Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä, joulu tulee, oletko valmis?

Vierailija
31.10.2019 |

Luin vuoden vanhaa viestiketjua ja siinä äiti suruissaan kertoi, ettei voi toteuttaa lapsen 16e maksavaa joululahjatoivetta. Kysynkin nyt, onko vastaavassa tilanteessa olevat varautuneet yhtään paremmin, onko säästetty esim se 2 e kuussa lapsen joululahjaan? Kyllä pahalta tuntuu lapsen puolesta jos ei tänäkään vuonna tule yhtään lahjaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me köyhät ei kasata isoja juttuja just jouluun. Teini tarvitsi puhelimen, sai sen syksyllä alennusmyynnistä etukäteisjoululahjana. Ihan yhdessä sovittiin näin. Jouluna sitten jotain pientä ja sydäntä lämmittävää. Ei kaikki edes halua sitä "hienoa joulua" vaan materiaalisesti kohtuullisen juhlapyhän.

Nuo uunipunajuuret olivat herkullinen vinkki, kiitos siitä kirjoittajalle!

Hyvä jos voi toteuttaa teinin toiveen, vaikka syksyllä, mutta oikeasti on perheitä jotka eivät voi toteuttaa jouluna pienen lapsen 16 e arvoista lahjatoiveita. Mitä se tekee tunne-elämälle.

Vierailija
22/22 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kokovuoden punalappuisia tuotteita pakkaseen ja säästänyt 60 euroa kuukaudessa siihen nähden, että tuotteet olisivat täysihintaisia. Voitte itse laskea paljonko olen saanut joulurahaa kasaan!

Se pakastuneena oleminen kuluttaa rahaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä