Mitä mieltä olet 173cm miehestä?
Kommentit (66)
Riippuu missä maassa. Suomessa on vähän lyhyt, Japanissa ei.
Sitten on taas eri asia haittaako se jotenkin. Olen seurustellut tuon pituisen ja alle 170-senttisenkin kanssa. Asialla ei sinänsä ole minulle väliä, mutta kokemuksesta sanon että jos annettaisiin vaihtoehdot, mieluummin tuon mittainen kuin yli 180-senttinen. Olen itse vielä lyhyempi.
173cm ihan hyvä. Oma mies 165cm. T. Nainen165cm
Pääasia, että on älykäs, mukava ja korkeasti kouluttautunut. Ei pitkällä miehellä tee mitään, jos ei ole tavoitteita elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että on älykäs, mukava ja korkeasti kouluttautunut. Ei pitkällä miehellä tee mitään, jos ei ole tavoitteita elämässä.
Sinulle mies ei ole mies, jos hän ei ole korkeasti kouluttautunut. Eihän hän ole edes ihminen silloin. Mikä liene eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle mies ei ole mies, jos hän ei ole korkeasti kouluttautunut. Eihän hän ole edes ihminen silloin. Mikä liene eläin.
Annappa minä kerron sinulle, olen peruskoulun käynyt ja minulla on yli 4000€/kk ja sijoituksissa yli 350 000€. Mitään perintöjä en ole saanut, vaan olen köyhästä alkoholistiperheestä ja joka ei voinut kouluja käydä, kun piti yrittää vain pysyä hengissä vauvasta lähtien, kun molemmat vanhemmat vain joivat ja kukaan ei huostaan 70-luvulla ottanut.
Eihän kukaan pituudelle mitään voi. Joten turha arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annappa minä kerron sinulle, olen peruskoulun käynyt ja minulla on yli 4000€/kk ja sijoituksissa yli 350 000€. Mitään perintöjä en ole saanut, vaan olen köyhästä alkoholistiperheestä ja joka ei voinut kouluja käydä, kun piti yrittää vain pysyä hengissä vauvasta lähtien, kun molemmat vanhemmat vain joivat ja kukaan ei huostaan 70-luvulla ottanut.
Olen laskenut, että 20 vuoden päästä kun jään eläkkeelle, niin n. 8% vuotuisella tuotolla minulla on n. 2,6 miljoonaa. Tähän laskelmaan on katsottu se, että sijoituksiin tulee ulkopuolelta joka kuukausi n. 2000€/kk, eli 240 000€ palkkatuloista 20 vuodessa ja sille 8% korko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laskenut, että 20 vuoden päästä kun jään eläkkeelle, niin n. 8% vuotuisella tuotolla minulla on n. 2,6 miljoonaa. Tähän laskelmaan on katsottu se, että sijoituksiin tulee ulkopuolelta joka kuukausi n. 2000€/kk, eli 240 000€ palkkatuloista 20 vuodessa ja sille 8% korko.
Korjaan, siis 480 000€.
Samaa sarjaa tämä miehen pitää olla pitkä on se, että naisella pitää olla isot rinnat. Sen takia naiset ottaa silikoneja. Auttaako asiaa? Varmasti siellä piireissä missä älykkyys on yliarvostettua. Kun henkinen kapasiteetti on rajoittunut, niin toissijainen asia nousee suureen arvoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan, siis 480 000€.
Kelpaako teille rikas eläkeläinen? Olen 65-vuotias kun minulla on miljoonaomaisuus.
Just passeli. Eräs suorastaan hot. Mieluusti muutkin alle 180 cm.
Persjalkaisten kyklooppien suuri fani, 167 cm.
Jos vauva palstalta kysyy niin alle 195cm on lyhyt mies mutta oikeassa elämässä varmasti kelpaat.
Pitkä! Tai oikeastaan juuri hyvän mittainen.
Terveisin 157cm pitkä nainen
Itse olen 179cm pitkä mies. Isäni oli 166cm ja äitini 158cm. Poikani on 184cm.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
173cm mies? Lyhyt.
Itse olen 175 cm nainen. Miehen mitta on 180cm tai enemmän. Tanskassa on muuten paljon pitkiä miehiä eli suosin tuontitavaraa deittimarkkinlilla.
Toki jokaisella on makumieltymyksensä ja joku voi tykätä niistä 165cm hobittimiehistä. Niillä vaan tuppaa olemaan alemmuuskomplekseja juurikin sen lyhyytensä takia. Ei jatkoon. Noh, ehkä sitten jos mies on miljonääri ja sopivan löyhäkätinen rahojensa suhteen. Täytyyhän se pituuden puute kompensoida varallisuudella, kun ei fyysisiä avuja ole.
Jos tuolla lailla halveksitaan ja kielletään jopa ihmisen sukupuoli pituuden perusteella, niin onko ihme jos jollain on alemmuuskompleksi? Se ei kuitenkaan johdu itse pituudesta, vaan tuollaisesta vastaanotosta, jonka esim.sinulta saa.
Niin käänteistä seksuaalista häirintää ja vielä luvallista. Lyhyttä miestä saa kiusata ilman että edes paheksutaan. Hurmaavia hymiöitä ja peukkuja vaan, vaikka toisen ainutkertaista elämää pilataan.
Olen 171cm pitkä nainen ja oma mies 173cm. Exä oli minua lyhyempi, 169cm ja oikein sopivan pituinen. Itselleni ei pituudella, ei miehen eikä naisen, ole mitään merkitystä. Kiinnitän huomioni ihmisessä ihan toisiin ominaisuuksiin.
Hieman isääni pidempi eli normaalin mittainen mies.
N 158 cm
173 cm mies harteikkaana ja lihaksikkaana on ihan NAM:)
Minua 10 cm pitempi, ihan sopiva.
Jos tuolla lailla halveksitaan ja kielletään jopa ihmisen sukupuoli pituuden perusteella, niin onko ihme jos jollain on alemmuuskompleksi? Se ei kuitenkaan johdu itse pituudesta, vaan tuollaisesta vastaanotosta, jonka esim.sinulta saa.