Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla Suomen paksuimmat pohkeet? Olen 43-vuotias sinkku,ongelmani liittyy vaatteisiin ja kenkiin.

Vierailija
02.11.2019 |

En voi ostaa saappaita tai pitkävartisia kenkiä koska pohkeeni niin paksut ettei kengät mahdu jalkaan. Olen ratkaissut pulman talvella käyttämällä villasukkia jotka vedän pohkeisiin asti. Myöskin tavallisten farkkujen löytäminen on vaikeaa. Käytän yleensä leveitä bootcut housuja. Onko muita? Äidiltäni olen tavallista suuremmat pohkeet perinnyt. Olen muutenkin isokoinen ja ylipainoinen ja mulla on suuret lollot.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Duobootsin sivuilla näytti olevan saapikkaita ympärysmittaan 50cm saakka.

Minulla on aina vähän haastavaa ollut löytää saapikkaita, vaikka paino ollut hoikasta lihavaan (20kg ero). Saapikkaita kyllä löytää, mutta pitää mennä ns. oikeisiin kenkäkauppoihin, marketit ja halpakaupat saa unohtaa.

Veikkaan että suurin osa noista halpis-kengistä tulee jostain Kiinasta ym. missä ihmiset keskimäärin pienempiä, joten kengätkin kapeampia jne. Vähän samaan tapaan mitä Pohjoismaisilla vaateketjuilla M koko on paljon isompi mitä esim. etelä-euroopassa, esim. Kappahllin koot vs. Zaran koot, osot heitot siinä minkä kokoinen on M-koon paita jne.

Suutari voi myös leventää kengän vartta.

Itse kaipaisin naisellisia nahkakenkiä pienellä (n.3cm) korolla, olen pitkä ha tahtoisin hieman korkoa, mutta en mitään korkeita kuitenkaan.

Vierailija
22/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45cm ympärysmitta. t.ap

oletko varma, että mittasit oikein? Mulla on reisi leveimmästä kohdasta 46-47 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pohkeen ympärys nyt 42. Lievä ylipaino. Ollessani painoindeksiltäni 18 oli pohje 39. Rasvakerros vaikuttaa siis vain vähän, pulleus on lihasta ja jänteitä. Sääreni on myös lyhyt ja pohkeen paksuin kohta on vain 28 cm korkeudella maasta. En ole vielä löytänyt saappaita, joissa leveä kohta olisi näin alhaalla ja joissa ympärysmittaa olisi tarpeeksi :(