Mistä halpa ja kiva mekko läskille pikkujouluihin?
Sain juuri töitä ja rahat menneet työvaatteisiin. Nyt pitäis löytää joku mekko työpaikan pikkujouluihin. Pukukoodi tumma puku.
Olen läski 178/85 ja rintavarustusta löytyy. Suurin ongelma vyötärön seutu jossa suurin osa ihrasta on.
Jokin kiva mekko pitäis löytyä. Kirppareilla ei ole aikaa kierrellä, joten vaihtoehtona Tori.fi tai kaupat (Lindex, H&M, KappAhl jne).
Hintaa ei saa olla hirveesti päälle 30€.
Mustat kengät löytyy, samoin laukku sekä jotain koruja.
Kommentit (32)
https://www.lindex.com/fi/naiset/ylaeosat/mekot/7949762/Musta-kietaisum…
Tämä vois toimia. Tosin, jos hikoilet paljon, niin tekokuitu ei toimi.
Kunpa alaklikin painaminen poistaisi omia kiloja. =) t. palsta
Aijai.
Mut kun ei poista. Teillä on ne renkaat siltikin. Eikä ne lähde täällä palstalla naputtelulla. Eikä pahansuovilla ajatuksilla. Eivät vain lähde. Aijai.
Käytettynä kirpparilta! Facebookin kirppispalstoilla on jatkuvasti uudenveroisia, tosi kivoja mekkoja kaupan ihan pilkkahintaan. Just kattelin yhtä upeaa punaista luomusta, joka kelpais vaikka linnan juhliin. Hintapyyntö taisi olla 30 euroa.
Eri asia sitten, löytyykö just omalle vartalomallille sopivaa. Mutta senhän tietää vaan sovittamalla. Jos käytetty kolttu löytyy läheltä, niin senhän voi kirppispalstaltakin varata sovitusmahdollisuudella (usein onnistuu).
178cm ja 85kg on huimat 6kg ylipainonen BMItaulukon mukaan jossa normaalipainon raja 25 on 79kg.. Voi v#ttu mikä läski, siis oikeesti nyt ihmiset. Osta tukisukkikset/korsetti tms.kun mahan alue vaivaa ja osta vkaula-aukollinen, vatsan kohdalta rypytetty mekko.. Jos et käyttöikää murehdi boohoo.com löytyy todella halvalla j viikon toimitusajalla.
Tsekkaa Nelly ja Bubbelroom. Niillä just alet.
Vierailija kirjoitti:
Telttakangas.fi
:D :D
Totta.
Löysin itse eilen SPR:n kirpparilta Suomessa tehdyn mustan Voglian mekon, uuden veroisen. Maksoi 4,30. Sillä kulkee monet juhlat vuosia. Jakulla saa väriä, jos juhlan luonne sitä vaatii. Kannattaa käydä katsomassa, jos sattuisi vartaloon sopivia löytymään. Toki aina ei loydy juuri sitä, mitä on hakemassa. Prismassa oli ihan kivoja mekkoja n hakemassasi hintaluokassa, myös Cittarilta löytyy ihan kivoja mekkoja. Kurkista myös oman kaappisi peränurkkaan, ehkä joku entisistä menisi eri jakun kanssa. Tai voisiko sisko tai ystävä kenties lainata?
Vierailija kirjoitti:
178cm ja 85kg on huimat 6kg ylipainonen BMItaulukon mukaan jossa normaalipainon raja 25 on 79kg.. Voi v#ttu mikä läski, siis oikeesti nyt ihmiset. Osta tukisukkikset/korsetti tms.kun mahan alue vaivaa ja osta vkaula-aukollinen, vatsan kohdalta rypytetty mekko.. Jos et käyttöikää murehdi boohoo.com löytyy todella halvalla j viikon toimitusajalla.
Tää oli itse asiassa todella rohkaiseva kommentti, kiitos :D Olen 179/86. Olen niin lihava, etten enää edes esiinny poikaystävän edessä ilman vaatteita. Päällä pidän pelkkiä jätessäkkejä enkä enää katso peiliin ilman vaatteita. Kiva jos jonkun mielestä ei olekaan ihan hirveä tankkeri.
Ehkä tämä tästä kun nostaa beban ylös ja jättäis vaikka suklaat kauppaan, yleensä toimii..
Mekkoasiaan: tuo Lindexin musta kietaisu näyttää tosi kivalta!
Tumma puku = Musta pitkä jätesäkki. Googleta garbage bag dress. Sopii joka vartalotyypille ja on kyllä halpa asu! Voit sanoa harrastavasi kierrätysdesignia jos joku ihmettelee materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai noilla mitoilla mikään kovin läski oo
Ok sitten. Olen samanpituinen mutta 20 kg pois. En haluaisi kokeilla tuota elämää.
Niin oliko vinkkejä vai tulitko vaan vertailemaan? Kyllä karma sutkin löytää, senkin ilkimys.
Aha. No kerropa sitten kaikkitietävänä painoni kehitys suuntaan ja toiseen ja sen syy. Eli miksi silloin ajassa lihoin ja silloin ajassa laihduin. Ja se ei kelpaa selitykseksi, että "muiden syy!!!".
Niin oliko vinkkejä vai tulitko vaan vertailemaan? Kyllä karma sutkin löytää, senkin ilkimys.