skotteko siihen, että ajan saatossa pahat ihmiset paljastuvat?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilorikollinen trollipoika saa pelätä koko ikänsä. Hermostuipa taaskin.
En ole hermostunut koska en ole vihaaja. Varkaat ovat hermostuneita vihaajia ja he käyttävät rahaa ja valtaa nautintoon mieltyääkseen toisin ihmisen naaman edessä ja auringon alla, mikä pahinta.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan vielä ole paljastunut, tosin moni varmaan epäilee minusta kaikenlaista. Vaan ettepä saa kiinni, läl-läl-lää! :)
Kyllä. Katsotaan vaikka näitä kirkon piilottelemia pedaripappeja ja jehovien touhuja. Pahuus asuu kapeakatseisten uskovaisten sisällä.
Tyhmyys ja pahuus ilmenee tietyissä yksilöissä jo kauas. Mietitään vaikka tätä torkkupeittotyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan vielä ole paljastunut, tosin moni varmaan epäilee minusta kaikenlaista. Vaan ettepä saa kiinni, läl-läl-lää! :)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs niggarivideoiden levittäjä tänne on iskenyt?
EN. Ei ne itsestään, jotenkin ihmeen kautta paljastu. Ne paljastetaan sellaisten ihmisten toimesta, jotka tekevät asioiden eteen jotain muuta kuin vain haaveilevat pilvilinnoista.
Vierailija kirjoitti:
EN. Ei ne itsestään, jotenkin ihmeen kautta paljastu. Ne paljastetaan sellaisten ihmisten toimesta, jotka tekevät asioiden eteen jotain muuta kuin vain haaveilevat pilvilinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei näiden musiikilla isketä ketään vaan improvisoidaan. Suomirap on saťanististä amerikan rap teollisuuden kopioimista mistä sinun mentaliteettinkin on tullut isku repliikki.
River Gold kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näiden musiikilla isketä ketään vaan improvisoidaan. Suomirap on saťanististä amerikan rap teollisuuden kopioimista mistä sinun mentaliteettinkin on tullut isku repliikki.
Neggereiden paskamölinää se on. Ungala bungala.
Vierailija kirjoitti:
Et valitettavasti voi tietää. Monet kusetetut ihmiset odottavat vain sitä oikeaa hetkeä korvata sinun tekemäsi vääryydet. Onnea matkaan vaan.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä :o