Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua miten noloa. Jäin kiinni että olin naapurin pihalla!

Vierailija
02.11.2019 |

Asutaan lähekkäin olevissa omakotitaloissa.
Naapurit olivat josssin ja kuulin heidän pihalta outoa ääntä ja kävin katsomassa no naapurin kisss vain kolisteli jtn..

No olen hyvin utelias ihminen ja tutkin pihan jokapuolelta jäin kurkkimaan ikkunoista sisään.

Olin siis naapurin takapihalla enkä ollut kuullut, että naapurit olivat tulleet kotiinsa ja aloin ihmetellä liikettä sisällä ja tungin naamani kiinni lasiin ja sitten vasta tajusin naapureiden katsovan olohuoneessa ihmettelevinä.

Lähdin juoksemaan välittömästi talon sivusta etupihalle mutta sielä olikin naapurin mies ja pikkupoika purkamassa autoa .Jähmetyin paikoilleen ja samassa poika kysyi isi miksi tuo täti oli meidän pihalla ja samassa minä ampaisin täyteen juoksuun ja juoksiin kotiini ja vedin oven lukkoon ja suljin verhot.

Naapurit eivät ainakaan vielä ole tulleet kyselemään!!! Voi apua miten noloa. Olin ihan asialla liikkeellä mutta menin paniikkiin.
Taisin nolata meidät eikä mies vielä tiedä tästä. Mahtavatko naapurit tulla puhumaan tästä? Mies on työmatkalla ja tulee vasta huomenna

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Montako kertaa olet yhtä typerä?

Vierailija
2/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti😂 kiitos nauruista. Joko jollain pikkasen mielikuvitusta tai ap on ihanntäysi idiootti jos tämä on totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä teitä nolannut vaan itsesi. Naapurit ihmettelevät, että miksi noin kunnollisen oloisella miehellä on noin pimeä vaimo

Vierailija
5/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tänään on sattunut kaikkea noloa.

Vierailija
6/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sanonut että miksi olit sielä ja vaikka olisi vaikuttanut tekosyyltä niin sekin olisi antanut sinusta paremman kuvan kuin tuo pakeneminen jolla viestit että olet ollut pahanteossa sielä etkä des kiellä sitä

Vierailija
7/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samannäköiset vierekkäin olevat omakotitalot niin juopunut ukko kiroaa kun avain ei avaa lukkoa. Siinä asuva tulee katsomaan kuka siellä metelöi niin juopunut huutaa mitä vttua sä äijä teet mun kotona! Sä asut tuossa naapurissa että mene sinne. Saattoi juopunutta jälkeenpäin hävettää.

Vierailija
10/13 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäissi naaapuurin asunttoon tai pihalle mennä ilman asukkaiden läsnäolloa.

Vierailija
11/13 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😂

Vierailija
12/13 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen vastaavaa. Tosin siellä naapurin pihassa oli outo pakettiauto ja kaksi miestä menossa takaovesta sisälle ilman avaimia. Huusin takapihalla, että ketäs te olette ja otin puhelimella kuvia. Aika nopeasti lähtivät.

Vasta hetken kuluttua tajusin, että siinä olisi voinut käydä huonosti.

Vierailija
13/13 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭 Kieltämättä aika noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi