En saanut millään aikoinaan sektiota
2 alatiesynnytystä ja vaikka minulla on pahat rytmihäiriöt ja muita sairauksia, ei lääkärit antaneet sektiota. Tekivätkö he väärin?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tekivät. Nainen saa itse valita synnytystapansa. Ei saisi pakottaa alatiesynnytykseen.
Itsellä pahat repeämät ja laskeumat (pahoista kivuista puhumattakaan) jotka korjattu kylläkin jo eli ymmärrän todellakin niitä jotka haluaa sektion.
Alapää on korjauksista huolimatta pilalla ja kärsin kroonisista virsarakon tulehduksista.
Ekassa mulle tehtiin välilihan leikkaus ja toisessa repesin vähän. Ekassa jäi pitkäksi aikaa päälle pahat rytmihäiriöt ja se oli kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekivät. Nainen saa itse valita synnytystapansa. Ei saisi pakottaa alatiesynnytykseen.
Itsellä pahat repeämät ja laskeumat (pahoista kivuista puhumattakaan) jotka korjattu kylläkin jo eli ymmärrän todellakin niitä jotka haluaa sektion.
Alapää on korjauksista huolimatta pilalla ja kärsin kroonisista virsarakon tulehduksista.
Ei se tainnu 60-luvulla olla ihan vapaasti päätettävissä.
https://www.ebm-guidelines.com/dtk/syd/avaa?p_artikkeli=syd00275
Suuremman verenhukan, anestesian, analgesian, supiinioireyhtymän ja suurentuneen tukostaipumuksen (2-3) % takia keisarileikkaus eli sektio on sydänsairaalle alatiesynnytystä huonompi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapää on korjauksista huolimatta pilalla ja kärsin kroonisista virsarakon tulehduksista.Ei se tainnu 60-luvulla olla ihan vapaasti päätettävissä.
Ei varmaan silloin ollutkaan. Oliko se aloituksen pointti vai? Käsitin että ihan nykyhetkestä puhutaan?
Olen nyt 37-vuotias ja tosiaan 4 korjausleikkausta tehty ja nyt syön taas estolääkitystä vti:hin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapää on korjauksista huolimatta pilalla ja kärsin kroonisista virsarakon tulehduksista.Ei se tainnu 60-luvulla olla ihan vapaasti päätettävissä.
Ei varmaan silloin ollutkaan. Oliko se aloituksen pointti vai? Käsitin että ihan nykyhetkestä puhutaan?
Olen nyt 37-vuotias ja tosiaan 4 korjausleikkausta tehty ja nyt syön taas estolääkitystä vti:hin.
Nykyhetkestä puhun. Ekan synnytin 1996 ja tokan 2008. Molemmat eri sairaaloissa. Ap