Opettajan palaveri
Menin lapseni palaveriin eilen, pienehko koulu kyseessa. Odottaessani opehuoneen vieressa kuulin kuinka opettajat nauraa hekottivat keskenaan ja mita luultavimmin juuri minun lapselleni!
Lapseni opettaja tuli myohassa palaveriin ja mukana oli viela erityisopettaja ja vararehtori EIKA minulle OLLUT kerrottu mitaan! Lapsestani ei paljon myonteista palautetta tullut, vaikka he yrittivat jotain muka keksia tyyliin on hyva syomaan.. EIpa tuntunut kovin kivalle. Tiedan, etta poikani parjaa koulussa ja hanella on kavereita, mutta henkilokunnan nakokulmasta on ongelmia taynna oleva P---Apussi:(
Sanoin palaverissa etta aion vaihtaa koulua mikali tammoinen jatkuu. Lisaksi he lopettivat palaverin ennen kuin mina sain sanottua asiani kunnolla, EIKA kukaan ollut tulossa jalkeeni palaveriin! Ja mina olin ottanut toista vapaata tata varten.
EIpa kylla tullut hyva fiilis koulusta ja opettajasta, joka on lisaksi luokassa vaihtunut taman tasta.
Onko opettajilla enaa mitaan vastuuta ja jarkea, tamakin opettaja oli parikymppinen mies joka ei varmasti ole paljon kokemusta kartuttanut