Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pussailee kissan kanssa

Hämmentynyt
01.11.2019 |

Olen seurustellut noin vuoden ajan kivan miehen kanssa. Omistan kaksi kissaa ja miehellä on omituinen tapa pussailla kissojen kanssa. Kissan tullessa syliin mies nostaa kissan ja antaa sille suukkoja suulle ja lepertelee.
Mies on kertonut olevansa eläinrakas

Tätä ei tapahdu muualla missä olemme miehen kanssa käymässä, kuten siskoni luona, jossa on yksi kissa.
Onko tämä teidän mielestänne normaalia? Olen huomannut että ainakin toinen kissa on oppinut jo syliin
tullessaan tulemaan mahdollisimman lähelle kasvoja, ikäänkuin se haluaisi suukon. Mieheni suukotteleekin
kissan kanssa jo enemmän kuin minun kanssani.

Mitä olette mieltä, onko tuo normaalia vai ylireagoinko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies taas pieree eläimiä nenälle.

Tosi lapsellista ja olen pyytänyt että lopettaisi. Jatkaa silti töräyttelyä. Kissa parat pelästyvät ja koirakin ulvahtaa ja menee sängyn alle piiloon.

Mies kuvittelee olevansa vitsikäs ja lapsetkin nauraa. Minä vain olen sitä mieltä että sikamainen paska ja sika sika sika.

Vierailija
22/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pussailin ennen yhtä kissoistani, kunnen näin jotain mitä en ehkä olisi halunnut nähdä. Tämä "pusukissa" puski toisen kissan peräreikää....voit sanoa kumppanillesi, että kissasi tekevät näin, jos se pussailu kovasti ärsyttää, huolestuttavana en sitä pitäisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vähän omituista on että mies on kiinnostuneempi kissoista kuin minusta.

Minunhan kanssa hänen pitäisi olla suhteessa eikä kissojen. En tiedä uskaltaisinko jättää

kissoja vaikka miehen luo hoitoon jos tulisi sellainen tilanne että tarvitsevat hoitopaikan.

-ap

Et uskalla jättää kissoja rakastavan ihmisen hoitoon kissojasi. Mitä ihmettä. Oletko ihan sekaisin?

Luin wikipediasta että zoofilian uskotaan olevan jopa yhtä yleistä kuin homoseksuaalisuuden.

Eikö tuo muka ole yhtään omitusta kenenkään muun mielestä?

-ap

Vierailija
24/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHkä sä elä polyamoriassa ja sun pitää nyt vaan hyväksyä se. Pukeudu catwomaniksi ja sun miehes voi pukeutua vaikka batm... lahnaksi joka sätkii sängyllä odottaen että joku pyydystää hänet.

Vierailija
25/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat suukottelee oman laumansa jäseniä. Meillä on kaksi kissaa ja molemmat suukottavat toisiaan ja meitä, kissa kertoo sillä eleellä, että luotan sinuun täydellisesti ja hyväksyn sinut.

Vierailija
26/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se kissoihin sekaantuja!

Joo. Ota joku homo

mies51v

Vierailija
27/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mies taas pieree eläimiä nenälle.

Tosi lapsellista ja olen pyytänyt että lopettaisi. Jatkaa silti töräyttelyä. Kissa parat pelästyvät ja koirakin ulvahtaa ja menee sängyn alle piiloon.

Mies kuvittelee olevansa vitsikäs ja lapsetkin nauraa. Minä vain olen sitä mieltä että sikamainen paska ja sika sika sika.

Meillä miestä korpeaa lasten älypuhelinkoukku niin paljon että ohimennessään pieraisee heitä päin.

Yllättävää on että ovat niin syventyneitä älypuhelimiinsa ettei pierulla ole mitään vaikutusta.

Vierailija
28/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt tuntemattomia kissoja pussaile. 

Vierailija
29/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan aina kissan pään puskemiseen ja pusuttelen päätä. Suun aluetta vältän vaikka joskus kissa itse tulee suukottelee ni hyhhyi sitä hönkäystä.

Muuten kissat tuoksuu ihanalle :3

Vierailija
30/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kissan kanssa pitää pussailla. Kissat ovat Jumalasta seuraavia. Siinä jäävät toiseksi 120-kiloiset lähi- ja sairaanhoitaja-missukat.

Vierailija
31/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ”kissamummot” ovat kaikki olleet terveitä ja pitkäikäisiä. Ehkä se on kuitenkin niin, että kissojen säännöllinen pusuttelu pitää lääkärin loitolla.😉

Vierailija
32/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suukotan kissoja naaman eteen ilmaan. Vähän niin kuin ihmisten poskisuudelmat.

Vierailija
33/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs pahaa eläinten pusuttelussa on? Mä aina välillä moiskautan koiraani päälaelle tai otsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme