Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työpaikoilla järjestetä avec-tilaisuuksia enemmän?

Vierailija
31.10.2019 |

Esim. virkistyspäiviä, joihin tuodaan puolisot mukaan? Ehkäisisi turhia väärinkäsityksiä ja salasuhteiluja kun näkisi sen ihastuksen puolison ihmisenä, ei vain nimenä tai profiilikuvana, jota stalkkaa. Tai huomaisikin, että se kiinnostava tyyppi onkin sinkku. Asiasta voisi kysyäkin suoraan tilaisuuden yhteydessä, et tuonut ketään oletko vapaa. Tuli mieleen tuosta kaipausketjusta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois meijän duunipaikan painajainen, 15-20 hengen (vaihdellut vuosien mittaan) työporukasta ainakin viidellä on ollut sutinaa varastopäällikön kanssa, joka on itsekin perheellinen mies.

Nyt on kyllä rauhoittunut eikä ihan joka suuntaan ole sutimassa. Hänellä on ollut viimeisen kolmen vuoden ajan salasuhde 20 vuotta nuoremman asiakaspalvelijatyttösen kanssa, joka sentään on itse sinkku. 

Toki ois mielenkiintosta seurata näitä kohtaamisia, koska itselläni on hyvin tylsä elämä ja tätä draamaa on ollut niin mielenkiintosta seurata sivusta.

Vierailija
22/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osin kustannustekijä, osin myös tilatekninenjuttu. Firman koosta riippuen avec-tilaisuus vaatisi joissain tapauksissa huomattaviakin tiloja. Sitten on ne pariskunnat, jotka ei kuitenkaan osallistuisi yhdessä kun lapsenhoitojen sopimista ei haluta käyttää firman iltaan.

Niin avecithan tuplaavat juhlien kustannukset. Että sellainen pikkujuttu, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä pikkujouluissa jos siellä oma muija pyörii. meillä ainakin parit muodostuu automaattisesti vanhasta muistista : ) Kohta taas se aika käsillä :)

Vierailija
24/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ois meijän duunipaikan painajainen, 15-20 hengen (vaihdellut vuosien mittaan) työporukasta ainakin viidellä on ollut sutinaa varastopäällikön kanssa, joka on itsekin perheellinen mies.

Nyt on kyllä rauhoittunut eikä ihan joka suuntaan ole sutimassa. Hänellä on ollut viimeisen kolmen vuoden ajan salasuhde 20 vuotta nuoremman asiakaspalvelijatyttösen kanssa, joka sentään on itse sinkku. 

Toki ois mielenkiintosta seurata näitä kohtaamisia, koska itselläni on hyvin tylsä elämä ja tätä draamaa on ollut niin mielenkiintosta seurata sivusta.

:DDD

Ette tarvitsisi maksullista ohjelmaa lainkaan.

Vierailija
25/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai rusettiluistelua!

Vierailija
26/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osallistu oman työpaikkani kekkereihin, koska ne ovat tylsiä "kaakatetaan naisporukalla"-tilaisuuksia. Kun olisi avecit (miehet) mukana, ohjelmassa olisi todennäköisesti muutakin toimintaa kuin kaakatusta tuntitolkulla.

Totta. Miesten kerskailu- ja rehentelykaakatusta.

Mistä miehet kerskailee ja rehentelee keskenään?

Vierailija
27/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan tilaisuudet kuuluvat firman työntekijöille, tietysti kustannuskysymyskin. Toki jos molemmat sattuu olemaan samassa paikassa töissä. Parisuhdeongelmat voi ratkoa ihan kotosalla.

Vierailija
28/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi painajainen? Tämähän olisi just mielenkiintoista. Itse seuraisin silmä kovana illan kulkua ja kuka saa loppuillasta vaimon käsilaukusta päähänsä.

Vierailija
29/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varman siksi koska ei vois vähempää kiinnostaa työkaverit ja niiden avecit  .  riittää se 8h päivässä katella niitten naamoja ja kuunnella juttuja.

Vierailija
30/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan tilaisuudet kuuluvat firman työntekijöille, tietysti kustannuskysymyskin. Toki jos molemmat sattuu olemaan samassa paikassa töissä. Parisuhdeongelmat voi ratkoa ihan kotosalla.

En tiennytkään että avec-juhliin kuuluu mennä ratkomaan parisuhdeongelmia. Ainoastaan työpaikkapettäjille tämä taitaa olla ongelma. Uutta tietoa oppii aina :D

Vierailija
31/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osin kustannustekijä, osin myös tilatekninenjuttu. Firman koosta riippuen avec-tilaisuus vaatisi joissain tapauksissa huomattaviakin tiloja. Sitten on ne pariskunnat, jotka ei kuitenkaan osallistuisi yhdessä kun lapsenhoitojen sopimista ei haluta käyttää firman iltaan.

Ei pakosti, jos pidetään juhlat saman kokoisina. Toki mukaan pääsee vähemmän työntekijöitä, jos osa tuo avecin mukaansa.

Vierailija
32/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että saataisiin kanojen nokkimisjärjestys päivitettyä oikein kunnolla?

Inhoan muutenkin sitä aviomiehillä ja lapsilla kerskumista työpaikoilla. Mitä hittoa ne työntekoon kuuluu?

(Ja ei, en olisi pahnan pohjimmainen, jos joku sitä luulee.)

Vierailija
33/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pakosti, jos pidetään juhlat saman kokoisina. Toki mukaan pääsee vähemmän työntekijöitä, jos osa tuo avecin mukaansa.

Meillä oli erään järjestön juhlissa sellainen systeemi, että ensinnäkin niihin oli kaikille pääsymaksu (ruuasta ja juomasta), ja avecin sai ottaa mukaansa vasta sitten, jos paikkoja jäi vapaaksi ennakkoilmoittautumisen jälkeen.

Vierailija
34/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi painajainen? Tämähän olisi just mielenkiintoista. Itse seuraisin silmä kovana illan kulkua ja kuka saa loppuillasta vaimon käsilaukusta päähänsä.

Hyvä pointti, tarkennus. Ois painajainen näille säätämässä olleille henkilöille, koska he kaikki ovat perheellisiä, paitsi tämä nykyinen. :D 

On tätä avec-hommaa joskus kyllä toimarin puolelta ehdotettukin, suurin osa pidätteli naurua ja vilkuili varastopäällikköä. Itse kokee vissiin olevansa kovakin panomies, nuori salarakas kokee että kaikki on kateellisia hänelle, todellisuudessa he ovat työpaikan paras vitsi.

Mutta joo, menee vähän offtopiciksi nyt...

Vierailija
35/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisoni työpaikan juhlat on aika useinkin avec-tilaisuuksia. Ihan hirveää!! Niihin on käytännössä pakko sitten osallistua, kun "kaikkien muidenkin puolisot tulevat". Sitten väen väkisin yrität tutustua vieraisiin ihmisiin, kun puolisosi juttelee työasioista kollegojensa kanssa. Noissa tilaisuuksissa eniten äänessä tuppaavat olemaan brassailijat. Kovaan ääneen pitää kertoa viime kuun Bolivian matkasta tai miten jännä heidän uusi täyssähköauto onkaan. Itse kun olen juuri toisenlainen persoona ja mua ärsyttää päteminen kaikissa muodoissaan. Ja jos et ole mandariinikiinan kielikurssilla tai nähnyt uusinta oopperaa, niin olet heti outsider noissa bileissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi