Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole hovia eikä fanikerhoa ympärillä. Voinko silti olla narsisti?

Vierailija
02.11.2019 |

Kysymys on otsikossa. Joskus joku on minua syyttänyt narsistiksi ja olen asiaa pohtinut, mutta mihinkään 100% selvyyteen en ole päässyt. Mitään hovia minulla ei ole ympärillä, en ole semmoisesta koskaan haaveillut, enkä tehnyt elettäkään sen hankkimiseksi. Olenko mahdollisesti silti narsisti??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Moinen kysymys ei edes juolahtaisi ehdan pers.häiriöisen narsistin mieleen.

Vierailija
2/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot ohutnahkainen narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla.

Vierailija
4/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Narsisti voi tiedostaa olevansa narsisti. Ihan samalla tavalla ne voi etsiä tietoa googlettamalla kuin muutkin. Yleensä juuri siitä syystä kun kaikki ihmissuhteet menee aina solmuun ja katkeaa.

Vierailija
5/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri opintoihin liittyvässä työharjoittelussa joka mielestäni mennä ihan hyvin, mutta sain murskahuonon arvioinnin kuinka toiminnassa, käytöksessäni ja asenteessa kaikessa oli niin paljon vikaa ja parantamisen varaa että en oikein voi vieläkään sitä uskoa. Omasta mielestäni kaikki meni hyvin, enkä ole arvioinnin oikeellisuudesta lainkaan samaa mieltä. Mietin vaan että olenko täysin sokea näkemään itsessäni vikoja.

AP

Vierailija
6/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaa öljyä on turha narista pitkistä matka-ajoista ja talvisen merenkäynnin haasteista. Sen kanssa on nyt vasn opittava elämään.

Vierailija
7/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet karismaton narsisti, ei kaikilla narsisteilla ole isoa kaveripiiriä

Vierailija
8/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä olet muuten vaan ärsyttävä ja vittumainen ihminen.

Vierailija
9/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä haluttiin olla ilkeitä sinulle. Jos kokemus toistuu eri paikoissa niin sitten varmaan on itsessä vikaa.

Vierailija
10/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri opintoihin liittyvässä työharjoittelussa joka mielestäni mennä ihan hyvin, mutta sain murskahuonon arvioinnin kuinka toiminnassa, käytöksessäni ja asenteessa kaikessa oli niin paljon vikaa ja parantamisen varaa että en oikein voi vieläkään sitä uskoa. Omasta mielestäni kaikki meni hyvin, enkä ole arvioinnin oikeellisuudesta lainkaan samaa mieltä. Mietin vaan että olenko täysin sokea näkemään itsessäni vikoja.

AP

Oletko aiemmin saanut kritiikkiä asenteestasi ja vuorovaikutustaitojen puutteesta opiskelu- ja työympyröissä? Entä perheen ja ystävien taholta? Saitko konkreettisia esimerkkejä siitä, millä tavoin sinun olisi pitänyt toimia toisin? Yksi päin sitä itteään arvioitu harjoittelu ei välttämättä vielä kerro paljoa mitään. Jotkut harjoittelupaikat ovat oikeasti niin sairaita, että ihan jo muita harvasanaisempi jutustelu kahvipöydässä riittää siihen, että opiskelija leimataan epäsosiaaliseksi ja asennevammaiseksi.

Vierailija
11/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Narsisti voi tiedostaa olevansa narsisti. Ihan samalla tavalla ne voi etsiä tietoa googlettamalla kuin muutkin. Yleensä juuri siitä syystä kun kaikki ihmissuhteet menee aina solmuun ja katkeaa.

Joku yksittäinen kyllä, jos kokee, että narsismi on tavoittelemisen arvoinen asia. Yleisesti ottaen kehuvat silä, että ovat täydellisiä.

Vierailija
12/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luvallani saat olla narsisti.

Vierailija
13/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tai sitten sulla voi olla esimerkiksi antisosiaalinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
14/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ihan mitä itse haluat, älä anna muiden määritellä itseäsi.

Vierailija
15/15 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos olisit narsisti niin tuskin alkaisit itsetutkiskeluun vaan raivostuisit kritiikistä ja haaveilisit kostosta haukkuen mielessäsi noita typeryksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän