Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette saaneet viimeksi kumppaniltanne lahjaksi?

Vierailija
29.10.2019 |

Ja milloin? Meillä ei juuri lahjoja ostella, kiinnostaa kuulla miten muilla menee.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta sain lahjaksi viimeksi pari erikoisolutta Alkosta, uudet villasukat ja partakoneen. Ei ollut synttäreitä tai muuta, oli vaan ilmeisesti kuullut liian paljon kiroilua kylppäristä ajaessa partaani. Rakkaalle vaimolleni kiitos!

Vierailija
22/33 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas kun olen saanut niin huomaavaisen miehen. Muistaa minut aina hääpäivänä ja syntymäpäivänä, yleensä yllättää jollain suunnittelemallaan yhteisellä tekemisellä. Parasta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 80 eurolla kesäkukkia toissa viikolla. Sain itse valita. Sen jälkeen olen saanut ainakin suklaata... niin ja yhden esineen lisää keräilemiino figuureihin.

Vierailija
24/33 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain homopartnerilta vaseliinia. Arvostan. T. Pekka

Vierailija
25/33 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimipäivälahjaksi muumimuki. Viime kuussa. Hän muutaman kerran vuodessa ostaa nuo ja kukkakimpun. Aina sama pikkupoika ilme naamalla kysyy " kumpi käsi" toisessa kimppu ja toisessa muumimuki. 😃 Ihan hauska tapa.

Vierailija
26/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserttiliput syntymäpäivälahjaksi

Vierailija
27/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lahjoja. Unohtaa autuaasti hääpäivän aina. Synttärilahjaa ja joululahjaa ei osta eikä tuo kukkia. Pakon edessä on pari kertaa tuonut kun olen oikein kunnolla suuttunut. Äidillensä muistaa ostaa kyllä lahjat ja kukat. Mitä ihmettä teen tuon kanssa kun ei tajua että joululahja ja synttärilahja kuuluu ostaa. Ahdistun aina ennen joulua kun tiedän ettei taas tule lahjaa ja tietenkin kysytään mitä sait mieheltä lahjaksi. Kiertelevä vastaus kun en viitsi sanoa että ei mitään. Ja paskiainen vielä loukkaantuu kun huomautan että olisi kuulunut lahja ostaa. Ei ole kuulemma rahaa. Hmmm suklaalevy 2 e, kukkakimppu 5 e. Että semmonen paskiainen.

Vierailija
28/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yllätti mieheni alkuvuodesta 6. hääpäivänämme aivan upealla korulla johon oli painettu meidän hääkuva! Yllätys oli iso koska mies ei ole koskaan ollut mikään lahjojen ostaja saati sitten hyvä sellainen, ja tähän selkeästi oli käyttänyt ajatusta. Koru oli tämmöinen sydämen mallinen: https://kuvakorut.fi/products/riipus-omalla-kuvalla-sydan ja ollut kaulassa joka päivä siitä asti. <3 :)

Vierailija
29/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumppania mutta eksmieheltä sain viimeisenä yhdessä vietettynä Jouluna puurokattilan. Sellaisen haudekattilan esim. riisipuuron keittoon.

Sitä edellisenä mustan valurautapadan.

Meillä ei lahjoja harrastettu muuta kuin Jouluna, ja kun ostin mielestäni jotain kivaa hänelle, se haukuttiin.

Hopeinen kaulakoru oli väärä koska siinä oleva riipus väärän lainen.  Kaikki oli aina väärää tai huonoa, meni halu ostaa yhtään mitään. 

Nyt elän ilman hapankurkkua nurkissani ja ostan itselleni mitä tahdon!

Vierailija
30/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian, sillä tuli lähtö.

Vierailija
31/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain homopartnerilta vaseliinia. Arvostan. T. Pekka

oliko Sebu antajana?

Vierailija
32/33 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä sain viimeksi huonekasvin ja Resident evil 8 pelin.

Vierailija
33/33 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hauskan paidan https://www.hauskatpaidat.com verkkokaupasta