kuin edellämainitun mittaiset miehet. Pidemmät miehet tajuaa pysyä teistä kaukana

Vierailija
28/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173cm mies? Lyhyt.

Itse olen 175 cm nainen. Miehen mitta on 180cm tai enemmän. Tanskassa on muuten paljon pitkiä miehiä eli suosin tuontitavaraa deittimarkkinlilla.

Toki jokaisella on makumieltymyksensä ja joku voi tykätä niistä 165cm hobittimiehistä. Niillä vaan tuppaa olemaan alemmuuskomplekseja juurikin sen lyhyytensä takia. Ei jatkoon. Noh, ehkä sitten jos mies on miljonääri ja sopivan löyhäkätinen rahojensa suhteen. Täytyyhän se pituuden puute kompensoida varallisuudella, kun ei fyysisiä avuja ole.

Suosi ihan keitä haluat deittimarkkinoilla, mutta miksi pitää kirjoittaa netissä tylyä ja lyttäävää tekstiä muiden synnynnäisistä ominaisuuksista? Tuotat vain turhaa pahaa mieltä. Kuulostat aika epämiellyttävältä ihmiseltä.

Vierailija
29/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä lapsellista porukkaa. Ei sillä mitalla ole mitään merkitystä jos on mukava, luotettava ja sydän paikallaan.

Vierailija
30/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kovasti etelän tummien miesten perään ja he eivät todellakaan ole pitkiä, ei.

Ihmisessä ylipäätään tärkeintä on luonne. Minusta 173cm on miehelle aivan passeli pituus. Enhän ole itsekään kuin 160cm.

Vierailija
31/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tosi tyhmiä ja aina haukkumassa miehiä. Minä miehenä en ole enää kiinnostunut naisista, koska en tee mitään noin ilkeillä ihmisillä, mieluummin olen yksin.

Vierailija
32/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta

Vierailija
33/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mukava tyyppi, tuollainen normaalin rajoissa oleva pituus ei vaikuta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
34/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse lyhyt mies? Yleensä hyvännäköinen mies on kuumaa kamaa naisrintamalla oli lyhyt tai pitkä.

Vierailija
35/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 173 cm lyhyt, mutta ei liian lyhyt

N 166cm

Vierailija
38/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali mitta. Muut tekijät ovat tärkeämpiä, kuten se, että on sinut itsensä kanssa ja kohtelee muita hyvin.

Vierailija
39/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pitempi kuin valtaosa mamuista ja ne näyttää kelpaavan hyvin suomalaisille naisille, joten ei lienee ongelmaa. Tosin jos oot kovin kukkakeppi, niin voisit treenata vähän leveyttä. Se tekee huomattavasti miehekkäämmän näköiseksi kuin pelkkä pituus. Edes 190 cm pituus ei auta, jos vartalo on täysi kukkakeppi. Hirveintä on jalat, jotka näyttää lähinnä ohuilta rimoilta.

Vierailija
40/66 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän oot aloittaja onnekas. Nimittäin kaikki pinnalliset ulkonäkökeskeiset tyhjäpäänaiset kiertää sut kaukaa. Sunlaiset löytää rinnalleen sellaisen kunnollisen, ei pinnallisen, fiksun naisen, joka on siinä rinnalla yleensä loppuelämän. Noita naisia tosin kannattaa etsiä jostain muualta kuin Tinderistä, sillä siellä ne ei yleensä ole, siellä on ne pinnalliset vain.