Suomessa yhä harvempi ostaa enää mitään, joten alan elämään työttömyyskorvauksilla. Kiitos kun ette osta riittävästi.
Olen yrittänyt myydä tuotteitani jo pitkään, mutta vähistä myynneista saatu tuotto on niin nihkeää että elän paremmin tekemättä mitään. Suomessa on liian vähän ostovoimaa. Onneksi olen hoitanut yrittäjien työttömyyskassaan maksut ja laskin että saan rahan sieltä helpommin. Voitte siis suomalaiset syyttää vain itseänne siitä että alan elämään verorahoillanne eli työttömien määrä kasvaa taas yhdellä.
Kommentit (51)
Hyvä, sit on yks puhelinmyyjä vähemmän :D
Millä rahalla mä ostan kun se mitä veroista jää menee elämiseen ?
Vierailija kirjoitti:
Joo, meidän vika että sulla oli paska tuote jota ketään ei ostanut.
Tuote oli hyvä, mutta suomalaisten ostovoima on käynyt heikoksi. Siksi Suomesta lopettaa yksi jos toinen yritys. esim. Anttilaa ei ole enää, Tiimaria ei ole enää, Lindexiä ei ole enää, eikä moniakaan erikoistavaroihin keskittyneitä putiikkeja ole enää jne....
Tuotteesi on liian kalliita suomen ostovoimaan nähden. Mene muihin töihin niin kuin muutkin ja katso mitä käteen jää. Ei muiden pidäkään kannatella sinun kannattamatonta toimintaa.
Ei ketään kiinnosta sinun perseelleen mennyt kevytyrittäjyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuote oli hyvä, mutta suomalaisten ostovoima on käynyt heikoksi. Siksi Suomesta lopettaa yksi jos toinen yritys. esim. Anttilaa ei ole enää, Tiimaria ei ole enää, Lindexiä ei ole enää, eikä moniakaan erikoistavaroihin keskittyneitä putiikkeja ole enää jne....
Koska apn kaltaiset lusmut vaatii työssäkäyviä maksamaan lisää veroja.
Mitäs et alkanu valmistaa keppihevosia. On tosi tuottoisaa, mutta se juna meni jo.
Joko se yrittäjyyden opettaminen lähti pois peruskoulusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta sinun perseelleen mennyt kevytyrittäjyys.
Kevytyrittäjyys? Onko sillä yritysmuodolla nyt jotain tekemistä tämä asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska apn kaltaiset lusmut vaatii työssäkäyviä maksamaan lisää veroja.
siis minäkö lusmu jos yritän mutta en saa myyntiä tarpeeksi? Haen toki muuta työtä, mutta ei töitäkään niin vaan ole saatavilla. Siihen asti siirryn elämään teidän verovaroillanne. Tosin olen minäkin veroni maksanut.
Tilaan vain netistä ulkomaisia tuotteita joten haist ite.
Köyhien ostovoima on viety niin ettei ole varaa paskaa ostaa.
Idiooteilla on liian kiire tilailla roskaa kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen kävin Lindexissä, mihin se on muka hävinnyt?
Ei mulla ole rahaa ostaa yhtään mitään pakollisten lisäksi.
Pudotus on aika kova, kun testaa omia olohuoneideoitaan todellisessa maailmassa. Jotkut kehittää paremnan idean, toiset avaa ketjun palstalla.
Mikset myynyt sitä tuotetta ulkomaille?
No niin kerropa nyt, mikä oli tuote jota myit? Avaudu meille lisää.
hinnat nousee ja tulot kutistuu joten lopetin just melkein kaikki harrastukseni. En osta muuta kuin vastiketta asumisesta ja ruokaa.