Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on suorastaan ”rikollista” olla itsestään huolehtiva, hyvinvoiva äiti. Sen sijaan äidin pitäisi olla harmaa, väsynyt ja ylipainoinen, joka voi vielä vuosienkin päästä syyttää raskauksiaan ja lapsiaan ylipainostaan, väsymyksestään ja ajanpuutteest

Vierailija
01.11.2019 |

Jahas.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo katsoppa mitä tapahtuu jos mies kirjoittaa tänne olevansa komea. Se vasta rikollista on.

Vain 99 prosenttia miehistä uskoo olevansa komeita. Prosentti epäröi.

Naisilla on enemmän huumorintajua kuin miehillä, joten harvalla naisella on vastaava illuusio.

EI kyllä 99% miehistä todellakaan suomessa usko.

Naiset kyllä haukkuvat heti päin naamaa jos lärvi ei miellytä mutta sitten jos tykkäävät jostakin miehestä nii sitä ei takuulla kerrota, paitsi suljettujen ovien takana kuiskaavat sen joskus jollekin parhaimmalle kaverille, *ehkä*.

Vierailija
42/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ap laittaa artikkelin. Toi oli tämänpäiväisestä iltasanomasta tai iltalehdestä muistaakseni. Naisesta joka 35v ja jolla lapset 17v, 8v ja 5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko äitihän on pesunkestävä yli-ikäinen teinipissis.

Vierailija
45/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ratkaisu on se että on miten tykkää eikä postaile someen kalastellakseen huomiota.

Vierailija
46/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se käsitys että  sairaannäköisiä, harmaita ja ylipainoisia ovat vain äärettömän köyhät, pitkään köyhyysrajalla kitkuttelevat. Perheellisillä ei noin köyhää ole ellei ole elämänhallinnan ongelmia. Perheellisistä pidetään parempaa huolta kuin yksineläjistä. 

Vierailija
47/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 9kk äiti eikä kertaakaan kukaan ole arvostellut minua, sanonut mitään imettämiseeni liittyen, kommentoinut jos lapseni on ollut hoitajan kanssa, ylipäätään sanonut mitään ikävää. Olen saanut vain kannustusta ja tukea.

Vierailija
48/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on joskus jopa vähän harmillista kun lehdissä synnyttäneet naiset esittelevät raskausarpiaan ja "raskauskilojaan" saatesanoin "tältä oikea äiti näyttää".

Joo, tottakai raskaus muuttaa vartaloa, mutta mä voin rehellisesti sanoa, että olen onnellinen kun kahden lapsen saamisen jälkeenkään mulla ei ole arven arpea, ei roikkuvaa vatsanahkaa ja tissitkin ennallaan.

Olenko mä siis jotenkin epä-äiti kun mun vartalo ei juurikaan muuttunut?

Tuntuu tosiaan, että mitä räjähtäneempi olet, sitä korkeammalla olet "hyvä äiti"-asteikolla.

Olisin voinut kirjoittaa tämän itse sanasta sanaan 😄

Näkisipä jossain artikkelissa joskus oikeesti sekaisin kaiken muotoiset äidit. Ne arvettomat ja arpia saaneet. Se on todellinen kuva äiti vartalosta.

Juuri noin. Minulle sanotaan monesti että kyllå se sinullakin sitten vartalo muuttuu kun tulet äidiksi. Vastaan siihen että minulla on kaksi lasta. Tåmänkin näköinen on äiti eli hoikka, rinnat entisellään ja vyötårö kapea.

Vierailija
49/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on joskus jopa vähän harmillista kun lehdissä synnyttäneet naiset esittelevät raskausarpiaan ja "raskauskilojaan" saatesanoin "tältä oikea äiti näyttää".

Joo, tottakai raskaus muuttaa vartaloa, mutta mä voin rehellisesti sanoa, että olen onnellinen kun kahden lapsen saamisen jälkeenkään mulla ei ole arven arpea, ei roikkuvaa vatsanahkaa ja tissitkin ennallaan.

Tuntuu tosiaan, että mitä räjähtäneempi olet, sitä korkeammalla olet "hyvä äiti"-asteikolla.

Samaa miettinyt kun katsonut järkyttäviä raskausarpi kuvia. Kyllä itse hoidattaisin ihon kuntoon vaikka kirurgilla entä loppuelämän kaltaisin punaisia rantuja ja hirveää roikkumahaa.

Itse olen viimeisillään raskaana. Painoa tullut n. 7kg eikä yhtään arpea. Ja ajattelin kyllä palata normaalipainooni ja jatkossakin urheilla, laittautua ja näyttää seksikkäältä.

Vierailija
50/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt kun katsonut järkyttäviä raskausarpi kuvia. Kyllä itse hoidattaisin ihon kuntoon vaikka kirurgilla entä loppuelämän kaltaisin punaisia rantuja ja hirveää roikkumahaa.

Itse olen viimeisillään raskaana. Painoa tullut n. 7kg eikä yhtään arpea. Ja ajattelin kyllä palata normaalipainooni ja jatkossakin urheilla, laittautua ja näyttää seksikkäältä.

Tiedoksesi: arvet voivat tulla vaikkapa samana päivänä kuin synnytys käynnistyy ja synnytys saattaa aiheuttaa pahoja repeämiä tai ruman sektioarven.

Vierailija
51/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Naiselle on meriitti kun on monta lasta eikä näytä äidille. Sitä pitää korostaa ja kehua miten selvisi vammoitta eikä näytä yhtään äidille, koska äidit on rumia, vammautuneita, ylipainoisia, väsyneitä, ennenaikaisesti vanhentuneita ja oikeasti hyvin kulahtaneita epäihmisiä, äitejä. Se on jonkilainen ameeba eläin, joka ei ole edes nainen vaan äiti, epäseksuaalinen, epähaluttava lastenhoitokone joka raahautuu näkymättömänä ja hien ja maidon hajuisena elämässä eteenpäin. 

Näytä äidille? Mitä ei näytetä äidille?

Vierailija
52/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut yhtään raskausarpia. Synnytyksessä tuli kuusi kappaletta. Aina kaikki ei mene niin kuin sinä haluaisit ja suunnittelit.

Vierailija
53/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä luulet

Vierailija
54/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan Suomessa on rikos olla some slash realityturhis ja kuvitella, että normaali-ihmisiä kiinnostaa puuhasi tai neuvosi pätkänkään vertaa. 

Vierailija
55/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän itse sanasta sanaan 😄

Näkisipä jossain artikkelissa joskus oikeesti sekaisin kaiken muotoiset äidit. Ne arvettomat ja arpia saaneet. Se on todellinen kuva äiti vartalosta.

Juuri noin. Minulle sanotaan monesti että kyllå se sinullakin sitten vartalo muuttuu kun tulet äidiksi. Vastaan siihen että minulla on kaksi lasta. Tåmänkin näköinen on äiti eli hoikka, rinnat entisellään ja vyötårö kapea.

Hienoa, kun laitat arvostelijoille jauhot suuhun! Mutta ihmettelen sitä, minkälaiset ihmiset sanovat noin katkeria kommentteja toisille? Ystäviäsi he eivät voi olla, ilmeisesti työkavereita tai muita tuttuja. Käsittämättömän huonoa käytöstä huudella katkeria kommentteja puolitutuille, mistä tällaisia huonokäytöksisiä ihmisiä tulee?

Vierailija
56/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisen nainen varmasti leijonaäiti vaikka uutinen antaa jokseenkin itsekkään kuvan. Katsoin instaa ja ilmeisesti cp-vammaisen lapsen vanhempi

Vierailija
57/57 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ongelmana on enemmän se, että niin miehet kuin naisetkin tosissaan uskovat että lapsen saamisen jälkeen muuttuu heti synnäriltä tullessa kurttumahaiseksi läskiksi, jolla ei ole enää aikaa meikata tai käydä kampaajalla. Ja sen takia lapsen hankkineita naisia vältellään, vaikka suurin osa pysyy ihan ennallaan, ei se ole mikään harvinainen megasaavutus jos onnistuu pitämään huolta itsestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä