Keskiarvomies ja isokätisen naisen dilemma
Olen nuorehko mies ja osun tilastolliseen keskiarvoon monessa asiassa. Olen keskipituinen, keskipainoinen ja keskipalkkainen - onneksi en vielä keski-ikäinen! Fyysiseltä suorituskyvyltäni olen myös keskitasoa ja jopa penikseni pituus on uskoakseni aika keskitasoa, eli n.18cm. Olen sinut tämän keskimääräisyyden kanssa, ja uskoakseni meitä on varmasti paljon.
Varsinainen pohdintani koskee naisia, joilla on keskimääräistä suuremmat kädet. Kädet ovat esillä ja niitä käytetään monessa arkisessa tilanteessa, niin kuin käsien toiminta yhteiskunnassamme ymmärretään. Mutta käsillä on myös merkitystä mittasuhteiden hahmottamisella ja vallankäytön välineenä. Esimerkiksi Trump käyttää voimakasta kädenpuristusta ja vatkausta toisen horjuttamiseen, ja korostaa näin omaa asemaansa. Vaikka kyse on vain kättelystä.
Mennään asiaan. Onko joku tuntenut epämiellyttäväksi, jos isokätinen nainen pitää miehen normaalikokoisesta kädestä kiinni? Tuleeko samanlainen olo kuin lapsena vanhempien pitäessä kädestä kiinni? Tuntuuko siltä, että isokätiset naiset ovat jotenkin hallitsevia, vaikka käytökseltään he eivät muuten olisikaan? Aamu-tv on hyvä esimerkki, siellä on usein isoraajainen nainen miehen parina, ja vaikka mieskin on usein keskimääräistä suurempi, hän näyttää jotenkin altavastaavalta. En kuitenkaan missään nimessä tarkoita, että asetelman pitäisi olla niin että naisen pitäisi olla jotenkin altavastaavassa asemassa. Pohdin vaan sitä tunnetta mikä tulee tällaisessa tilanteessa miehelle.
Kun naisen iso käsi on keskimittaisen peniksen ympärillä, niin mittasuhde saa miehen peniksen näyttämään pieneltä. Vaikka peniksen pituuden kanssa ei olisikaan mitään ongelmaa, tämä voi saada kuitenkin sellaisen tunteen, että ongelma olisi syytä olla.
Tässä oli vain pari esimerkkiä. Miltä isokätisistä naisista itsestä tämä tuntuu, vai onko ongelmaa asian suhteen sittenkään?
P.S. Ei ole provo, ei ole promilleja, ei ole hetken mielijohde, eikä flippaa päässä. Iso käsi kaikille vastauksille, huonoillekin.
Kommentit (18)
Ap:lla on asiat hyvin. Jos sulla olisi oikeasti keskitasoinen 13.77 cm, se näyttäisi vielä paljon pienemmältä naisen lapiossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua.
Jos siinä tilanteessa kun naisen käsi on peniksesi ympärillä mietit miten pieneltä peniksesi mahtaa näyttää, sinulla on aika vakavia itsetunto-ongelmia.
No hohhoijaa. Vai että oikein vakavia itsetunto-ongelmia. On se kumma juttu, että naisille on kuitenkin lähes oletusarvoista häpeillä vartalonsa virheitä kesken seksin, ainakin jossain vaiheessa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on asiat hyvin. Jos sulla olisi oikeasti keskitasoinen 13.77 cm, se näyttäisi vielä paljon pienemmältä naisen lapiossa.
Jotkut siis tosiaan mittailee penisten pituutta kymmenesosamillimetrin tarkkuudella???
Kertoo siitä, että koko sukupuolielämä taitaa heillä olla enempi teoreettisella tasolla!
Kuulostaa samalta kuin naisten pohdinnat miltä he näyttävät X pituisen tai kokoisen miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut siis tosiaan mittailee penisten pituutta kymmenesosamillimetrin tarkkuudella???
Kertoo siitä, että koko sukupuolielämä taitaa heillä olla enempi teoreettisella tasolla!
Et taida ymmärtää, mitä keskiarvo tarkoittaa?
Aloittajana vastaan, että joo ei tämä mikään iso asia ole eikä varsinkaan itsetunto-ongelma, vaikka provosoijat koittivat niin väittääkin. Peniksen pituuden "mittailusta" sen verran, että ei sitä tarvitse alkaa "mittailemaan", se yksi kerta joskus nuoruudessa riittää, kun iltasanomien artikkelissa saattaa olla jokin keskipituusviitearvo asialle. Ei se siitä pienene tai kasva.
Jutun aihe ei kuitenkaan ollut peniksen pituus, vaan aivan jokin muu.
"En voi olla itseäni pienemmän miehen kanssa koska tuntisin itseni amatsoniksi"
Missähän ap tapaa näitä isokouraisia mimmejä? Naisena en muista kertaakaan panneeni merkille jonkun naisen isoa kättä. Ei siis ole tullut ilmi koskaan.
Onkohan ap:n oma käsi alle keskimitan, naismainen. 😄😁
Älä tommosia mieti, menee moodi pilalle. Heittäydy hekumaan!
Minulla on isot kädet eikä niistä tule ongelmaa kuin käsineitä ostaessa. En muuten mieti käsiäni ollenkaan, mitä huomaan, että pitäisi aloittaa käsirasvan käyttö.
Epäilen että ap:lla on keskimääräistä pienemmät kädet (mieheksi), siksi hän on edes kiinnittänyt asiaan huomiota. Jos kovin monen naisen kädet ovat omaasi suuremmat, näin luultavasti onkin.
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota naisten käsien kokoon.
Ja miksi naisen käden pitäisi olla peniksesi ympärillä :D Yäks, mitä mietteitä sitä voi toisilla ollakin ihmisten käsistä.
Olen lyhyehkösorminen normaalipituinen (170 cm) nainen. Kadehdin hieman pitkäsormisia naisia, koska heidän käsissään sormukset näyttävät paremmilta. Itselläni varsinkin nimettömän ensimmäinen (rystysestä laskien) nivel on aika lyhyt enkä sen vuoksi voi käyttää kovin leveitä sormuksia. Muuten sormi ei taivu. :-D
En koe tätä ongelmaksi kuitenkaan. Olen näppärä käsistäni enkä vaihtaisi nakkejani kauniimpiin mutta kömpelömpiin käsiin (nämähän eivät mitenkään korreloi keskenään).
Oliko sillä isokätisellä naisella myös iso aataminomena?
Siis oliko se nainen oikeasti mies?
Mulla on naiseksi isot kadet, siksi mm. soitin alttoviulua nuorempana.
En ole ottanut tasta mitaan ongelmaa, kirveskin pysyy paremmin kadessa. :)
En oikein osaa kuvitella, että normaali ihminen itseään palstalle kuvaillessaan tuntee tarvetta kertoa elimensä pituuden! Ei hyvää päivää, millainen ajatusmaailma on tällaisella kaverilla? Isolla kädellä tarvitsisi hiukan kasvatusta.
Voi sinua.
Jos siinä tilanteessa kun naisen käsi on peniksesi ympärillä mietit miten pieneltä peniksesi mahtaa näyttää, sinulla on aika vakavia itsetunto-ongelmia.