Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Kuronen tuntee itsensä ns. paremmaksi kansalaiseksi? Samin autokin tarvitsee nykyään jo kahden auton paikan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi iik. Mistäs voidaan tietää, onko oikealla puolella ollut toinen auto hieman eri kohdassa kuin nyt tässä kuvassa, sillä hetkellä kun Sami parkkeerasi omaansa, mutta auto on sitten vain Samin poissaollessa vaihtunut?

Noin on ainakin mulle käynyt montakin kertaa, näyttäähän se sitten siltä, että minä olen parkkeerannut typerästi.

Vierailija
2/3 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi iik. Mistäs voidaan tietää, onko oikealla puolella ollut toinen auto hieman eri kohdassa kuin nyt tässä kuvassa, sillä hetkellä kun Sami parkkeerasi omaansa, mutta auto on sitten vain Samin poissaollessa vaihtunut?

Noin on ainakin mulle käynyt montakin kertaa, näyttäähän se sitten siltä, että minä olen parkkeerannut typerästi.

Siis vasemmalla puolella tarkoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vasemmalla puolella tarkoitin.

Taidat ajaa Volvolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän