Olen 26v ja janoan kehuja ja huomiota kuin pikkulapsi
Sellaisen vanhemman henkilön ja auktoriteetin huomiota, esimerkiksi töissä esimiehen ja koulussa opettajien. Mikähän minua vaivaa? Noloa, kun en osaa aikuistua.. Olen nainen.
Kommentit (25)
Et ole ainoa. Näkyy näitä samanlaisia olevan ikään ja sukupuoleen katsomatta. Itse en tykkää sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt kuule laittaa instaan pyllykuvia. Niinkuin muutkin huomionhakuiset.
Ehkä tänne kirjoitellaan tälläisiä "halventavia" kommentteja siksi että ehkä ihmiset kuvittelevat kaikkien huomiohakuisten naisten olevan "huomiohuo'ria" tai siis sosiaalisia seksuaalisia itsensätyrkyttäjiä. Sääli, koska on niitä ihan päinvastaisiakin huomionhaluisia ihmisiä: kilttejä, hiljaisia, varovaisia, kunnollisia,...
Ehkä ap sun huomiontarve johtuu siitä että olet nuorempana jäänyt vaille riittävää huomiota. Siitä on sitten jäänyt tunteisiisi jonkinlainen aukko tai kipu tms. Ehkä noin. Mutta itse veikkaisin: nyt on myöhäistä sille huomiolle, vaikka nyt saisit koko maailman huomion niin se ei auta enää, se ei täytä sitä aukkoa, ei paranna sitä kipua. Joten suosittelen että et keskity huomion etsimiseen - huomio ei voi sinua enää auttaa, mikään ulkopuolelta tuleva ei voi enää auttaa. Sinun pitäisi osata parantaa kipusi. Sinulle ei voi kehittyä täysin terveitä hyviä tunteita niin kauan kuin tuo kipu on jäljellä. Joten tarvitset paljon sisäistä työtä, omien tunteiden tutkimista, sen jonkin kivun etsimistä, paikantamista, tutkimista ja lopulta korjaamista.
Mutta en ole psykologi joten mistäs minä mitään tietäisin. Paitsi että noin minä jouduin tekemään melkein kaikkien ongelmieni kanssa. Mikään mitä sain ulkoapäin ei auttanut. Lopulta auttoi vain se että itse paransin tunnekipujani.
Onko tollasia miehiä olemassa? Voiko joku kertoa?
Joo. Alfamiehiä on olemassa vain osittain siksi että jotkut harvat miehet kilpailevat päästäkseen auktoriteeteiksi. Enimmäkseen alfamiehiä on olemassa koska naisilla on sairaalloinen huomiontarve auktoriteeteilta, joten naiset asettavat miehiä alfa-asemaan.
Kun miehellä on henkisiä ongelmia siitä kärsii vain mies itse. Kun naisella on henkisiä ongelmia siitä kärsii koko yhteisö. Nainen ulkoistaa omat ongelmansa, laittaa pahan kiertämään.
Naiset vaativat miehiltä itsenäisyyttä, mutta itse eivät ole itsenäisiä, ovat täysin riippuvaisia miehistä. Taloudellinen riippuvaisuus on merkityksetön sivuseikka. Paljon pahempaa on henkinen riippuvaisuus, siis esim huomiontarve.
Tuossa ei ole mitään söpöä. Aivan sairasta.
Hei ap, tuo sun huomiontarve on mielenterveysongelma joka estää ja pilaa kaikki terveet ihmissuhteet sekä aiheuttaa itsellesi ja muille silkkaa pahoinvointia. Älä pyri ihmissuhteisiin ennen kuin saat ongelmasi korjattua.