Mies pussailee kissan kanssa
Olen seurustellut noin vuoden ajan kivan miehen kanssa. Omistan kaksi kissaa ja miehellä on omituinen tapa pussailla kissojen kanssa. Kissan tullessa syliin mies nostaa kissan ja antaa sille suukkoja suulle ja lepertelee.
Mies on kertonut olevansa eläinrakas
Tätä ei tapahdu muualla missä olemme miehen kanssa käymässä, kuten siskoni luona, jossa on yksi kissa.
Onko tämä teidän mielestänne normaalia? Olen huomannut että ainakin toinen kissa on oppinut jo syliin
tullessaan tulemaan mahdollisimman lähelle kasvoja, ikäänkuin se haluaisi suukon. Mieheni suukotteleekin
kissan kanssa jo enemmän kuin minun kanssani.
Mitä olette mieltä, onko tuo normaalia vai ylireagoinko?
Kommentit (33)
Ehkä sinänsä ihan suloista, mutta terveydelliseltä kannalta ajateltuna ei ollenkaan hyvä juttu. Kissan suun bakteerikanta on ihmiselle hyvin vaarallinen, toisin kuin esim. koiran.
Minä pussailen koiria noin! Koirat on parhaita, ihmiset tulee toisena.
Minä näin kerran unen ,jossa kyyditn kissaani mopon tarakakalla. Kissa koki matkalla metamorfoosin ja muuttui pikkuhiljaa teinitytöksi. Kun tulimme Zalandon eteen se hyppäsi kyydistäni , meni liikkeeseen sisään ja varasti itselleen farkut....
Ota koira, sitä on terveellisempi suukotella. Ja jätä se sika!
Kissamies kirjoitti:
Minä näin kerran unen ,jossa kyyditn kissaani mopon tarakakalla. Kissa koki matkalla metamorfoosin ja muuttui pikkuhiljaa teinitytöksi. Kun tulimme Zalandon eteen se hyppäsi kyydistäni , meni liikkeeseen sisään ja varasti itselleen farkut....
Sori, siis piti olla että TARAKALLA
Vierailija kirjoitti:
Minä pussailen koiria noin! Koirat on parhaita, ihmiset tulee toisena.
Niin kyllä ovat, ihmiset ovat todellakin toiseksi parhaita sängyssä.
Kyllähän tuo vähän omituista on että mies on kiinnostuneempi kissoista kuin minusta.
Minunhan kanssa hänen pitäisi olla suhteessa eikä kissojen. En tiedä uskaltaisinko jättää
kissoja vaikka miehen luo hoitoon jos tulisi sellainen tilanne että tarvitsevat hoitopaikan.
-ap
En ole kuullut, että miehet pussaisivat eläimiä, naisia kyllä tiedän, jotka koiriaan suukottelevat. En pitäisi sitä mitenkään hälyttävänä, jos nyt ei kielareita anna :D. Mutta hygieniasyistä ei kuitenkaan tekisi mieli pussata ketään, joka pusuttelee eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo vähän omituista on että mies on kiinnostuneempi kissoista kuin minusta.
Minunhan kanssa hänen pitäisi olla suhteessa eikä kissojen. En tiedä uskaltaisinko jättää
kissoja vaikka miehen luo hoitoon jos tulisi sellainen tilanne että tarvitsevat hoitopaikan.
-ap
Älä huolestu, edesmennyt muotisuunnittelija Karl Lagerfeldt halusi kissansa kanssa naimisiin. Ei vissiin ehtinyt, kun menehtyi. Kissasta tuli kai maailman rikkain kissa, ei muista montako nollaa niissä miljoonissa oli jotka kissa peri.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, että miehet pussaisivat eläimiä, naisia kyllä tiedän, jotka koiriaan suukottelevat. En pitäisi sitä mitenkään hälyttävänä, jos nyt ei kielareita anna :D. Mutta hygieniasyistä ei kuitenkaan tekisi mieli pussata ketään, joka pusuttelee eläimiä.
Vtut hygieniasta, kuollaan kaikki kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Et uskalla jättää kissoja rakastavan ihmisen hoitoon kissojasi. Mitä ihmettä. Oletko ihan sekaisin?
Toihan on kuin se yksi mainos, jossa mies rakastuu kissaan ja unohtaa naisen...😻
Ja eläinrakkaat ihmiset on parhaita!
Mulle tollanen mies!
T. Itsekin omia kisuja pusutteleva
Ps. Ei sitä kissaa ole pakko suoraan suulle pussata, vaan esim. poskelle jne.
Olet mustasukkainen omalle kissallesi? Älä nyt ainakaan ole kissalle vihainen!! Miehelle voit saoa kun asia vaivaa.
Itse en pusuttele kissaa, mutta hierotaan neniä vastatusten.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinänsä ihan suloista, mutta terveydelliseltä kannalta ajateltuna ei ollenkaan hyvä juttu. Kissan suun bakteerikanta on ihmiselle hyvin vaarallinen, toisin kuin esim. koiran.
Höpsistä höpöä.
Jos ne ovat poikakissoja niin se on homo?
Sekä mies että minä nojataan aina naamakkain meidän kissojen kanssa. Kissat on ihan ekstaasissa, kehräävät ja pökkäävät aina välillä kovemmin. Ihanaa!
Jätä se kissoihin sekaantuja!