Yöllistä tutitusta... en vieläkään ymmärrä!
Yhdessä ketjussa äiti hohhailee sitä, että vielä 11kk vauvaa pitää tutittaa pari kertaa yössä. HÄH!?!? Eikö muiden 11kk muka osaa laittaa tuttia itse suuhun?
Meidän neiti osasi tuon taidon jo 6kk.
Enkä kyllä sitäpaitsi muutenkaan tajua tuota tutittelua keskellä yötä. Miksi pitää opettaa sellaiseen?
Kommentit (28)
No korjataan se vaikka että tyttäreni.
Seuraava neiti tai herra ei välttämättä osaakaan.
jotkut antavat vauvojensa olla vauvoja!!!
Ai sekö on vauvan mittä, milloin oppii laittamaan tutin suuhunsa? Vai sekö, milloin joudut itse lopettamaan vauvan sängyn vieressä tuttia laittamassa? Hey please!
ap
Senpä takia ihmettelenkin, koska kuvittelin kaikkien vauvojen osaavan tuollaisia taitoja jo sen ikäisenä. En kuvitellut, että tyttäreni osaa jotain sellaista, mitä normaalisti sen ikäiset eivät osaisi.
ap
seuraava 2kk ja 3 päiväsenä ja sitä seuraava 3 kuisena.
HAH onko neitis jotenkin hidas. HÄ?
Eli voi olla, että seuraava vauvasi vaatii tissiä tai tuttia herra ties mihin ikään ja tällöin ymmärrät olla taivastelematta tämäntyyppisiä asioita ko. sävyyn.
Kitisee monesti ihan puoliunessa, tutit hukassa. tutteja on kourallinen sängyssä, että joku edes sattuisi käteen. Ja kyllä monesti laittaakin itse tutin, kun kitinät lakkaa itekseen.
terveisin se äiti joka asiasta toisessa ketjussa " valitti"
Olisi kiva tietää, mitä muuta erikoista mun tyttöni osaa ikäänsä nähden.... Paljon on ystäväpiirissä vauvoja, mutta en ole ikinä tommosiin juttuihin kiinnittänyt huomiota. En tykkää vertailla.... Nyt vain alkoi kiinnostaa, kun törmäsin tähän hohhailevaan äitiin eräässä pinossa.
ap
en ymmärrä miksi vauva opetetaan tutille
kerro hyödyt jotka ohittaa haitat
ei sun tyttö ole mitenkään ikäisiään edellä vaikka sen tutin osaakin laittaa
HOHHHOIJAA
Tissiä oli aika vaikea kaivaa esiin siinä kassajonossa varsinkaan talvitamineiden alta...
Vierailija:
Olisi kiva tietää, mitä muuta erikoista mun tyttöni osaa ikäänsä nähden.... Paljon on ystäväpiirissä vauvoja, mutta en ole ikinä tommosiin juttuihin kiinnittänyt huomiota. En tykkää vertailla.... Nyt vain alkoi kiinnostaa, kun törmäsin tähän hohhailevaan äitiin eräässä pinossa.ap
Etkä tykkää vertailla? Juu et...
tutti jätettiin pois kun vauva 8 kk. Kaksi iltaa vähän ihmetteli, mutta sen jälkeen ei ole tarvittu. Toivottavasti mahassa oleva vauveli on yhtä helppo tapaus, jaiks... :)
Jos pistetään viis 10kk vauvaa riviin, niin eiköhän silloin puhuta, että mitä he osaavat IKÄÄNSÄ NÄHDEN tehdä? Miten muuten tuo olisi pitänyt ilmaista?
ap
Vierailija:
Olisi kiva tietää, mitä muuta erikoista mun tyttöni osaa ikäänsä nähden....
ap
(Edellisestä siideristä n.1,5 vuotta)
mä trollasin, mun vauva ei syö tuttia. Mutta ap miksi kyselet noin tyhmiä, onko sulla liian " HELPPO" vauva.
Tai mitä muut 10kk ikäiset osaavat, mutta oma tyttön ei osaa.
Sitä vain tarkoitin.
ap
Vierailija: