On tuo Paula Vesala sitten herttainen nainen
On kyllä niin kiltin ja viattoman oloinen tyttönen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
on se ihan pantava
t: Taivas löytyi Grilli Keitaan takaa 😉, ne tietää ketkä tuntee paikan.
älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
Mun mielestäni ylimielinen, veemäinen ja itseään täynnä oleva äm*ä. Ja joo, olen tavannut useita kertoja. Kaiken lisäksi tekee huonoa musiikkia ja on naamaltaan ruma. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni ylimielinen, veemäinen ja itseään täynnä oleva äm*ä. Ja joo, olen tavannut useita kertoja. Kaiken lisäksi tekee huonoa musiikkia ja on naamaltaan ruma. Sori vaan.
Onneksi sinun kaunis luonteesi välittyy sentään, kerrassaan upea, tarvitsemme lisää kaltaisiasi vähemmän veemäisiä ihmisiä 💎
ÄLÄ ROPLAA MUN MUMMOLAA!!! ÄLÄ ROPLAA MUN MUMMOLAA!!! ÄLÄ ROPLAA MUN MUMMOLAA!!!
Joo, on jotenkin symppiksen oloinen. Lisäksi oikeesti taitava muusikko.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se kärsämäkeläinen humppalaulaja, joka on olevinaan niin tähti. Hoilaa sen älä torppaa mun tunneliin-humpan?
Järkyttävä vinkuja, esiintyi jossakin tapahtumassa, näin töllössä, lauloi maamme laulun, pihinä kului eikä pysynyt nuotissa, yritti olla taiteellinen, nolo, niin saamarin nolo.Mutta tuohan on vain sinun mielipide, ehkä vinkuminen edustaa muille jotain muuta :)
Esimerkiksi mieti Juicen ääntä, jos hän olisi jossain cover-bändissä aikoinaan esiintynyt niin ei ois pinnalle noussut. Tai sitten vaikka Eppujen musiikkia. Jos sen yhtyeen laulaja ois yrittänyt jossain muualla niin ei mitään toivoa. Molemmilla lauluääni oikein positiivisesti kehuttuna jotan korkeintaan keskinkertaista.
Jos meni pointti ohi niin nämä artistit ovat valinneet/tehneet itsensä näköisiä kappaleita, hyvää musiikkia siis. Jonkun muun artistin esittämänä näistä kappaleista puuttuu se jokin.
Kyllä, mielipide on minun, eikös se ole itsestään selvää.
Ja sitten Juiceen, Juice sanoikin aikanaan, ettei hän osaa laulaa, mutta hän osaa tehdä (säveltää ja sanoittaa) hyviä kappaleita ja esittää ne hyvin. Epuissa on asia ihan samoin.
Vesala taas on tyhjänpäiväinen vänisijä, jolla ei ääni kestä laulaa. Ja en näe mitään ihmeellistä näissä Vesalan kappaleissa, humppaa mikä humppaa! Näin se vaan on.
Ei tarvinnut Juicen eikä tarvitse Eppujen välillä muutella nimeään ja keksiä muuta typerää, riittää että tekee kunnollista musiikkia ja esittää sen hyvin.
Enkä ole Juicen enkä Eppujen fani, mutta ymmärrän heidän arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on jotenkin symppiksen oloinen. Lisäksi oikeesti taitava muusikko.
Humppalaulajaksi ihan jees!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinun kaunis luonteesi välittyy sentään, kerrassaan upea, tarvitsemme lisää kaltaisiasi vähemmän veemäisiä ihmisiä 💎
Työni kautta Paulaan on ollut kyseenalainen ilo tutustua ja kyllä tuossa vinha perä on, rumasti oli muotoiltu, mutta hyvin totuutta vastaa. Valitettavasti!
Vierailija kirjoitti:
Enkelin kasvot ja ääni
Eikös se saatanakin ole enkeli? 😉
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se kärsämäkeläinen humppalaulaja, joka on olevinaan niin tähti. Hoilaa sen älä torppaa mun tunneliin-humpan?
Järkyttävä vinkuja, esiintyi jossakin tapahtumassa, näin töllössä, lauloi maamme laulun, pihinä kului eikä pysynyt nuotissa, yritti olla taiteellinen, nolo, niin saamarin nolo.Mutta tuohan on vain sinun mielipide, ehkä vinkuminen edustaa muille jotain muuta :)
Esimerkiksi mieti Juicen ääntä, jos hän olisi jossain cover-bändissä aikoinaan esiintynyt niin ei ois pinnalle noussut. Tai sitten vaikka Eppujen musiikkia. Jos sen yhtyeen laulaja ois yrittänyt jossain muualla niin ei mitään toivoa. Molemmilla lauluääni oikein positiivisesti kehuttuna jotan korkeintaan keskinkertaista.
Jos meni pointti ohi niin nämä artistit ovat valinneet/tehneet itsensä näköisiä kappaleita, hyvää musiikkia siis. Jonkun muun artistin esittämänä näistä kappaleista puuttuu se jokin.
Uskomatonta. Varmaan ekan kerran eläessäni olen samaa mieltä hopeaketun kanssa.
Kana-aivo munasi rupeamalla lukemaan lakia Suomalaisille. Olisi hiljaa mustanaamojensa alla.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Varmaan ekan kerran eläessäni olen samaa mieltä hopeaketun kanssa.
Yllättyin myös tässä eräänä päivänä samasta havainnosta. Ehkä hopeaketulla on uusi lähestymistapa asioihin, nykyään on useinkin juttuja joilla jotain pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mielipide on minun, eikös se ole itsestään selvää.
Ja sitten Juiceen, Juice sanoikin aikanaan, ettei hän osaa laulaa, mutta hän osaa tehdä (säveltää ja sanoittaa) hyviä kappaleita ja esittää ne hyvin. Epuissa on asia ihan samoin.
Vesala taas on tyhjänpäiväinen vänisijä, jolla ei ääni kestä laulaa. Ja en näe mitään ihmeellistä näissä Vesalan kappaleissa, humppaa mikä humppaa! Näin se vaan on.
Ei tarvinnut Juicen eikä tarvitse Eppujen välillä muutella nimeään ja keksiä muuta typerää, riittää että tekee kunnollista musiikkia ja esittää sen hyvin.
Enkä ole Juicen enkä Eppujen fani, mutta ymmärrän heidän arvonsa.
Niin, mielipiteitä on monenlaisia. Jos noita kolmea vertaa niin eput kyllä kehnoin. Menee vähä samalla kaavalla kaikki. Juice ja Vesala monipuolisempia.
Jos se Vesala sattuu surffailemaan tässä aloituksessa niin pistä jotain väriä niihin kulmakarvoihin niin sitten sulla on mahkuja tähän Hopeakettuun🙂 Muuta en sinulta edellytä😇
Ai niin joo, osaksi olen sinkku sen vuoksi että olin itseäni säästellyt Jenni Vartiaiselle, tais vaan se juna mennä jo🤔 No enivei Jennille oli sellainen ehto ettei hän koskaan käytä minua sanoitusten muusana. Sama ehto myöskin sinulle! 😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Eikös tämäkin olisi ihan täysi ja pelkkä nolla, mikäli se ei olisi ollut kilpailemassa Vain Elämäämäässä ja sitä kautta pakkosyötetty tyhmääkin tyhmemmälle televisiota katsovalle kansanosalle...?
Kyllähän paulaa nyt kerran panis.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämäkin olisi ihan täysi ja pelkkä nolla, mikäli se ei olisi ollut kilpailemassa Vain Elämäämäässä ja sitä kautta pakkosyötetty tyhmääkin tyhmemmälle televisiota katsovalle kansanosalle...?
On Paula ollut tunnettu laulaja Suomessa jo ennen Vain elämää- ohjelmaa. Ja lauloi ennen sitä vuosia PMMP yhtyeessä, ennen kuin lähti soolouralle.
Eivätkö ihmiset tunnista lahjakkuutta, vai onko se jokin nykyajan sosiaalinen konventio, että jos tyyppi on ylimielinen ja itsekeskeinen, pitää kieltää myös hänen osaamisensa?
Vesala on kylmä, kunnianhimoinen, ylimielinen, itsekeskeinen ja pitää taatusti itseään muita parempana. On hän kuitenkin taitava lauluntekijä ja tulkitsija. En haluaisi tavata häntä livenä, mutta mielelläni joitakin hänen biisejään kuuntelen. Kaikki eivät toki ole kuuntelemisen väärtejä.
Täällä oli joskus keskustelu mulkuista julkkiksista lähinnä asiakaspalvelijoiden silmin ja kyllä siellä Paula oli kärkisijoilla. Muita mulkkuja oli muistaakseni Kaija Koo ja vähän yllättäen myös Elastinen.
on se ihan pantava
t: Taivas löytyi Grilli Keitaan takaa 😉, ne tietää ketkä tuntee paikan.