Älä lisää sushiin wasabia, se on vulgaaria.
Kommentit (95)
Älä tee enään typeriä aloituksia se on tyhmää
Ensinnäkin, juntti hyvä; se vihreä tahna jota saat suomen sushiravintoloissa ei ole Wasabia. Se on sekoitus piparjuurta, sinappia ja vihreätä väriainetta. Aidon wasabitahnan osuus on korkeintaan 1%. Aitoa Japanilaista Wasabijuuresta peräisin olevaa Wasabia sinä rahvas idiootti et ole koskaan suussasi edes pitänyt.
Taas joku besserwisseri yrittää päteä tietämättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, juntti hyvä; se vihreä tahna jota saat suomen sushiravintoloissa ei ole Wasabia. Se on sekoitus piparjuurta, sinappia ja vihreätä väriainetta. Aidon wasabitahnan osuus on korkeintaan 1%. Aitoa Japanilaista Wasabijuuresta peräisin olevaa Wasabia sinä rahvas idiootti et ole koskaan suussasi edes pitänyt.
Ei wasabia isolla alkukirjaimella kirjoiteta, juntti.
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat minuun, niin olet yksinkertaisesti väärässä, ja itseasiassa juuri se tietämätön henkilö tässä yhtälössä.
T. 42v Ravintolakokki / Ruokahifistelijä / Osakas Ravintolassa / Hyvätuloinen ja menestynyt sellainen.
Mene sinne maailmaan opettelemaan, kun et vielä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei wasabia isolla alkukirjaimella kirjoiteta, juntti.
Eikä japanilaista.
Syön just niinku huvittaa, mitä huvittaa. Asiakkaana minä maksan ja määrään. Nokkavia hifistelijöitä vedän takapihalla turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat minuun, niin olet yksinkertaisesti väärässä, ja itseasiassa juuri se tietämätön henkilö tässä yhtälössä.
T. 42v Ravintolakokki / Ruokahifistelijä / Osakas Ravintolassa / Hyvätuloinen ja menestynyt sellainen.
No miksi se on vulgaaria? Et vastannut siihen.
Olen itse syönyt sushia japanilaisten kanssa ja Japanissa. Kaikennäköisiä versioita nähnyt; ilman soijaa, ilman wasabia, molempien kanssa ja joku vielä lisännyt inkivääriä sushin päälle.
Joten olen tullut siihen tulokseen että sushin syömätavoista kiisteleminen on turhaa kuin oikeanlaisesta voileivästä kinaaminen.
Kas kun ei bulgaaria, kuten sana oli eräässä leffassa suomennettu (älä välitä, hän on bulgaari).
On vulgääriä kirjoittaa vulgaari.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse syönyt sushia japanilaisten kanssa ja Japanissa. Kaikennäköisiä versioita nähnyt; ilman soijaa, ilman wasabia, molempien kanssa ja joku vielä lisännyt inkivääriä sushin päälle.
Joten olen tullut siihen tulokseen että sushin syömätavoista kiisteleminen on turhaa kuin oikeanlaisesta voileivästä kinaaminen.
Aivan. Kukaan ei varmastikaan kyseenalaista sitä tosiasiaa, että juusto tulee makkaran päälle.
Japanilaiset ystäväni ovat sitten aina syöneet sushinsa väärin ☹
Kaikki mitä sushin kanssa on tarjolla, syödään. Niin myös tätä wasabia. Ihmeellistä miten joillakin on noin voimakas tarve kontrolloida muita ihmisiä, että tekee ihan aloituksen voidakseen vaikuttaa. Huolehdi vaan omista asioistasi, kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö Hans?
Vierailija kirjoitti:
Pahempaa kuin ketsupin pyytäminen ravintolassa.
No miten mä lisään mun sushiin ketsuppia, jos sitä ei saa pyytää?
Tää nyt on vähän samaa luokkaa kuin sanoisi pizzaa syövälle että älä laita siihen valkosipulia, se on vulgaaria. Mitä ihmettä se muutenkaan kenenkään napaa kaivaa miten muut ruokansa maustaa?
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset ystäväni ovat sitten aina syöneet sushinsa väärin ☹
Muista ensi kerralla tavatessanne opettaa heidät oikeille tavoille Vauva-palstan ohjeiden mukaan.
Älä sit tuu kattoon, kun syön sushia. Mautonta mössööhön se ois ilman wasabia. Mihin se wasabi on sushiravintolassa tarkoitettu mielestäsi?
Mua etoo ne, ketkä uittaa sushinsa soijassa eli suolassa. Siksi yritän keskittyä vain omaan ruokaani.