Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottaako ulkonäöstä seksuaalisen suuntautumisen?

Vierailija
30.10.2019 |

Kun katsoo vaikka julkkiksia jotka ovat homoseksuaaleja tai lesboja, niin monesti he näyttävät erilaisilta kuin heteromiehet tai heteronaiset. Eivätkä erot ole pelkästään jossakin hiustyylissä tai vaatetuksessa, vaan ulkonäössä on oikeasti eroa. Biseksuaaleja ei voi ulkonäöltään erottaa oikein mitenkään heteroista.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yksinkeraisena kristittynä miehenä en erota kuin omat ennakkoluuloni (tai ainakin osan niistä) Tunnistan myös joitain homo ja lesbo kliseitä ja stereoypioita, mutta en niiden pohjlata menisi vannomaan ja väittämään, että tuon tai tämän perusteella erottaisin jonkun sukupuolisen suuntauuneisuuden. 

Joitain kertoja olen pyytänyt ja kysyny täällä neuvoa, mistä seksuaalisen suuntatuneisuuden voisi ulkoa päin erottaa. Vasauksena olen saanut parhaimmillaan vain enemmän ja vähemmän tylsiä ennakkoluuloja ja asenteita. - Varmaan jotain on silläkin miten mm. populaari kulttuuri on kuvannu seksuaaliseen vähemmisöön kuuluvia. Tai miten (mm.) Pridessa näyttää olevan usein joitain "klassikkorooleja" , jotka Prideen osallistujista monesti ainkin joku tai jotkut haluavat ottaa itselleen.        

Vierailija
42/42 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme