Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen pitkä mies on kumppanina?

Vierailija
01.11.2019 |

Olen seurustellut yläasteelta lähtien 173 senttisen kanssa enkä tiedä mitä olen menettänyt.
N37

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tää palsta, häpäiset vain naiset.

Vierailija
2/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia nussimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen pitkänpuoleinen. Pää hipoo kattoa ja kolisee sängynpäätyyn.

Vierailija
4/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä. Ainoastaan pitkä. 

Vierailija
5/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppaa rauhallisemmalla tempolla pidempiä vetoja . Eli ei kuten miehesi, joka pikku pilillään tikkaa kuin singeri.

Vierailija
6/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies tulee halaamaan, ja huomaan, miten pitkä ja miehekäs hän on, kiihotun. Eli siis seksiä on paljon.

Vierailija
7/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä. Mitä suurempi mies sitä pienemmät munat (Irwin).

Vierailija
8/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä. Mitä suurempi mies sitä pienemmät munat (Irwin).

Aijaa? Mun kokemuksena nimenomaan mitä lyhyempi mies, sitä pienempi muna ja huonompi sängyssä.

Vierailija
9/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies tulee halaamaan, ja huomaan, miten pitkä ja miehekäs hän on, kiihotun. Eli siis seksiä on paljon.

Sama juttu! Jonkun tutkimuksenkin mukaan pitkien miesten naiset ovat onnellisimpia. ❤️

Vierailija
10/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muista ominaisuuksista. Ei se kumppanina oloon vaikuta muuten kuin ojentaa tavaroita jotka korkealla ja takaapäin seksiä harrastaessa käytetään mieluiten pikku jakkaraa minun jalkojen alla.

Vierailija
11/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta ostaa lahjaksi vaatteita, kun ei liki parimetriselle hujopille löydy istuvia.

Autossa penkin, peilien yms. säädöt pitää laittaa uusiksi aina miehen jäljiltä.

Ja ärsyttää, kun muut naiset kommentoi mun miehen pituutta. Mitä väliä sillä niille on?

Eipä varmaan muuta käytännön eroa.

Vierailija
12/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuppaa rauhallisemmalla tempolla pidempiä vetoja . Eli ei kuten miehesi, joka pikku pilillään tikkaa kuin singeri.

Mitä pienempi mies sitä suuremmat munat...😂

Vierailija
13/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELää pää pilvissä ja kattsoo muita alaspäin.

Vierailija
14/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200cm 23cm ja paksu.

Vierailija
15/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta ostaa lahjaksi vaatteita, kun ei liki parimetriselle hujopille löydy istuvia.

Autossa penkin, peilien yms. säädöt pitää laittaa uusiksi aina miehen jäljiltä.

Ja ärsyttää, kun muut naiset kommentoi mun miehen pituutta. Mitä väliä sillä niille on?

Eipä varmaan muuta käytännön eroa.

Meillä on autossa sähköinen penkinsäätö ja molempien penkinsäädöille on oma muistipaikka. Helpottaa arkea kun en miehen jäljiltä yletä lähelläkään polkimia.

Vierailija
16/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta eroa kuin pituus, joka hankaloittaa joitakin käytännön asioita.

Mitä vanhemmaksi elän, sitä varmemmaksi tulen siitä, että riittää kun mies on aidosti mukava, tervepäinen ja arvomaailmaltaan riittävän samanlainen. Koko ja ulkonäkö eivät auta mitään jos nuo asiat eivät toteudu.

Vierailija
17/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä pitkä ja roteva mies on miekestäni seksikkäin, en kai muuten olisikaan sellaisen kanssa naimisissa. Komea pitkä mies kiinnostaamuitakin naisia joten itsetunnon on naisella oltava kunnossa.

Käytännön asioita on sopivien vaatteiden löytämisen vaikeus ja liian lyhyet sängyt. Ovenkarmeja osaa kyllä varoa kun on teinistä asti harjoitellut.

Luonne ei ole kiinni pituudesta, omani on siinäkin paras, älykäs, käytännönläheinen, lapsirakas, luotettava ja rauhallinen. ❤️ Lasten mielestä maailman paras iskä myös.

Vierailija
18/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ero on se, että tunsin itseni pienemmäksi ja seksikkäämmäksi pidemmän miehen kanssa. Eli sekin on vain oman pääni sisällä koko ongelma tai "etu".

Ja jotkut asennot olivat mahdotonta säätöä pituuseron takia.

Tykkään kyllä pitkistä miehistä, mutta ihan yhtä onnellinen olen lyhyemmänkin kanssa.

Vierailija
19/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan kuule ihan miehestä. Ei se pituus suoraan kerro mitään ihmisestä, paitsi no, sen pituuden. Eihän kaikki lyhyetkään ihmiset ole keskenään samanlaisia? :D

Oma mies on pitkä ja ihana, mutta se ihanuus nyt koostuu ihan kaikesta muusta kuin pituudesta, joskin se on iso plussa. 

Vierailija
20/20 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuntea itseäni naiselliseksi lyhyen miehen kanssa. En oikein voi asialle mitään, olen kai epävarma itsestäni? En kuitenkaan tämän syyn takia pystyisi aloittaa suhdetta lyhyen miehen (alle 185cm) kanssa.

N 168cm