Erottaako ulkonäöstä seksuaalisen suuntautumisen?
Kun katsoo vaikka julkkiksia jotka ovat homoseksuaaleja tai lesboja, niin monesti he näyttävät erilaisilta kuin heteromiehet tai heteronaiset. Eivätkä erot ole pelkästään jossakin hiustyylissä tai vaatetuksessa, vaan ulkonäössä on oikeasti eroa. Biseksuaaleja ei voi ulkonäöltään erottaa oikein mitenkään heteroista.
Kommentit (42)
Mistä sitten johtuu feminiiniset heteromiehet?
Joista tulee homovibat ja vois vaikka vannoa, että ovat bi-seksuaaleja mutta ei. Tiedän kaksi tällasta. Toisen kanssa seurustelin ja oikeasti epäilin välillä, että mistäs minä tiedän jos onkin kiinnostunut myös miehistä. Mies kielsi jyrkästi että kiinnostaisi, en kehdannut koskaan sanoa että vaikuttaa jotenkin homomaiselta.
Ei välttämättä ulkonäöstä, mutta kehon eleistä huomaa usein.
Lesboissa paljon kasvissyöjiä joten ovat iholtaan kalvakkaita ja puutteessaan kireitä.
Luulevat että kireys helpottaisi kaapistaulostulolla ja yhteiskunnan hyväksynnyllä mutta kireys on ihan sisäsyntyistä. Ovat aivan eksyksissä tässä elämässä.
Jotkut homot ovat fyysisesti heikompia kuin heteromiehet.
Vierailija kirjoitti:
Joista tulee homovibat ja vois vaikka vannoa, että ovat bi-seksuaaleja mutta ei. Tiedän kaksi tällasta. Toisen kanssa seurustelin ja oikeasti epäilin välillä, että mistäs minä tiedän jos onkin kiinnostunut myös miehistä. Mies kielsi jyrkästi että kiinnostaisi, en kehdannut koskaan sanoa että vaikuttaa jotenkin homomaiselta.
Miksi miehen piti edes mitään kieltää jos et koskaan ääneen epäillyt?
Kauneimmat miehet nyt vaan usein ovat homoja. En tunne yhtään rumaa homoa, mutta monta kaunista. Filmi- ja tv-maailmasta tulee heti mieleen esim. Matt Bomer, Wentworth Miller, Sam Heughan, mitä näitä naisten ihannemiehiä onkaan. As gay as can be.
Vierailija kirjoitti:
Lesboissa paljon kasvissyöjiä joten ovat iholtaan kalvakkaita ja puutteessaan kireitä.
Luulevat että kireys helpottaisi kaapistaulostulolla ja yhteiskunnan hyväksynnyllä mutta kireys on ihan sisäsyntyistä. Ovat aivan eksyksissä tässä elämässä.
Olen pyörinyt lesbopiireissä kauan, enkä tunne yhtä ainutta kuvauksenmukaista lesboa. Eiköhän suurin osa kireistä kasvinsyöjistä ole heteronaisia.
Punainen kynitty tukka kertoo minulle ainakin kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on feminiinisyys naisille? Jos miehellä on pitemmät hiukset? Jos mies kuuntelee klassista?
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäköhän kehon eleistä muka?
Perinteisesti homot ovat olleet naismaisia ja ns. Butch-lesbot miesmäisiä. Nyt on kai myös ns. piilohoseksuaaleja, joista ei seksuaalinen suuntautuminen näy niin helposti ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomoja ei ainakaan erota yleensä päälle päin. Opiskeluaikoina minulla oli homokaveri, joka kertoi panneensa yhden koulun suosituimmista jätkistä kanssa, joka seurusteli näennäisesti tuolloin yhden ihan kivan tytön kanssa. Koko juttu oli jotenkin pimeä, tuo pari seurusteli vielä ainakin puoli vuotta sen jälkeen, erosivat sittemmin kyllä. Olisi kamalaa seurustella miehen kanssa, joka rassaa kumitta tuntemattomien perseitä. Sori nyt vaan. Eikä siitäkään olisi päälle päin arvannut, mutta veikkaan, että oli lisäksi jotenkin persoonallisuushäiriöinen eikä etäämmältä siksi arvannutkaan.
Tämä on tabu Suomessa, Naisille varatut bimiehet jotja pettää miesten kanssa. Tiedän monia
Ei aina. On esim. tosi heteromaisia homomiehiä (ihan normaalisti, ei Tom of Finland-tavalla). Oma vanhentunut tutkani taas on homottanut muutaman heteron ruotsalaisen ja yhden kukkakauppiaan. Sama juttu naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomoja ei ainakaan erota yleensä päälle päin. Opiskeluaikoina minulla oli homokaveri, joka kertoi panneensa yhden koulun suosituimmista jätkistä kanssa, joka seurusteli näennäisesti tuolloin yhden ihan kivan tytön kanssa. Koko juttu oli jotenkin pimeä, tuo pari seurusteli vielä ainakin puoli vuotta sen jälkeen, erosivat sittemmin kyllä. Olisi kamalaa seurustella miehen kanssa, joka rassaa kumitta tuntemattomien perseitä. Sori nyt vaan. Eikä siitäkään olisi päälle päin arvannut, mutta veikkaan, että oli lisäksi jotenkin persoonallisuushäiriöinen eikä etäämmältä siksi arvannutkaan.
Tämä on tabu Suomessa, Naisille varatut bimiehet jotja pettää miesten kanssa. Tiedän monia
Homo tuttavani etsi aikoinaan kumppania netistä. Kertoi valtaosan vastauksista tulevan ukkomiehiltä jotka halusivat tehdä ns. autokivat.
Vierailija kirjoitti:
Joistakin on helppo arvata homoseksuaalisuus, mutta toiset ovat aivan kuin kuka tahansa hetero, eikä asiaa ole helppo päätellä ulkoisten seikkojen perusteella.
Esimerkiksi Kevin on helppo arvata homoksi, koska hän on neitimäinen ja pukeutuu naisten vaatteisiin, mutta Kimmosta ei arvaisi hänen homoseksuaalisuuttaan, jos hän ei olisi itse kertonut asiasta. (viittaukset tässä BB-talon asukkaisiin)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni heteronainen on kyllä just sen näköinen, mitä stereotyyppinen lesbo (ja aika moni lesbo sitten taas ei ole sellainen). Eiväthän heteronaisetkaan suurimmaksi osaksi mitenkään erityisen naisellisia ole.
Ja vastaavasti on meitä naisiin päin olevia femmejä. Hämmentävän monelle pokaamaan tulleelle heteromiehelle tämä tuntuu olevan käsittämätön yhtälö. "Et sä voi olla lesbo, ethän sä näytä yhtään sellaselta!" 🤦🏻♀️
Ylipaino miehellä tekee miehestä helposti homomaisen oloisen testosteronivajeen takia. Naisella taas alipaino tekee käytöksen maskuliiniseksi estrogeenivajeen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäköhän kehon eleistä muka?
Sen huomaa kehonkielestä, tai sitten mulla on tosi herkkä ”tutka”.
Aika jännä sinänsä, että miehissä homoja on usein parhaannäköiset yksilöt, naisissa sitten ne vähemmän hyvännäköiset.
Tulee miehillekin vaihdevuodet. Eivät vain yhtä selvät/jyrkät kuin naisilla. Mutta vähitellen ja väistämättä testosteronit laskee kunnes ei ota eteen eikä kiinnostakaan. Siksi samanikäiset sopivatkin niin loistavasti yhteen.