Miksi ystävä toimii näin? Osaatteko tulkita?
Hän tykkäilee ahkerasti Facebookissa ihmisen päivityksiä, joka oli aiemmin yhteinen "inhokkimme". Minä koen tämän aikamoiseksi takinkääntäjäksi. Miksi kukaan tekisi noin? Sattumalta samaa aikaan, kun hän on suuttuneena minulle.
Kommentit (15)
Luulin, että 15-vuotiaat eivät käytä facebookia.
blokkaa ne molemmat, niin ei tarvii ihmetellä mitä ne tekee ja miksi
No eiköhän ole ihan selvää. On sinulle loukkaantunut ja etsii itselleen kannatusta ja taustajoukkoja muista ihmisistä. Ehkä tietää tämän yhteisen inhokkinne karsastavan sinua.
Kieroa, passiivis-aggressiivista tuhua, mihin naiset usein lankeavat.
Jospa hän inhoaa inhokkianne teidän yhteisellä ajalla mutta omalla ajalla ei?
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen inhokkimme...?
Niin. Yhteinen inhokki on sellainen, josta kumpikaan ei erityisemmin pidä. Olen samaa mieltä vastaajien kanssa, että tosi lapsellista! Aikuisia ihmisiä ollaan. Siksi ihmettelenkin tällaista käytöstä. Jos ensin haukkuu ihmisen ihan pystyyn minulle, ja tietää myös että tämä ihminen on tehnyt minulle kummallisia temppuja, niin miksi ihmeessä siinä vaiheessa alkaa liehitellä tätä ihmistä, kun on minulle suutahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että 15-vuotiaat eivät käytä facebookia.
voi kuule...
Tietäisitpä vain millaista somepeliä aikuiset, koulutetut naiset pelaavat...
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän ole ihan selvää. On sinulle loukkaantunut ja etsii itselleen kannatusta ja taustajoukkoja muista ihmisistä. Ehkä tietää tämän yhteisen inhokkinne karsastavan sinua.
Kieroa, passiivis-aggressiivista tuhua, mihin naiset usein lankeavat.
Hyi että, voiko olla näin?
Tuota... minkä ikäisiä olette? Jos teillä on jokin yhteinen sovittu inhokki... kannattaisi ehkä kasvaa henkisestä teini-iästä ulos? Ainakin ystäväsi kuulostaa siltä, että on kasvanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen inhokkimme...?
Niin. Yhteinen inhokki on sellainen, josta kumpikaan ei erityisemmin pidä. Olen samaa mieltä vastaajien kanssa, että tosi lapsellista! Aikuisia ihmisiä ollaan. Siksi ihmettelenkin tällaista käytöstä. Jos ensin haukkuu ihmisen ihan pystyyn minulle, ja tietää myös että tämä ihminen on tehnyt minulle kummallisia temppuja, niin miksi ihmeessä siinä vaiheessa alkaa liehitellä tätä ihmistä, kun on minulle suutahtanut?
Se on varmaan huomannut, että sun tarina ei ollutkaan ihan koko tarina, etkä sä ollutkaan niin merkittävästi parempi ihminen kuin se ”inhokki”.
Mind you, se että ylipäänsä kuvaat jotakuta sanalla inhokki, tai sulla on inhokkeja, kertoo omaa aika karua kieltä siitä, mitä sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen inhokkimme...?
Se on varmaan huomannut, että sun tarina ei ollutkaan ihan koko tarina, etkä sä ollutkaan niin merkittävästi parempi ihminen kuin se ”inhokki”.
Mind you, se että ylipäänsä kuvaat jotakuta sanalla inhokki, tai sulla on inhokkeja, kertoo omaa aika karua kieltä siitä, mitä sinä olet.
Voit olla mitä mieltä haluat, mutta tiedoksesi että tämä inhokki on käyttäytynyt todella tylysti minua kohtaan. Joten kutsun ihan syystä häntä inhokiksi. Enkä keksinyt parempaakaan sanaa. Olisiko vihamies sitten parempi? Itse en tosin vihaa häntä, vaan pidän vain alhaisena kiusaajana. Jota ystäväni nyt mielistelee ja liehittelee. Koen koko tämän kuvion todella epäillyttäväksi.
Tulee mieleen ala-aste. Onneksi silloin ei ollut somea.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän inhoaa inhokkianne teidän yhteisellä ajalla mutta omalla ajalla ei?
Rehellinen ystävä ei tee näin. Kaksinaamainen tekisi ehkä.
Minkä ikäisiä olette? Lapsellista joka tapauksessa.