Mikseivät naiset panosta alusvaatteisiinsa?
Eikö teidän olo kohene laadukkaista Victoria's Secrets -alusvaatteista, joilla saatte miehen sulamaan, joka inspiroituu teidän suhdetta parantamaan entistä parempaan, kun muistatte heitä ja teitä laadukkailla alusvaatteilla iltojen iloksi?
Kommentit (61)
Käytän kyllä laadukkaita alusvaatteita, mutta VS on vähän niinkuin keskikastin merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta-laatusuhde VSissä ei ole kohdallaan...isompia kokoja ei edes tehdä, ja jos toivoisi liivien tukevan, voi nämä unohtaa joka tapauksessa.
Miksi pitäisi olla isompia kokoja? voisit säkin laihduttaa ja olla naisen näköinen.
Äh, älä viitsi provota...
Sitä paitsi jos on yhtään isorintaisempi, ei VS :ltä löydy kokoja. Ja itse asiassa niillä ei ole tarpeeksi pieniä ympäryksiä oikeasti hoikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Hinta-laatusuhde VSissä ei ole kohdallaan...isompia kokoja ei edes tehdä, ja jos toivoisi liivien tukevan, voi nämä unohtaa joka tapauksessa.
Isompia kokoja tarvitsevat eivät hyödy VS:n tuotteista muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kyllä laadukkaita alusvaatteita, mutta VS on vähän niinkuin keskikastin merkki.
Ei se ole keskikastin merkki, vaan markettikamaa huonolaatuisempaa. Myyvät shaissea kalliilla.
Minä panostan mukaviin alusvaatteisiin, ja niitä minulla on paljon, sekä rintaliivejä, että alushousuja. Olen koko ikäni käyttänyt tavallisia, pääosin puuvillaisia alushousuja ja pehmeitä mieluiten puuvillaisia rintaliivejä. Alusvaatteiden pitää olla sellaisia, että ne tuntuvat niin mukavilta päällä, ettei niitä edes huomaa. Mieheltä en ole koskaan kysynyt mielipidettä alusasuistani, eikä hänkään ole niistä mitään kommentoinut.
Saatko sinä tuolta firmalta jotain provikkaa vai miksi sinä mainostat?
Voi tyttö hyvä, ei se miehen kiinnostus alusvaatteista riipu. En ole tähän ikään (60 v) vielä niin epäseksikkäitä mummovaatteita löytänyt, että miehen kiinnostusta olisi hillinnyt. Yrittämisen puutteesta se ei ainakaan johdu, kun ei löydy sopivia ja mukavia 75H-kokoisia liivejä ja näin toisinaan on ollut villakalsaritkin käytössä.
Ehkä se on niin, että kun nainen on tarpeeksi viehättävä itse, ei tarvita erityisiä vaatteita. Tai ehkä mieheni on outo, kun iltojen ilo on parhaimmillan ilman vaatteita.
MInun oloni kohenee sillä, että vaatteet ovat mukavia. Siksi Tamsilk ja Miss Mary ovat suosikkejani, että niiltä löytyy puuvillaisia alusvaatteita kohtuuhintaan erikoinen koko huomioon ottaen.
Minä satsaan alusvaatteisiini. Iso kuppi, pieni ympärys, pidän väreistä ja pitsistä.
VS on luokattoman huonolaatuista.
Mulla on ihan kiva olo punaiseen pitsiin verhottuna, mutta naisystävä syttyy minusta, ei pakkauksesta :)
Meillä monilla on surkea palkka, joten ei ole hyvälaatuisiin ja kauniisiin alusvaatteisiin.
Heti kun vs alkaa tarjoamaan liivejä pienellä ympäryksellä ja isolla kupilla niin voihan sitä kokeilla. Tällä hetkellä niiden 30 ympäryksisiä liivejä tarjotaan ainoastaan D kuppiin asti, joka on pikkuruinen koko.
Vierailija kirjoitti:
Usassa kokovalikoima on kohtuullisen hyvä, ja tukevia peittäviä malleja löytyy. Mutta ei se missään laadukkaassa maineessa ole. Nuorten tyttöjen kauppa.
Mä panostan alusvastteisiin kyllä. Niiden pitää olla miellyttävät päällä ja sellaiset, että vaatteet näyttävät hyviltä niiden päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usassa kokovalikoima on kohtuullisen hyvä, ja tukevia peittäviä malleja löytyy. Mutta ei se missään laadukkaassa maineessa ole. Nuorten tyttöjen kauppa.
Ei ne tee DDD kuppia isompaa. Niiden kokovalikoima on kyllä tosi rajattu, pienempirintaisille sopiva kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Minä läski en edes mahdu VS-alusvaatteisiin ja musta tuntuu, että jopa normaalipainosella naisellakin voi olla vaikeuksia mahtua niihin jos on vaikka hiukankin leveämpi lantio tai isommat rinnat. Valitettavasti ne on tehty poikavartaloisille.
Miehellehän Ap niitä ehdottikin.
Koskahan miehet alkavat panostamaan parisuhteisiin?
Itseänikään enää kiinnosta, kun toinen ei tee suhteen eteen mitään. Ei kiinnostu mistään muusta kuin kaljoittelusta, olen ehdottanut, että mentäs leffaan ja syömään johki parempaan paikkaan kun Hesburgeriin, unikuvia moiset kivat jutut. Itsekin olen lopettanut panostamisen ja ehdottelun mitä voitaisi tehdä. Ero vakavasti harkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan miehet alkavat panostamaan parisuhteisiin?
Itseänikään enää kiinnosta, kun toinen ei tee suhteen eteen mitään. Ei kiinnostu mistään muusta kuin kaljoittelusta, olen ehdottanut, että mentäs leffaan ja syömään johki parempaan paikkaan kun Hesburgeriin, unikuvia moiset kivat jutut. Itsekin olen lopettanut panostamisen ja ehdottelun mitä voitaisi tehdä. Ero vakavasti harkinnassa.
Eikä auta edes Victoria's sectretkään tässä.
VS:n kohderyhmä taitaa olla huippumallin kropan omistavat naiset. En tunne yhtään olevani kyseisen merkin kohderyhmää, siksi en astu kauppaankaan.
Ei mun miestä mun alkkarit kiinosta, kaikki vaan heti pois kun toiminta alkaa :D
Mies aina välillä ostelee jotain kivoja korsetteja ym., joita sitten pidän, kun ollaan kahdestaan kotona. Muuten on päällä laadukkaat ja kauniit rintaliivit ja niihin sopivat alushousut. Meillä on aika kuuma asunnossa, joten tykkään usein olla kotona pelkät alusvaatteet päällä. Miehelle tämä on ok, kun häärään keittiössä pelkät alushousut ja rintsikat päällä (esiliina tietysti).
Vierailija kirjoitti:
Mies aina välillä ostelee jotain kivoja korsetteja ym., joita sitten pidän, kun ollaan kahdestaan kotona. Muuten on päällä laadukkaat ja kauniit rintaliivit ja niihin sopivat alushousut. Meillä on aika kuuma asunnossa, joten tykkään usein olla kotona pelkät alusvaatteet päällä. Miehelle tämä on ok, kun häärään keittiössä pelkät alushousut ja rintsikat päällä (esiliina tietysti).
Tietysti. Vähän kehaisemalla hääräät enemmän keittiössä. Miehen on hyvä olla sekaantumatta asiaan, kun olet niin suloinen siellä, hän voi ihailla sinua esim. sohvalta.
Sulla on varmaan mun ex.
Itse pidän nättejä alusvaatteita, useimmiten pitsirintsikoita ja stringejä (ostan edullisia esim Cubukselta). Mies välillä myös hemmottelee ostamalla esim läpikuultavia bodyja :)