Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette saaneet viimeksi kumppaniltanne lahjaksi?

Vierailija
29.10.2019 |

Ja milloin? Meillä ei juuri lahjoja ostella, kiinnostaa kuulla miten muilla menee.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kissmet suklaata. Puoliso tietää että tämä on suurinta herkkua kahvin kanssa. Ja nyt näköjään taas löytyi levy kahvihyllyltä. Rakastan sinua Lauri ❤️ Kiitos!

Vierailija
2/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänä sain lahjaksi matkan, jolle olemme ensi kuussa menossa. Ostamme aina lahjat toisillemme merkki- ja juhlapäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti minulle ihanan laiskanlinnan viikonloppukotimme kirjastoon. Tykkään lukea kirjoja erityisesti syksyllä ja talvella kun maalla on niin vähän muuta telemistä.

Vierailija
4/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten sain Tuntematon Kimi Räikkönen kirjan, olin siitä aiemmin puhunut että pitäisi lähteä se kirjastosta hakemaan. Mies oli bongannut sen kauppareissulla ja päätti ostaa sen. Hyvä lahja, olin tyytyväinen. :)

Vierailija
5/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden yleiskoneen synttärilahjaksi.

Vierailija
6/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olin lahjaani tosi tyytyväinen.

5

Vierailija
7/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, kaiketi viinipullon joskus kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
8/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättipussillisen Dumleja :D

Mun mies ei syö makeaa käytännössä ollenkaan, on suomaisen ystävä. Tietää mun tykkäävän namuista plus harrastan leivontaa. Tuolla se pussi on nyt pari viikkoa ollut kaapissa, kiva saada makupala esim. kahvin kanssa.

Tänään myös leivoin kakun mihin tein dumlekuorrutuksen. Toimii. Erittäin loistava lahja.

Vierailija
9/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*suolaisen 😂

Vierailija
10/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sillä lailla? Oliko ihan sellainen Thaimaalainen monitoimikone?

Vierailija
11/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, laukun, kylpyläviikonlopun, espressokeittimen, villasukkia, lahjakortteja, lämpimän oloasun, alusvaatteita, herkkuja, kukkia, viherkasvin, matkan Tukholmaan, korvikset. Nuo nyt ainakin muistuivat mieleen. Syntymäpäivänä, jouluna ja vuosipäivänä saan lahjoja, joskus ihan muuten vaan esim kukkia. Jotkut lahjat osuvat enemmän nappiin kuin toiset mutta arvostan ajatusta silti aina:)

Vierailija
12/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelun.

Vierailija
13/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sillä lailla? Oliko ihan sellainen Thaimaalainen monitoimikone?

Sellainen laadukas Kenwood.

Vierailija
14/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei juuri lahjoja ostella, emme vietä esim. joulua tai synttäreitä. Silloin tällöin kaupassa sattuu jotain silmään josta ajattelee että toinen saattaisi ilahtua. Viimeksi sain mieheltäni pullon punkkua ja lahjakortin hierontaan. Olin jo hetken kironnut jumissa olevia hartioita.

Vierailija
15/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoja, laukun, kylpyläviikonlopun, espressokeittimen, villasukkia, lahjakortteja, lämpimän oloasun, alusvaatteita, herkkuja, kukkia, viherkasvin, matkan Tukholmaan, korvikset. Nuo nyt ainakin muistuivat mieleen. Syntymäpäivänä, jouluna ja vuosipäivänä saan lahjoja, joskus ihan muuten vaan esim kukkia. Jotkut lahjat osuvat enemmän nappiin kuin toiset mutta arvostan ajatusta silti aina:)

Saitko siis nämä kerralla? Ap kysyi että mitä olet saanut VIIMEKSI kumppaniltasi lahjaksi.

Vierailija
16/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimaton. Kellon. Sormuksen.

Elämäni mies❤️

Vierailija
17/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen vuosipäivänä,kuukausi sitten.

Vierailija
18/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosipäivänämme kimpun tummanpunaisia ruusuja.

Vierailija
19/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiasta silkkipuseron. Yleensä maksaa illallisen viineineen molemmille täydellä kattauksella, sellaisissa ravintoloissa joihin itselläni ei olisi varaa, ostelee lippuja eri tapahtumiin sekä maksaa hotellit ja taksit. Siinä on kaikkea ihan tarpeeksi ❤️

Vierailija
20/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain laivareissulta tuliaisiksi lempparikarkkeja, joita ei saa maista. Itse asiassa saman lahjan olen saanut aina, kun mies käy reissussa ja mielestäni se on oikein kiva lahja!