Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla työterveyshuolto yksityisellä vai julkisella?

Vierailija
01.11.2019 |

Onko työpaikalla eri ratkaisut esimerkiksi työntekijöille ja toimihenkilöille?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa työterveyshuoltoa julkisella puolella järjestettynä, ainoastaan yleinen terveydenhuolto.

Vierailija
22/24 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saikut eroaa julkisessa ja yksityisessä työterveydessä? Oli vaiva mikä tahansa, saikkua tarjotaan aina mutta hoitoa ei, näin julkisessa työterveydessä. Nyt siirrytään yksityiselle, saako siellä hoitoa mutta ei saikkua? Haluaisin siis hoitoa vaivaan, en saikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa työterveyshuoltoa julkisella puolella järjestettynä, ainoastaan yleinen terveydenhuolto.

Onhan. Julkinen työterveys laskuttaa myös sisäisesti näistä työterveyskäynneistä. Joku lääkäri on nimetty työterveyslääkäriksi vaikka tekisi sitä työtä 1% ajastaan.

Vierailija
24/24 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä ja aikaa varattaessa valitaan määritelty työterveyshoitaja tai - lääkäri. Nykyisessä työssä olen ollut kaksi vuotta edellisessä neljä ja sattumoisin sama lääkäri molemmilla työnantajilla. En ole tälle varsinaiselle lääkärille päässyt kertaakaan näiden vuosien aikana, mutta onneksi muut olleet myös ihan hyviä. Mm. yksi krooninen sairaus löytynyt helposti ja pysyy suht miedolla lääkkeillä kurissa.

Viimeksi kävin julkisella reilu kaksi vuotta sitten ja mut unohdettiin. Lääkäri käski odottaa että hoitaja tulee noutamaan ja ottaa yhden kokeen. Odottelin ja odottelin kävin kysymässä ja mua katsottiin huuli pyöreänä ja käskettiin yhä odottaa kunnes lääkäri tuli vaivaantuneena itse selittämään että hoitaja oli lähtenyt jo kotiin, että heillä ei nyt tieto kulkenut. En sen jälkeen ole julkiselle puolelle mennyt häiritsemään. Varsinkin kun aina vain sanotaan, että seuraa tilannetta ja ota uudelleen yhteys jos pahenee oireet.