Jätin "ystäväni" hyvästä syystä ja hän loukkaantui
Minulla tuli n. vuosi sitten ero ex-miehestä. Heti eron jälkeen hän aloitti uuden suhteen uuden naisen kanssa ja pisti minuun kaikki välit poikki. Olin hänelle kuin ilmaa, vaikka olen hänen lasten äiti. Ilmeisesti myös uusi nainen vaikutti tähän. Sovittiin erotessamme, että pysymme yhteydessä ja ystävinä, mutta heti suhteen alettua mies ilmoitti ettei halua olla kuin viesteitse tekemisissä. Miehen uusi nainen tuli melkein heti raskaaksi. "Ystäväni" olikin innokkaana heitä kehumassa facebookissa ja muutenkin tykkäili kaikista heidän parisuhdepäivityksistä. Siinä vaiheessa itse olin ja olen edelleen surun murtamana ja yritän selvitä arjesta lasten kanssa, joiden kanssa vietän suurimman osan ajasta. Myös ystäväni tietää vaikean tilanteeni. Minua alkoi ottaa päähän, miten ystäväni on asettunut ex-mieheni puolelle, vaikka oli alunperin minun ystävä. Ilmoitin hänelle, että en halua olla enää hänen ystävä ja että hän on loukannut minua. Ystävä ei ymmärtänyt tätä ja nyt hän lähettelee minulle tosi negatiivisia viestejä ja kertoo kuinka paska tyyppi olen. Mitä mieltä olette tilanteesta? Toimiko ystäväni mielestänne oikein?
Kommentit (12)
Mitäpä, jos et lukisi ex:n päivityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Odotinkin vähän tätä kommentitia. En luekaan - enää. Mutta sinsäs hyvä, että luin, koska myös ystävän kieroilut selvisivät.
Ainakin empatiakyky häneltä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Siirretään uhrille vastuu. Narsistin touhuja.
Jos ystäväsi oli ex-miehesi kanssa kavereita, ei se sitä tarkoita jos teillä kahdella meni sukset ristiin niin muidenkin pitää lopettaa yhteydenpito mieheen. Olet jumalattoman itsekäs ihminen kun ystävien pitäisi lopettaa ystävyyssuhteet sinun eron takia.
Ei tuo tyyppi kuulosta ystävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirretään uhrille vastuu. Narsistin touhuja.
Ei, vaan järkevä neuvo.
Pikku vinkki: hyvin harva on narsisti.
ohis
Heti eron jälkeen aloitettu suhde tarkoittaa 99-prosenttisesti eron aikana ollutta suhdetta eli varattu mies oli iljettävä.
Pahoitteluni, ap.
Hyvä, että pääsit eroon vastenmielisestä "ystävästä". Estä hänet puhelimessasi.
Ystäväsi on ihan paska, hyvä kun selvisi samalla nyt.