Kuinka paljon olet lihonut parisuhteen ekan kahden vuoden aikana? Oliko mies niin pinnallinen että se haittasi häntä?
Jos useampia parisuhteita niin kerro kaikista vai laihduitko peräti väliaikaisesti jossain vaiheessa
Kommentit (62)
Vaimo lihonut 65kg -> 120kg+ (vaaka ei näytä enempää). Asiasta ei saa keskustella tai tulee heti raivarit. Ei suostu liikkumaan eikä vähentämään syömistä. Seksielämää ei ole ollut vuosiin.
Itse painan edelleen saman kuin 18-vuotiaana.
M42
Kun tavattiin painoin 68kg. Sitten laihduin 64kg. Nyt painan 72kg (synnytän pian)
19 vuotta yhdessä. Normaalipainoisia silloin ja edelleen. Jossain vaiheessa nuorempana tuli pari vuotta bailattua enemmän ja siihen vielä krapulapizzat, niin sen kyllä huomasi eli tuhdimmassa kunnossa käytiin kyllä :D
Elämäntilanne muuttui siitä onneksi järkevämpään suuntaam ja ne kilot on jo aikoja sitten karistettu.
En yhtään. Vasta lasten saannin jälkeen tullut 5 kg ylimääräistä. Miehellä sama juttu, tosin painoa tullut paljon enemmän. Mua haittaa se kyllä mutta yritän sietää. Itsellä enää pari kiloa jäljellä tavoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoin 52kg ensimmäiset 2 v. Sitten aloimme rakentamaan taloa ja tuli lihasmassaa 8 kg vuoden aikana. Eli laihasta normaaliksi. Vaatekoko muuttui yhdellä eikä mies ole tainnut edes huomata
Hehheh. Naiselle tulee enintään 500g lihasta vuodessa jos treenaa, syö, lepää ja toistaa. Raksalla sulle tuli läskiä :)
Perustelut?
Esim 1800 18 kg painavaa harkkoa 30 m ylämäkeen. Ihan varmasti tulee habaa. Esim vyötärö ja lantio pysyi samana mutta hauis kasvoi niin ettei vanhat jakut menneet päälle kun kinnasi hihoista.
Tänävuonna (22v myöhemmin) satuin teettämään kehonkoostumusmittauksen keväällä ja syyskuussa ja samalla laitteella mitattuna 4 kuukaudessa lihasmassa oli lisääntynyt 5 kg, raksahommissa taas. Nyt täytyy vaan yrittää säilyttää se. Toki tämä edellytti 6-10 h päivässä työskentelyä mutta monipuolisesti
Mies on lihonut 8 kg ja minä 5 kg. Kumpaakaan ei haittaa toisen kilot mutta omat kylläkin.
Ensimmäisen avioliiton solmin 22 v, enkä paljoa lihonut 20 vuoden aikana, vasta lähempänä neljääkymmentä tuli viitisen kiloa lisää, ollen vieläkin bmi 22.
Mies oli kyllä sellainen, että olisi rutissut ylipainosta. Hän oli urheiluhullu.
Toisen avioliiton solmin 47 v, ja olin tosi hoikka, kun eron jälkeen nälkiinnyin. Lihoin kymmenen kiloa, bmi liki 24. Minä tässä koko ajan poden, että haluaisin viisi kiloa pois, mutta mies sanoo, ettei tarvitse yhtään ajatella sellaista. Eli en ole löytänyt motivaatiota laihduttaa.
Noin 6 kg, mikä oli turvotusta. Sairastuin sappirakkotautiin. Poistettiin 2 vuotta myöhemmin ja turvotus hieman laski.
Ei vaikuttanut suhteeseen. Ei ole pinnallinen mies ❤
Aiemmissa suhteissa pysyin silloisessa painossani. Nykyisessä avioliitossani olen lihonut sen alusta 40kg-50kg, ihan tarkkaan painoani en muista alkuajoilta. Mieheni on silti monesti sanonut, ettei se haittaa ja on hänkin lihonut useamman kymmentä kiloa. Näyttääkin myös sitä, ettei se haittaa häntä ja uskon kyllä häntä.
Silti laihdutan tällä hetkellä ja olen karistanut jo 10kg. Normaalipainon ylärajoille matkaa vielä n.30kg, mutta aion laihduttaa kyllä normaaliin painoon, sinne on matkaa n.35kg-40kg.
Olen 6-8 kiloa laihempi, vaikka sain lapsen tässä välissä 5kk sitten. Laihdutan edelleen, vaikka en ole mitenkään lihava.
En tiedä paljonko muija on lihonut. Ei tiedä itsekkään ellei töissä käy puntarilla. Oman puntarinsa se hakkasi mun nähden rikki. Oli jonkin verran humalassa jos se nyt on mikään puolustus. Paino on sen verran arka aihe etten sano siitä mitään.
Onneksi naista, joka hakeutuu suhteeseen ison lihaksikkaan miehen kanssa ei haittaisi yhtään, jos mies muuttuisi laihaksi suhteessa.
Itse olen lihonut 53 kilosta 89 kiloon 9 vuoden parisuhteen aikana :(
Kolmessa vuodessa +15 kg. Miehelle joku +8.
Huoh. :(
suhde voi hyvin ja kukoistaa siitä huolimatta.
Ekassa liitossa 18v. Sain lapset ja 13kg. Se ei haitannut miestä, tissien pienennys kyllä. Tokassa suhteessa tuli 5 kg (molemmille) ja nyt olen laihdutellut 7 kg pois. 13 vuotta takana ja kaikki hyvin!
Vierailija kirjoitti:
No en kiloakaan 15 vuoden aikana, jos ei raskauksia lasketa. Miksi pitäisi lihoa parisuhteessa?
Siksi pitää lihoa kun katkera peräkammarinpoju ulinalaudalta elättelee sellaista kuvitelmaa parisuhteista ja naisista. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Painon takia on tullut kenkää lukuisia kertoja :( Varmaan joku 13 kiloa lihoin. T: mies