Tällaista näkee vain Israelissa!
Kommentit (47)
ei stressi vaivaa tuota typyä. suomessa stressi lihottaa naiset ,kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
ei stressi vaivaa tuota typyä. suomessa stressi lihottaa naiset ,kuulemma.
Kuningattareen tee/cacao functiolla on osaa juutalaistèn eli homo sapiens rodun hyväksi auktoriteettiongelmaisesti.
Neanderthál kielletään joka puolella ja sitä osaavat käyttää israelilaiset psykopaattisesti. Eräällä apinalla suomessa oli vihreät silmät (hänen silmät ovat oikeasti siniset)esim. Cacao pavuista joita he omivat ecuadorista joita John Kerry on kasvattanut. Kuin olen tilannut niitä niin he ovat tahallaan lähettäneet joitain afrikkalaisia luksus cacao papuja joiden teobromiini on řadikáalista ja verrattomia John Kerryn kasvattamiin ecuadorilaisiin cacao papuihin. Minulla on jumalan kasvattamia meksikosta violettejä sisältä olevia hengellisyyden suklaa kaakaopapuja ja silmäni voisivat olla nyt violetit jos olisin saanut pelkästään John Kerryn kasvattamia kaakaopapuja.
Ei ihme että nyt ei enää myydä edes kyseistä tuotetta koska sitä organisoidaan väärin.
jumantsuikkeli näin israelin IDF taistelijattaria missä kunnossa!
suomessa ei ole nmoin kauniita naisia edes malleina, jos on kaunis niin luiseva pitkä olemus ällöttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotilaat eivät saa siellä olla lomilla ilman asetta. Ihan turvallisuuskysymys. Olen nähnyt siellä sotilaita myös uimarannalla bikineissä, aseet olalla. Muista, että Israel on Uudenmaan läänin kokoinen pläntti ja merta lukuunottamatta rajojen takana kymmeniä miljoonia vihollisia, joista osa pyrkii rajan yli pahat mielessä.
Ai siellä ne on pahat mielessä mutta täällä ne on rikkaus?
Rajan yli hyökkäävillä, sotatilanteessa, on useimmiten pahat mielessä.
Vähän kuten euroopassa. Toinen puoli ei vain vielä ole tiedostanut olevansa mukana sodassa. Tämä sota käydään kävelemällä ja lisääntymällä takertuen sosiaaliverkkoihin aiheuttaen yhä lisääntyvän taakan.
Vierailija kirjoitti:
En halua hyväksy Israelin valtion terroria.
Ei sellaista edes olisi jos arabit ympärillä olisivat hiukkaakaan sopuisampia. Eivät vain usko mitään napalmia hienovaraisempaa jostain syystä tuolal päin.