On tuo Paula Vesala sitten herttainen nainen
On kyllä niin kiltin ja viattoman oloinen tyttönen.
Kommentit (48)
Vaan entä jos Paula Vesala lähestyisi miestäsi, niin pelottaisiko että tuo lähtee matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaan entä jos Paula Vesala lähestyisi miestäsi, niin pelottaisiko että tuo lähtee matkaan?
Mä pelkäisin että lähtisin itse, vaan ei ole miestä enkä ole edes ap.
Otsikkoon, niin on vahva ja itsenäinen mutta herkkä nainen, tykkään!
Taitaisi käydä niin, että Paula Vesala saisi jäädä molempien lemmikiksi
Vierailija kirjoitti:
Varmaan helppo ihminen
No jos on tuollainen tausta, ei sitä välttämättä pienestä hätkähdä ja jos hätkähtääkin, niin ymärtäähän sen, ihmisiä kun ollaan ja jokaisella on sietorajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko sittenkin niin että te jäisitte Vespan lemmikiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko sittenkin niin että te jäisitte Vespan lemmikiksi?
Koirat eivät käytä housuja
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Pika-analyysi: ketju on täynnä keskinkertaista ei-niin-piilokettuilua.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ääni.
Liian ohut ja hento. Vedäpä tollasella joku voimaballadi.
Vierailija kirjoitti:
Pika-analyysi: ketju on täynnä keskinkertaista ei-niin-piilokettuilua.
No ei ollut. Ihminen näkee asiat omalla tavallaan. Kaikki ei ole piilokettuilijoita, vaikka itse olisit.
Vierailija kirjoitti:
Viittaatko siis siihen että Ap hengailisi kolmantena? :D
Vesala on kyllä söpö<3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Onko tämä se kärsämäkeläinen humppalaulaja, joka on olevinaan niin tähti. Hoilaa sen älä torppaa mun tunneliin-humpan?
Järkyttävä vinkuja, esiintyi jossakin tapahtumassa, näin töllössä, lauloi maamme laulun, pihinä kului eikä pysynyt nuotissa, yritti olla taiteellinen, nolo, niin saamarin nolo.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se kärsämäkeläinen humppalaulaja, joka on olevinaan niin tähti. Hoilaa sen älä torppaa mun tunneliin-humpan?
Järkyttävä vinkuja, esiintyi jossakin tapahtumassa, näin töllössä, lauloi maamme laulun, pihinä kului eikä pysynyt nuotissa, yritti olla taiteellinen, nolo, niin saamarin nolo.
Mutta tuohan on vain sinun mielipide, ehkä vinkuminen edustaa muille jotain muuta :)
Esimerkiksi mieti Juicen ääntä, jos hän olisi jossain cover-bändissä aikoinaan esiintynyt niin ei ois pinnalle noussut. Tai sitten vaikka Eppujen musiikkia. Jos sen yhtyeen laulaja ois yrittänyt jossain muualla niin ei mitään toivoa. Molemmilla lauluääni oikein positiivisesti kehuttuna jotan korkeintaan keskinkertaista.
Jos meni pointti ohi niin nämä artistit ovat valinneet/tehneet itsensä näköisiä kappaleita, hyvää musiikkia siis. Jonkun muun artistin esittämänä näistä kappaleista puuttuu se jokin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Enkelin kasvot ja ääni
Kaikkea muuta.
Ihana <3