Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen vetoa mieheen joka ei ole ulkonäöllisesti ns. ”tavallista tyyppiäni”

Vierailija
02.11.2019 |

En kestä, jokin hänessä on niin ihanaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mies isolla M:llä. Eli ei aseta sinua jalustalle. Siksi haluat kipeästi kompensoida tilannetta kesyttämällä tämä ori.

Vierailija
2/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, ei tällaisia asioita kannata yli-analysoida. Nauti ihastumisen huumasta. Itsellä sama juttu, olen ihastunut mieheen, joka ei ole yleisten standardien mukainen ihannemies eikä tarvitse ollakaan. Minulle hän on erityinen, ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mies isolla M:llä. Eli ei aseta sinua jalustalle. Siksi haluat kipeästi kompensoida tilannetta kesyttämällä tämä ori.

Hänestä jotenkin huokuu sellainen miehisyys ja sanavalmius. Toiset miehet jäävät hänen olemuksen varjoon. En tiedä miksi koen näin.

Vierailija
4/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kommentti tästä poistettiin? En kerennyt nähdä.

Vierailija
5/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies hän sitten on?

Vierailija
6/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki av-palstan betamiehet luulee että tarkoitat niitä ja niiden viikonloppu on nyt pelastettu.

Vierailija
7/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki av-palstan betamiehet luulee että tarkoitat niitä ja niiden viikonloppu on nyt pelastettu.

Köh, on täällä muitakin kuin ätmejä. Tiedoksi vain

mies51v

Vierailija
8/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies hän sitten on?

En uskalla kuvailla liikaa ettei vaan tunnisteta mutta ei ole esim. pitkä ja tumma.

Hän vaikuttaa tosi itsevarmalta että tietää mitä tekee ja puhuu kovalla äänellä.

Vierailija
9/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos miehen mielestä sinä et ole "ulkonäöllisesti hänen tyyppiään".

Vierailija
10/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Sulla on oikeus sun tyyppiseen mieheen, siihen mallimiljonääriaivokirurgiavaruusinsinöörilentäjään.

Vierailija
11/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos miehen mielestä sinä et ole "ulkonäöllisesti hänen tyyppiään".

No sitä en voi tietääkään.

Vierailija
12/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt just samalla tavalla. Mies ei ole yhtään sellainen ulkoisesti eikä habitukseltaan, enkä häneen ensitreffeillä ihastunutkaan. Sitten vaan jotain tapahtui ja nyt olen aivan ihastunut, mikä on ihanaa! On hienoa huomata, että pystyy poikkeamaan omista ihannekuvistaan.

Vierailija
13/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köh, on täällä muitakin kuin ätmejä. Tiedoksi vain

mies51v

Ätmi? Mikä se on?

Vierailija
14/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa Mikko Leppilampea. Kuin Alain Delon nuorena.

Vierailija
15/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans huomannut alkaneeni katsella ulkonäöltään täysin päinvastaisia miehiä kuin normaali miestyyppini. En tiedä sitten johtuuko ei-niin-miellyttävistä kokemuksista liittyen aiempaan miestyyppiini vai mistä. Pitkistä miehistä en ole koskaan kiinnostunut mutten enää ole niinkään varma, etteikö niin voisi tapahtua...

Vierailija
16/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoittaa Mikko Leppilampea. Kuin Alain Delon nuorena.

Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
17/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan, ei tällaisia asioita kannata yli-analysoida. Nauti ihastumisen huumasta. Itsellä sama juttu, olen ihastunut mieheen, joka ei ole yleisten standardien mukainen ihannemies eikä tarvitse ollakaan. Minulle hän on erityinen, ja se riittää.

En tiedä miten, en yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta.

Vierailija
18/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina vihellellen töihin, jee!

-beta

Vierailija
19/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kans huomannut alkaneeni katsella ulkonäöltään täysin päinvastaisia miehiä kuin normaali miestyyppini. En tiedä sitten johtuuko ei-niin-miellyttävistä kokemuksista liittyen aiempaan miestyyppiini vai mistä. Pitkistä miehistä en ole koskaan kiinnostunut mutten enää ole niinkään varma, etteikö niin voisi tapahtua...

Naisethan kiinnostuu kuukautiskiertonsa eri vaiheissa erityyppisistä miehistä, joten mikä sitten on tämä "normaali" miestyyppi?

Vierailija
20/26 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan kiinnostuu kuukautiskiertonsa eri vaiheissa erityyppisistä miehistä, joten mikä sitten on tämä "normaali" miestyyppi?

En ole huomannut tuollaista vaihtelua itselläni. Minulla on ollut nuoruudesta asti sama miestyyppi mutta nyt olen huomannut kiinnostuvani ihan erityyppisestä.