Tunnen vetoa mieheen joka ei ole ulkonäöllisesti ns. ”tavallista tyyppiäni”
Kommentit (26)
Anna mennä vaan, ei tällaisia asioita kannata yli-analysoida. Nauti ihastumisen huumasta. Itsellä sama juttu, olen ihastunut mieheen, joka ei ole yleisten standardien mukainen ihannemies eikä tarvitse ollakaan. Minulle hän on erityinen, ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mies isolla M:llä. Eli ei aseta sinua jalustalle. Siksi haluat kipeästi kompensoida tilannetta kesyttämällä tämä ori.
Hänestä jotenkin huokuu sellainen miehisyys ja sanavalmius. Toiset miehet jäävät hänen olemuksen varjoon. En tiedä miksi koen näin.
Nyt kaikki av-palstan betamiehet luulee että tarkoitat niitä ja niiden viikonloppu on nyt pelastettu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki av-palstan betamiehet luulee että tarkoitat niitä ja niiden viikonloppu on nyt pelastettu.
Köh, on täällä muitakin kuin ätmejä. Tiedoksi vain
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies hän sitten on?
En uskalla kuvailla liikaa ettei vaan tunnisteta mutta ei ole esim. pitkä ja tumma.
Hän vaikuttaa tosi itsevarmalta että tietää mitä tekee ja puhuu kovalla äänellä.
Mitäpä jos miehen mielestä sinä et ole "ulkonäöllisesti hänen tyyppiään".
Jätä se sika. Sulla on oikeus sun tyyppiseen mieheen, siihen mallimiljonääriaivokirurgiavaruusinsinöörilentäjään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos miehen mielestä sinä et ole "ulkonäöllisesti hänen tyyppiään".
No sitä en voi tietääkään.
Mulle on käynyt just samalla tavalla. Mies ei ole yhtään sellainen ulkoisesti eikä habitukseltaan, enkä häneen ensitreffeillä ihastunutkaan. Sitten vaan jotain tapahtui ja nyt olen aivan ihastunut, mikä on ihanaa! On hienoa huomata, että pystyy poikkeamaan omista ihannekuvistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köh, on täällä muitakin kuin ätmejä. Tiedoksi vain
mies51v
Ätmi? Mikä se on?
Olen kans huomannut alkaneeni katsella ulkonäöltään täysin päinvastaisia miehiä kuin normaali miestyyppini. En tiedä sitten johtuuko ei-niin-miellyttävistä kokemuksista liittyen aiempaan miestyyppiini vai mistä. Pitkistä miehistä en ole koskaan kiinnostunut mutten enää ole niinkään varma, etteikö niin voisi tapahtua...
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittaa Mikko Leppilampea. Kuin Alain Delon nuorena.
Ei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan, ei tällaisia asioita kannata yli-analysoida. Nauti ihastumisen huumasta. Itsellä sama juttu, olen ihastunut mieheen, joka ei ole yleisten standardien mukainen ihannemies eikä tarvitse ollakaan. Minulle hän on erityinen, ja se riittää.
En tiedä miten, en yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina vihellellen töihin, jee!
-beta
Vierailija kirjoitti:
Olen kans huomannut alkaneeni katsella ulkonäöltään täysin päinvastaisia miehiä kuin normaali miestyyppini. En tiedä sitten johtuuko ei-niin-miellyttävistä kokemuksista liittyen aiempaan miestyyppiini vai mistä. Pitkistä miehistä en ole koskaan kiinnostunut mutten enää ole niinkään varma, etteikö niin voisi tapahtua...
Naisethan kiinnostuu kuukautiskiertonsa eri vaiheissa erityyppisistä miehistä, joten mikä sitten on tämä "normaali" miestyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan kiinnostuu kuukautiskiertonsa eri vaiheissa erityyppisistä miehistä, joten mikä sitten on tämä "normaali" miestyyppi?
En ole huomannut tuollaista vaihtelua itselläni. Minulla on ollut nuoruudesta asti sama miestyyppi mutta nyt olen huomannut kiinnostuvani ihan erityyppisestä.
Taitaa olla mies isolla M:llä. Eli ei aseta sinua jalustalle. Siksi haluat kipeästi kompensoida tilannetta kesyttämällä tämä ori.