Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet äänestänyt viime vuosikymmenet?

Miten tässä näin kävi? Onnitelkaa itseänne!
30.10.2019 |

Oletko äänestänyt vuosikymmeniä vihreitä, keskustaa, demareita, vasemmistoliittoa, ruotsalaisia, kristillisiä tai kokoomusta? Ihmetteletkö maan tilaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreetä,kokoomusta ja rkp:ta.

Vierailija
2/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä voinut tietää, että he valehtelevat!!1!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäisenä demareita, mutta mitä punaisemmiksi silmien väri on muuttunut, niin sitä persummaksi olen tullut. Nykyään silmät on punamustat väriltään. Nautin nykyisestä tilanteesta, että Suomi tuhotaan pikkuhiljaa. Äänestän persuja vain siksi, että ne ärsyttävät muita puolueita niin kovasti.

Vierailija
4/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä esimerkkinä eräs keskustapoliitikko oli huolissaan puolueensa suosion laskusta. Suomesta hän ei sanonut mitään.

Vierailija
5/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreetä,kokoomusta ja rkp:ta.

Onnea! Sait voittajatroikan kiinni!

Vierailija
6/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä aina ja nuorta naista. Periaatteena muuttaa eduskunnan ehdokasprofiilia, onkin muuttunut vanhojen miesten kerhosta ilahduttavasti monipuolisempaan suuntaan. Valitettavasti nykyvihreiden suunta ei miellytä mua, mutta eipä puolueelle ole kuin huonoja vaihtohetojakaan. Rkp:ta voisin harkita tai Piraatteja.

Vierailija
7/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vihreitä, nykyään Perussuomalaisia.

Vierailija
8/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki puolueet ovat ruskean talon talutusnuorassa. Sille ei voi mitään.

Vierailija
9/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut ennen ajatellutkaan, mutta olen äänestänyt jokaisissa tämän vuosikymmenen vaaleissa perussuomalaisia. Ja itse asiassa olen siis äänestänyt jokaisissa vaaleissa, missä olen äänestänyt, niin perussuomalaisia! Outo ajatus että olen äänestänyt vain persuja.

Ennen 2010 taisi jäädä välistä eurovaalit 2009 milloin en äänestänyt ollenkaan, joka ei nyt ole varsinainen menetys, koska olisin kuitenkin kokoomusta äänestänyt. Olisikohan siinä 2008-2010 jotkut kuntavaalit ollut myös mitkä jäivät välistä. Sitä ennen olinkin vielä alaikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi