Miten saan miehen huomaamaan itseni?
En tiedä hänestä paljoakaan, somestakaan ei löydy. 🙈
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa itseäsi hänelle.
Ei voi olla liian suora
Vierailija kirjoitti:
Tervehdi aluksi
Niin olen tehnytkin.
Ne perinteiset: tunget itsesi hänen näköpiiriinsä, heiluttelet hiuksiasi ja yskit, köh köh köh köh. Aina kun hän vahingossa kääntyy katsomaan niin uppoudut nopeasti älykännykkään ja olet kuin et olisikaan. Noin ne naiset aina minulle tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa itseäsi hänelle.
Ei voi olla liian suora
Miksei? Suoraan sanomalla asiat selviävät parhaiten eikä miesten kanssa tarvita samanlaisia turhia piirileikkejä kuin naisten kanssa pitää jostain kumman syystä leikkiä.
Vilkuile ja tuijota häntä himoiten ja ihaillen. Hymyile ja katso silmiin.
Kokemuksesta tämä vinkki.
N
[/quote]
Miksei? Suoraan sanomalla asiat selviävät parhaiten eikä miesten kanssa tarvita samanlaisia turhia piirileikkejä kuin naisten kanssa pitää jostain kumman syystä leikkiä.[/quote]
Jos se mies ei ole vielä kiinnostunut, hän helposti torjuu, jos lähestyy kylmiltään. Varsinkin jos on sellainen mies, ettei ole naisenpuutteessa.
Kokemuksesta tämäkin neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin mies on?
Pk-seudulta, mitenni?
Se riippuu hetkestä ja olosuhteiista. Muuta olosuhteita spontaanisti arkisesta joksikin toisenlaiseksi.
Tissit tiskiin tai vähintään näytille
Vierailija kirjoitti:
Vilkuile ja tuijota häntä himoiten ja ihaillen. Hymyile ja katso silmiin.
Kokemuksesta tämä vinkki.
N
Ei ole oikein pokkaa, pari kertaa olen häntä tuijottanut mutta heti kun hän huomaa ja alkaa katsoa niin katson pois.... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin mies on?
Pk-seudulta, mitenni?
Toivoin, että olisit ollut eräs nainen, jota olen katsellut kesästä asti.
"Kompastu" suoraan miehen syliin, katso miestä pitkään silmiin ja tokaise "uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?"
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu hetkestä ja olosuhteiista. Muuta olosuhteita spontaanisti arkisesta joksikin toisenlaiseksi.
Remu sanoi eilen hienosti että ihmiset tekevät tylsiiä itsestään aina jauhamalla samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Suoraan sanomalla asiat selviävät parhaiten eikä miesten kanssa tarvita samanlaisia turhia piirileikkejä kuin naisten kanssa pitää jostain kumman syystä leikkiä.
Jos se mies ei ole vielä kiinnostunut, hän helposti torjuu, jos lähestyy kylmiltään. Varsinkin jos on sellainen mies, ettei ole naisenpuutteessa.
Kokemuksesta tämäkin neuvo.
En tiedä yhtään onko puutetta vai ei.. sormusta ei ainakaan näkynyt. On minua luultavasti ainakin 10 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin mies on?
Pk-seudulta, mitenni?
Toivoin, että olisit ollut eräs nainen, jota olen katsellut kesästä asti.
Katsellut? Mikset tee mitään? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa itseäsi hänelle.
Ei voi olla liian suora
Kokemus sanoo muuta....
Tervehdi aluksi