Missä vaihdatatte patterin auton kaukosäätimern
Tai avaimeen?
Minkä merkkinen auto?
Kauanko patterikestää? Meillä ai vuoden, o ko normal?
Kommentit (22)
Vien merkkihuoltoon, parisataa euroa maksaa.
Avainsuutarilla, toinen merkkihuollossa kun avainsuutstilla ei ole mahdollisuutta sen merkin avaimiin
Kato juutuupista miten vaihdetaan ja näet mallin samalla, ostat uuden ja vaihdat itse
Googletettiin omaan avaimeen patterin vaihto. Video löytyi netistä.
Ostan Gigantista uuden ja vaihdan itse. Youtubesta löytyy apua kyllä.
Ja vuoden nuo paristot tuppaavat kestämään.
Oletteko tosissanne, että maksatte patterin vaihdosta uuden auton kaukosäätimeen enemmän kuin mitä minä olen maksanut koko autosta, jossa ei ole (ainakaan toimivaa) kaukosäädintä?
Ihan itse. Auton käyttöohjekirjasta voi löytyä ohjeet avaimen aukaisuun ja paristot vaihtoon. Autosta riippuen voi olla että joutuu tekemään jotain temppuja paristot vaihtoon jälkeen, mutta tämä löytyy varmasti käyttöohjekirjasta. Ja kuten mainittiin niin YouTube kertoo.
5 vuotta vanha Toyota. Käyttöoppaassa on ohje pariston vaihtamiseen, eli itse vaihdan.
Vaihdoin ihan keittiön pöydän ääressä. Mersu. Ei ollut edes vaikeaa. Avain auki ja uusi paristo sisään. toki vanha ensin pois tieltä.
Vaihdoin vuosihuollon yhteydessä liikkeessä.
Ostin kaupasta patterin ja vaihdoin itse. parin minuutin homma. Vai vietkö kaukosäätimenkin TV-huoltoon patterinvaihtoon?
Merkkihuolto tulee kotiin vaihtamaan kun on kunnon auto alla
Meillä mersu ollut käytössä jo 14 vuotta (ostettu käytettynä) Toinen avain rupesi oikkuilemaan oletettavasti patteri jo huono niin vaihdettiin itse patteri. Sen jälkeen avain ei toiminut enää lainkaan. Jos oikein muistan niin uusi avain maksoi noin 180€ mutta siitä niin kauan etten muista varmaksi. Meillä tehdään yleensä kaikki huollot ja korjaukset itse eli mies ei todellakaan ole peukalo keskellä kämmentä mutta jostain syystä meillä tuo patterin vaihto ilmeisesti rikkoi avaimen.
Toinen avain rupesi kenkkuilemaan tällä viikolla ekan kerran. Täytyy harkita vaihdetaanpa itse vai... mutta meillä kaksi valinta käytössä ja patteri kestänyt aina yli 10v.
Vaihdan itse. Tuo jenkin kapulan saa auki ruuvimeisselillä.
Vaihdoin itse tässä pöydän päällä kotona. Ostin pattereita Biltemasta. Siinä levyssä on 6 kappaletta, ne ovat CR 2032 litteitä Lithium Button ja merkki TRonic. Auto on Dodge Journey maasturi. Avaimella en voi sulkea ovia , sillä tämä avain EI AVAA ovea. Aina pitää olla mukana toinen vähän huono kärsinyt rispaantunut avain jolla auton voi sulkea. Auto on ollut auki jo 2 kuukautta. Kerran laitoin lukkonn kun kalliit renkaat olivat menossa vaihtoon . Ehkä joskus on varaa koodata tuo avain Autokekuksessa. Olen eläkeläismummo. Netissä oli ohjeet miten patteri vaihdetaan, se oli amerikan englantia, mutta kuuntelemalla pari kertaa saa siitä selvän. Avaimista on tullut joku rahastusjuttu liikkeille.
Volvo ja Lexus. Molempiin vaihdan ihan itse. Noin 3 minuutin homma. Pienillä ruuvarilla saa Volvon paristoluukun auki. Lexuksessa ei tarvitse työkaluja. Kestää yli vuoden paristo.
Eikö kukaan tiedä?