Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet lihonut parisuhteen ekan kahden vuoden aikana? Oliko mies niin pinnallinen että se haittasi häntä?

Vierailija
31.10.2019 |

Jos useampia parisuhteita niin kerro kaikista vai laihduitko peräti väliaikaisesti jossain vaiheessa

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa parisuhteissa en ole lihonut, paitsi yhdessä, jossa miehen mielestä olin liian laiha. Kun kyllähän naisella pitää olla jenkkakahvat ja iso p.rse. Raahasi koko ajan kotiini jotain suklaakakkua jne ja otti itseensä, jos söin vain palan. Suhde ei monestakaan syystä kestänyt kuin muutaman kuukauden, kesti silti yhtä kauan päästä niistä kiloista eroon.

Vierailija
22/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallinen eri asia kuin hyvä terveys ja siihen pyrkiminen, mutta jos naiselle sanoo että nyt ois aika laihduttaa niin se on pinnallisuutta aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kahdessa vuodessa paino noussut 62 kg --> 76 kg. Voi elämä.

Sinkkuna kokkailin kevyttä ruokaa ja salaatteja, kävin ahkerasti salilla ja lenkkeilemässä.

Rakastuin mieheen jonka hupia on istua sohvalla katsomassa Netflix-sarjoja maratonina kaikenmaailman herkkujen kera. Ja kieltämättä mukavaa se on minustakin... harmi vaan että tällä elämäntyylillä minä lihon, mies ei.

Miestä ei oo haitannut kiloni, itseäni kyllä. Olen yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni, mutta miehen kotiin roudaamat herkut houkuttelee liikaa, eikä mies ole halukas niistä luopumaan. Itsekurini on olematon...

Vierailija
24/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paino ollut koko aikuisiän lukuunottamatta aikoinaan aika rajua laihtumista eron jälkeen. Nykyisessä suhteessa kumpikaan ei halua ylipainoista kumppania. Pidetään siis itsemme hoikkina eikä ole edes vaikeata.

Vierailija
25/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 52kg ensimmäiset 2 v. Sitten aloimme rakentamaan taloa ja tuli lihasmassaa 8 kg vuoden aikana. Eli laihasta normaaliksi. Vaatekoko muuttui yhdellä eikä mies ole tainnut edes huomata

Vierailija
26/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin 52kg ensimmäiset 2 v. Sitten aloimme rakentamaan taloa ja tuli lihasmassaa 8 kg vuoden aikana. Eli laihasta normaaliksi. Vaatekoko muuttui yhdellä eikä mies ole tainnut edes huomata

Hehheh. Naiselle tulee enintään 500g lihasta vuodessa jos treenaa, syö, lepää ja toistaa. Raksalla sulle tuli läskiä :)

Vierailija
27/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 7kg.

Minä olen aina ollut parhaimmillani parisuhteessa, koska haluan arvostaa kumppaniani olemalla mahdollisimman kaunis.

Vierailija
28/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kiloakaan 15 vuoden aikana, jos ei raskauksia lasketa. Miksi pitäisi lihoa parisuhteessa?

Yleensä nainen lihoo kun tuntuu että mies on jo rengastettu niin ei tarvitse enää panostaa. Vaatteet muuttuu verkkareiksi, pitkät hiukset leikataan, alusvaatteet ostetaankin Alepasta, meikkaaminen "on ihan turhaa" jne.

Vierailija
29/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kutsua lihomiseksi mutta paino nousi noin 15kg seurustelun aloituksen jälkeen. Sain siis lihasta ja massaa hieman luiden ympärille kun olin aika kukkakeppi ennen. Miestä tuo ei haitannut kun en ole homo ja seurustelen naisen kanssa.

Vierailija
30/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa taisi raskaudesta jäädä, niillä ei ole ollut kummallekaan mitään väliä.

Vierailija
31/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa suhteessa en lihonut.

Toisessa suhteessa lihoin pahimmillaan yli 30 kg, osa raskauskiloja. Syynä väkivaltainen mies joka yritti tuhota minut henkisesti. Turvakodin jälkeen laihduin takaisin omaan kokooni. Mies haukkui kilojani, petti selän takana ja haukkui kavereilleen. Ei kuitenkaan päästänyt minua kotoa liikkumaan jotta voisin laihtua, sabotoi yrityksiäni ja hallitsi menemisiäni sekä elämääni.

Kolmannessa suhteessa lihoin 10 kg, stressi, työahdistus, erityislapsi jne. Miestä ei haittaa, ikääkin alkaa olla.

Vierailija
32/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kiloakaan 15 vuoden aikana, jos ei raskauksia lasketa. Miksi pitäisi lihoa parisuhteessa?

Yleensä nainen lihoo kun tuntuu että mies on jo rengastettu niin ei tarvitse enää panostaa. Vaatteet muuttuu verkkareiksi, pitkät hiukset leikataan, alusvaatteet ostetaankin Alepasta, meikkaaminen "on ihan turhaa" jne.

Tai ehkä elämään tuli oikeitakin haasteita kuten perhe-elämä, läheisten kuolemaa tai terveysongelmia.

Nuorena jaksaa seistä peilin edessä ja juosta illat yöt treeneissä. Sitten kun tulee lapsia, velvoitteita ja työpaineita, alkaa elää sitä oikeaa elämää ja tajuaa että tärkeintä on kun on hyvä olla.

Vierailija
33/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihonnut 30kiloa ja minä laihtunut 15kiloa :D 5 vuotta yhdessä

Vierailija
34/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Keskiverto nainen voi teoriassa hankkia n. 0,5kg lihasmassaa kuukaudessa, täydellisellä lihasten kasvattamiseen tähtäävällä ohjelmalla ja dieetillä. Ja se on ihan eri tyyppistä treeniä kuin mitä taloa rakentaessa tulee. Siis muutama intensiivinen sarja -> 24h lepoa.

8kg lihasmassaa ei tule lisää vaikka rakentaisit taloja lopun ikääsi.

Vierailija
35/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä elämään tuli oikeitakin haasteita kuten perhe-elämä, läheisten kuolemaa tai terveysongelmia.

Nuorena jaksaa seistä peilin edessä ja juosta illat yöt treeneissä. Sitten kun tulee lapsia, velvoitteita ja työpaineita, alkaa elää sitä oikeaa elämää ja tajuaa että tärkeintä on kun on hyvä olla.

tärkeintä on mässyttää sipsejä. Normaalilla syömisellä pysyy normaalipainoisena.

Vierailija
36/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa suhteessa en lihonut.

Toisessa suhteessa lihoin pahimmillaan yli 30 kg, osa raskauskiloja. Syynä väkivaltainen mies joka yritti tuhota minut henkisesti. Turvakodin jälkeen laihduin takaisin omaan kokooni. Mies haukkui kilojani, petti selän takana ja haukkui kavereilleen. Ei kuitenkaan päästänyt minua kotoa liikkumaan jotta voisin laihtua, sabotoi yrityksiäni ja hallitsi menemisiäni sekä elämääni.

Kolmannessa suhteessa lihoin 10 kg, stressi, työahdistus, erityislapsi jne. Miestä ei haittaa, ikääkin alkaa olla.

Kaikissa siis syyllinen oli joku muu kuin sinä? Kuitenkin itse varmaan ruuan suuhun laitoit.

Vierailija
37/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut suhteen aikana. Olen painanut viimeiset noin 15 vuotta saman verran, 53-54 kiloa. En ole ajatellut tästä muuttua mihinkään suuntaan.

Vierailija
38/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Keskiverto nainen voi teoriassa hankkia n. 0,5kg lihasmassaa kuukaudessa, täydellisellä lihasten kasvattamiseen tähtäävällä ohjelmalla ja dieetillä. Ja se on ihan eri tyyppistä treeniä kuin mitä taloa rakentaessa tulee. Siis muutama intensiivinen sarja -> 24h lepoa.

8kg lihasmassaa ei tule lisää vaikka rakentaisit taloja lopun ikääsi.

Keskiverto nainen ei hanki 0.5kg /kk eli 6kg lihasmassa vuodessa. Ehkä alussa voi tulla pieni parin kilon hyppäys mutta sen jälkeen loppuu. Miehelle 3kg lihasmassaa ilman dopingia on harvinaista jos ei ole kyse ensimmäisestä treenivuodesta.

Vierailija
39/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut yhtään?

Vierailija
40/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kg koska ruokailutavat muuttuivat huonommiksi. Sitten muutin ruokailutavat takaisin terveellisemmiksi ja laihduin 3 kg. Normaalipainon sisällä olen ollut koko ajan, mutta energiaa on nykyään paljon paremmin. Mies tuskin huomasi kiloja, mutta on kuitenkin iloinen, että olen itse tyytyväinen nykyiseen painooni. Olen 155 cm/48 kg.