Millainen on S-Pankki?
Kertokaa hyödyt ja haitat? Onko kalliit maksut kuukaudessa ja palvelumaksut ja siirtomaksut?
Tässä punnitsen OP:n ja S-Pankin välillä.
Kommentit (6)
No mä olen kyllästynyt Osuuspankkiin ja siirtymässä parhaillaan S-pankkiin.
Ilmainenhan tuo S-pankki on noiden peruspalveluiden osalta. Eikä ole silmään sattunut yhtään uutista kaatuneesta pankin sivuista/palveluista, toisin kuin OP:lla. OP:n palvelut taitaa pyöriä CGI:n salissa, kun molempien katkot osuu päällekkäin?
S-pankissa toimii hyvin omat verkko- ja mobiilipankit ja yksinkertaiset raha-asiat, mutta unohtakaa koko putiikki, jos joudutte hoitamaan kuolinpesäasioita. Ihan käsittämätöntä säätämistä niiden kanssa, laskuja ei saa millään maksettua, tietämys näistä asioista palveluneuvojilla nolla tai paremminkin miinus, koska vääriä ja epäloogisia ohjeita tulee eri luukuilta. Ei ole yhtään ainoaa konttoria, missä vainajan laskut voisi maksaa valtakirjalla, pitää lähetellä lippuja ja lappuja postissa, joka kulkee jos kulkee. Todella hankalaksi on pankki tehnyt nämä toiminnot.
Vaihtoon menee heti kun irti päästään. Nyt vielä lopettavat kokonaan osakesäilytyksen ja pörssikaupan ja siirtävät salkut Nordnetille, eivät vissiin osanneet niitäkään hoitaa.
Siirto Nordnetille ei haittaa. Siellä ne sijoitukset on muutenkin eikä s-pankilla.
Olen ollut nyt s- pankin asiakas kaksi vuotta ja kaikki on sujunut kuin rasvattu. Suosittelen. Mobilipankki toimii loistavasti i padilla jne.
Ihan ok pankki https://www.s-pankki.fi/fi/arjen-raha-asiat/verkkopankki/palveluhinnast…
Rahaa saat myös s-kaupan kassoilta.