Te jotka postaatte päivittäin IG:hen/Faceen kuvan omasta naamastanne tai kropasta
Miksi teette näin? Mua on aina ihmetyttänyt tämä, varsinkin jos kuvat ovat lähes identtisiä. Haetteko positiivista palautetta, vai mistä on kyse. Avatkaa please :)
Kommentit (57)
Koulutuksella on tämän asian kanssa korrelaatio. Harvemmin tissi- ja pyllykuvia julkaisee korkeakoulutettu ihminen.
Ehkä koulutus tuo muutakin sanottavaa, kuin omien ruumiinosien paljastelun.
Kyllä ne tissi- ja pyllykuvia laittavat ovat peruskoulu, amis- tai lukiopohjalta.
Koulutettu ihminen pystyy sanomaan ja kertomaan asiansa älykkäämmin, kuin tissit tiskiin tyyliin. Alatyylistä tuollainen.
Minäkään en ymmärrä miksi ottaa samanlaisia kuvia. Jos katsoo vaikka kokonaisuudessaan ig-kuvia näyttää kyllä tosi hölmöltä jos moni kuva samanlainen.
Kuva voi olla mielenkiintoinen ja siinä on tarina, vaikka olisikin paljasta pintaa. Jos se on taidokkaasti kuvattu, siinä on hyvä valo tai hauska tilanne. Tämä vaatii älyä.
Jotain sen yli, että ”Mulla on tissit ja niiden välissä on vako.”
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi ottaa samanlaisia kuvia. Jos katsoo vaikka kokonaisuudessaan ig-kuvia näyttää kyllä tosi hölmöltä jos moni kuva samanlainen.
Samanlaisuus on myös tehokeino. Taiteessa käytetään paljon. Esim. Tuhat punaista pistettä riviin ja väliin yksi vihreä. Ainakin yksi pitää olla erilainen.
Tässä on syvällisempi ajatus elämästä.
Se olis muuten hauska, instagram-tili, jossa joka päivä ottaisi kuvan tisseistään. Tiukka rajaus. Takana voisi näkyä, että paikka vähän vaihtuu ja vaatteet myös. Sitten vaikka yksi maisemakuva joukkoon. Vain yksi, ei enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisuus on myös tehokeino. Taiteessa käytetään paljon. Esim. Tuhat punaista pistettä riviin ja väliin yksi vihreä. Ainakin yksi pitää olla erilainen.
Tässä on syvällisempi ajatus elämästä.Se olis muuten hauska, instagram-tili, jossa joka päivä ottaisi kuvan tisseistään. Tiukka rajaus. Takana voisi näkyä, että paikka vähän vaihtuu ja vaatteet myös. Sitten vaikka yksi maisemakuva joukkoon. Vain yksi, ei enempää.
#tissit, #tissit, #tissit, #tissit, #tissit, #tissit, #maisema, #tissit, #tissit, #tissit....
Vierailija kirjoitti:
Minusta toi on hauska. Melkein samanlaisia, mutta ei ihan.
Olen aina ajatellut että syynä
- Tarve kertoa olevansa - edelleen - hengissä
- Narsismi - tykkää musta, taas
Niistä on hyvä seurata miten oma maallinen tomumaja rapistuu pikkuhiljaa. Toi ”tissikuva per päivä”-idea on myös hyvä, voi seurata miten nännit lähestyy napaa.
Ihminen tekee mitä haluaa. Jonkinlainen kommunikatiivinen päiväkirjamerkitys, meitsillä. Kun ei kuvia enää tarvitse, ne voi kätevästi poistaa. Toteaa että kehitystä tapahtui. Eteenpäin elävän mieli😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on syvällisempi ajatus elämästä.Se olis muuten hauska, instagram-tili, jossa joka päivä ottaisi kuvan tisseistään. Tiukka rajaus. Takana voisi näkyä, että paikka vähän vaihtuu ja vaatteet myös. Sitten vaikka yksi maisemakuva joukkoon. Vain yksi, ei enempää.
Poikkeus vahvistaa säännön ja vähemmän on enemmän. Idean esittäminen ilman mitään turhaa ympärillä.
No ihmiset putoavat parvekkeelta, jäävät auton alle tai muilla tavoin vahingoittuvat omakuvan takia. Se on todella kummaa touhua. Niin paljon kuviaan rakastaa, että antaa henkensä tai terveytensä niiden takia. Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Niistä on hyvä seurata miten oma maallinen tomumaja rapistuu pikkuhiljaa. Toi ”tissikuva per päivä”-idea on myös hyvä, voi seurata miten nännit lähestyy napaa.
Toi olisi hyvä projekti. Naisen rinnoista näkee kierron ja tunnetilan. Kuvat voisi olla lääketieteellisiä, suoraan edestä otettuja. Ei mitään muikistelua.
Vuosien saatossa näkyisi painovoiman vaikutus.
Instagramissa ei saakaan julkaista nännejä, unohdin tuon. Sori.
Molemmilla pikkusiskoillani on tapana kuvata omaa naamaansa paljon. Toinen tekee sen aika hyvin, ja kuvat on kyllä enemmän herutus- kuin taidekuvia mutta silti kivoja. Eikä niitä ole liikaa. Toinen taas hakee samaa mitä ensin mainittu, mutta ei vaan osaa.
Te jotka postaatte päivittäin palstalle aloituksen instakuvista, Miksi teette näin? Mua on aina ihmetyttänyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tekee mitä haluaa. Jonkinlainen kommunikatiivinen päiväkirjamerkitys, meitsillä. Kun ei kuvia enää tarvitse, ne voi kätevästi poistaa. Toteaa että kehitystä tapahtui. Eteenpäin elävän mieli😆
Kaikki meistä ei elä elämäänsä lineaarisesti eteenpäin. Esim. minä elän vuosia kausikiertona. Kahdentoistavuoden sykli esimerkiksi. Vähän samanlaisia asioita tapahtuu syklin 1. vuotena, 2. vuotena jne.
Tavallaan olen elänyt tätä syklien vaihtoa siitä asti, kun minusta tuli täysi-ikäinen. En ole nyt mitenkään kypsempi tai parempi kuin silloin, olen erilainen.
En muuten, mut sillon ku aloitin laihdutusprojektin, laitoin joka päivä kuvan edistymisestäni. Kannusteeksi muille lihaville.
Minua taas ihmetyttää, miten te törmäätte näihin? Itse törmään vain, jos hakemalla haen esim #finnishgirl.
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla pikkusiskoillani on tapana kuvata omaa naamaansa paljon. Toinen tekee sen aika hyvin, ja kuvat on kyllä enemmän herutus- kuin taidekuvia mutta silti kivoja. Eikä niitä ole liikaa. Toinen taas hakee samaa mitä ensin mainittu, mutta ei vaan osaa.
Joskus 15-18-vuotiaana halusin ottaa itsestäni kauniita kasvokuvia. Ja halusin, että olen muutenkin hyvännäköinen kuvissa. Sitten lähdin opiskelemaan visuaalista kulttuuria ja opiskelujen kautta minulle avautui käsitys ”kauneudesta” ja ”rumuudesta”.
Nämä kaksi asiaa ovat eri asia kuin kiinnostava.
Up