Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33-40v lapsettomat sinkut! Sinkkuketju

Vierailija
31.10.2019 |

Kartoitan 35-vuotiaan pan-seksuaalin naisen mahdollisuuksia löytää vielä elämänkumppani, joka haluaa perheen.

Kysymyksiä
- jos sinulla on jo lapsia, oletko valmis perustamaan uusperheen lapsettoman kanssa, tarkoittaa ainakin 1 lapsi
- miksi olet sinkku? Ei ole löytynyt vai takana ero ?
- olisitko valmis asumaan maalla/ 50km kaupungista vai vain isossa kaupungissa?

- lesbonaisille kysymys voisitko ottaa pan-seksuaalin naisen kumppaniksi ja perustaa perheen tämän kanssa vai onko ”liian heteroa?”

- naisille yleensä kysymys jos haluat perheen, mitä mieltä olisit esim yhdessä raskaana olosta vai mitä ajatuksia on tästä?

-miehille kysymys, onko ongelma jos nainen ei ole hetero, oletko valmis isäksi vielä 35-40-vuotiaana ?

Kaikille 32-40-sinkuille kysymys, miltä tuntuu sinkkuus tän ikäisenä, haaveiletko vielä perheestä? Mitä kokemuksia tinderistä?

Mitä odotuksia parisuhteelta teillä on? Uskotteko vielä että kumppani ja perhe toteutuu ?

Toivottavasti tässä ketjussa saataisiin ihan hyvää keskustelua aikaan samassa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa. Itse olen ollut monissa parisuhteissa mutta aina haaveillut perheestä ja vakiintumisesta. Suoraan sanottuna olen seurustellut väärässä elämäntilanteissa olevien ihmisten kanssa ja viimeisin suhde päättyi tähän ettei kumppani halunnutkaan lisää lapsia, hänellä on jo edellisestä liitosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pan-seksuaali?

Vierailija
2/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa lapsettomat, ensimmäinen kysymys, jos sinulla on lapsi.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho no saa siis vastata on lapsia tai ei!

Ajatusvirhe kun itse olen lapseton. Pan-seksuaali tarkoittaa ettei oikein näe eroa sukupuolella kun on kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta. Vähän kuin bi-seksuaalisuus oikeastaan mutta laveampi termi, esim minulle ei ole väliä onko nainen/mies vai jotain siltä väliltä (esim transnainen joka ei ole tehnyt fys korjauksia tms).

Kartoitan tässä ketjussa ensisijaisesti omia mahdollisuuksia löytää vielä kumppania.. siksi kerron esim pan-seksuaalisuudesta kun näen tästäkin ketjusta miten siihen reagoidaan yleensä sinkkumarkkinoilla.

Oon itse tosi feminiininen nainen jonain päivinä ja jonain päivinä ihan äijä. Hetero/bi miesten kanssa seurustellut pitkissä suhteissa lähinnä.

Ap

Vierailija
4/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahdollisuudet sinkkumarkkinoilla varmaan olemattomat juuri siksi jos yhtään tuon esiin tän seksuaalisen suuntautumisen. Kukaan ei ees vastaa tähän ketjuun!

Heterot ajattelee että ei tommosta hihhulia ja lesbot ajattelee että liian hetero.

Jos saisi vastauksia tähän ketjuun kuitenki tuijottamatta seks suuntautumista liikaa, ihan yleisellä tasolla 😊

-ap

Vierailija
5/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho no saa siis vastata on lapsia tai ei!

Ajatusvirhe kun itse olen lapseton. Pan-seksuaali tarkoittaa ettei oikein näe eroa sukupuolella kun on kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta. Vähän kuin bi-seksuaalisuus oikeastaan mutta laveampi termi, esim minulle ei ole väliä onko nainen/mies vai jotain siltä väliltä (esim transnainen joka ei ole tehnyt fys korjauksia tms).

Kartoitan tässä ketjussa ensisijaisesti omia mahdollisuuksia löytää vielä kumppania.. siksi kerron esim pan-seksuaalisuudesta kun näen tästäkin ketjusta miten siihen reagoidaan yleensä sinkkumarkkinoilla.

Oon itse tosi feminiininen nainen jonain päivinä ja jonain päivinä ihan äijä. Hetero/bi miesten kanssa seurustellut pitkissä suhteissa lähinnä.

Ap

jos etsisit toisen pan seksuaalin?

Vierailija
6/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mahdollisuudet sinkkumarkkinoilla varmaan olemattomat juuri siksi jos yhtään tuon esiin tän seksuaalisen suuntautumisen. Kukaan ei ees vastaa tähän ketjuun!

Heterot ajattelee että ei tommosta hihhulia ja lesbot ajattelee että liian hetero.

Jos saisi vastauksia tähän ketjuun kuitenki tuijottamatta seks suuntautumista liikaa, ihan yleisellä tasolla 😊

-ap

Syynä vastausten puutteeseen tuskin on seksuaalinen suuntautumisesi, vaan äärimmäisen sekava aloitus. Edes kaksi kertaa luettuani en vieläkään oikein tiedä mihin pitäisi vastata.

Vierailija
7/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan ihan pakko tuoda sitä panseksuaalisuuttaan noin hanakasti esille?

Jos koko suuntautumisen pointti on että kiinnostut ihmisistä riippumatta siitä kokevatko he olevansa miehiä, naisia tai oravia niin etkö vaan voisi tutustua ja kiinnostua ihmisistä normaalisti, ilman että tarvitsee kuuluttaa sitä panseksuaalisuutta heti kättelyssä?

Vierailija
8/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Syynä vastausten puutteeseen tuskin on seksuaalinen suuntautumisesi, vaan äärimmäisen sekava aloitus. Edes kaksi kertaa luettuani en vieläkään oikein tiedä mihin pitäisi vastata.

Täytynee koittaa muotoilla uudelleen.. en ole tyhmä mutta mulla on adhd. Siitäkin syystä mahdollisuudet deittimarkkinoilla on mitä on. Varmaan suurin osa ihmisistä jotka tapaa mut ensi kertaa kokee just noin 🙈🤔

Toiselle vastaajalle: panseksuaalisuus on suht harvinaista joten sinkkuja sinänsä ei ole niin paljon kuin muissa ihmisissä ja mulle ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on siis ihan sama 😊 toki kiva jos ois toinen joka ymmärtää asian henkkoht.

Vierailija
9/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen sinkku pitkälti siitä syystä että kumppania ei etsinnöistä huolimatta ole löytynyt.

- en halua asua pääkaupunki seudulla, pienemmillä kylillä mieluumin.

- mieluumin hetero nainen, kiitos.

- edelleen haaveilen perheestä.

- tinder on ajan haaskausta, ainakin minulle.

Vierailija
10/10 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ehkä tää ketju selvitti jo hyvin mun pariutumismahdollisuuteni 😅🙈 -ap

Ahdistaa vaan että täytyy aloittaa alusta eikä ole oikein luottoa siihen että vielä tän ikäisenä löytyis se elämänkumppani kun luulin että se löytyi jo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän