Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adblockin poisto /Huawei

B a l l e r i n a
31.10.2019 |

Hei,

Hyvät ihmiset. Kertokaa, miten saan pois ADBLOCK:in Huawei Mate - älypuhelimestani?

Juuri Tampereen Härmälään Hgistä muuttanut autoton nainen, minä -- koetti äsken tehdä suurta ruokakassitilausta K - ryhmän nettikaupan kautta; ensimmäistä kertaa elämässään. Kaikki eteni lupaavasti, kunnes... :/

Syötin kaikki tiedot; Plussa - kortin/ pankkikortin nron.. All fine. Olin jo klikkaamassa kellonaikaa kotiinkuljetuksen ajankohdaksi huomisiltaan, kunnes screenilleni tuli ilmoitus K - ryhmältä:
'Nettiliittymässä on häiriö tai Adblock estää Plussa - kortin nrosarjan latautumisen.' (DNA)

Soitin Pirkkalan Citymarketiin, jossa naishlö ohjasi puheluni mieshlölle, joka puolestaan ohjasi minut K - ryhmän chattiin.. Hlöt eivät suostuneet ottamaan tilausta manuaalisesti vastaan.

Siispä sinne. Siellä ollut naishlö ei osannut neuvoa, mistä tämä adblock poistetaan. Toimivaa läppäriä minulla ei tällä hetkellä ole.

Näytän täysin 'normaalilta ja terveeltä', mutta en sitä ole. Entinen balettitanssija, niin. Kirottu autoimmuunisairauteni aiheuttaa erittäin voinakasta uupumusta; henkistä sekä fyysistä. Olen eronnut pitkästä parisuhteesta, ja nyt uudessa kaupungissa täysin yksin. En tiedä miten he.. ssä selviän ruokaostoksista, jollei nettitilaus nyt ala pelittää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Täällä hullujenhuoneella ei näy ketään kiinnostavan tällainen neutraali arkinen aloitus. Ei sinänsä yllätä. Mitä tuossa vilasin sivuston antia, on tarjolla aloitusta tyyliin 'k*kkeluni seisoo, minne voisin sen työntää'.

Jep. Pitäkää tunkkinne. *poistuu*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi