Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä lisää sushiin wasabia, se on vulgaaria.

Vierailija
29.10.2019 |

Pahempaa kuin ketsupin pyytäminen ravintolassa.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit tuu kattoon, kun syön sushia. Mautonta mössööhön se ois ilman wasabia. Mihin se wasabi on sushiravintolassa tarkoitettu mielestäsi?

Mua etoo ne, ketkä uittaa sushinsa soijassa eli suolassa. Siksi yritän keskittyä vain omaan ruokaani.

Vierailija
2/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee enään typeriä aloituksia se on tyhmää

Vierailija
4/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, juntti hyvä; se vihreä tahna jota saat suomen sushiravintoloissa ei ole Wasabia. Se on sekoitus piparjuurta, sinappia ja vihreätä väriainetta. Aidon wasabitahnan osuus on korkeintaan 1%. Aitoa Japanilaista Wasabijuuresta peräisin olevaa Wasabia sinä rahvas idiootti et ole koskaan suussasi edes pitänyt.

Vierailija
5/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku besserwisseri yrittää päteä tietämättä mitään.

Vierailija
6/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, juntti hyvä; se vihreä tahna jota saat suomen sushiravintoloissa ei ole Wasabia. Se on sekoitus piparjuurta, sinappia ja vihreätä väriainetta. Aidon wasabitahnan osuus on korkeintaan 1%. Aitoa Japanilaista Wasabijuuresta peräisin olevaa Wasabia sinä rahvas idiootti et ole koskaan suussasi edes pitänyt.

Ei wasabia isolla alkukirjaimella kirjoiteta, juntti.

Vierailija
7/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat minuun, niin olet yksinkertaisesti väärässä, ja itseasiassa juuri se tietämätön henkilö tässä yhtälössä. 

T. 42v Ravintolakokki / Ruokahifistelijä / Osakas Ravintolassa / Hyvätuloinen ja menestynyt sellainen.

Mene sinne maailmaan opettelemaan, kun et vielä osaa.

Vierailija
8/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen mitä huvittaa.

Vierailija
9/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei wasabia isolla alkukirjaimella kirjoiteta, juntti.

Eikä japanilaista.

Vierailija
10/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön just niinku huvittaa, mitä huvittaa. Asiakkaana minä maksan ja määrään. Nokkavia hifistelijöitä vedän takapihalla turpaan.

Vierailija
11/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat minuun, niin olet yksinkertaisesti väärässä, ja itseasiassa juuri se tietämätön henkilö tässä yhtälössä. 

T. 42v Ravintolakokki / Ruokahifistelijä / Osakas Ravintolassa / Hyvätuloinen ja menestynyt sellainen.

No miksi se on vulgaaria? Et vastannut siihen.

Vierailija
12/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syönyt sushia japanilaisten kanssa ja Japanissa. Kaikennäköisiä versioita nähnyt; ilman soijaa, ilman wasabia, molempien kanssa ja joku vielä lisännyt inkivääriä sushin päälle.

Joten olen tullut siihen tulokseen että sushin syömätavoista kiisteleminen on turhaa kuin oikeanlaisesta voileivästä kinaaminen.

Vierailija
13/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei bulgaaria, kuten sana oli eräässä leffassa suomennettu (älä välitä, hän on bulgaari).

On vulgääriä kirjoittaa vulgaari.

Vierailija
14/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse syönyt sushia japanilaisten kanssa ja Japanissa. Kaikennäköisiä versioita nähnyt; ilman soijaa, ilman wasabia, molempien kanssa ja joku vielä lisännyt inkivääriä sushin päälle.

Joten olen tullut siihen tulokseen että sushin syömätavoista kiisteleminen on turhaa kuin oikeanlaisesta voileivästä kinaaminen.

Aivan. Kukaan ei varmastikaan kyseenalaista sitä tosiasiaa, että juusto tulee makkaran päälle.

Vierailija
15/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset ystäväni ovat sitten aina syöneet sushinsa väärin ☹

Vierailija
16/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä sushin kanssa on tarjolla, syödään. Niin myös tätä wasabia. Ihmeellistä miten joillakin on noin voimakas tarve kontrolloida muita ihmisiä, että tekee ihan aloituksen voidakseen vaikuttaa. Huolehdi vaan omista asioistasi, kiitos! :)

Vierailija
17/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö Hans?

Vierailija
18/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa kuin ketsupin pyytäminen ravintolassa.

No miten mä lisään mun sushiin ketsuppia, jos sitä ei saa pyytää?

Vierailija
19/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on vähän samaa luokkaa kuin sanoisi pizzaa syövälle että älä laita siihen valkosipulia, se on vulgaaria. Mitä ihmettä se muutenkaan kenenkään napaa kaivaa miten muut ruokansa maustaa?

Vierailija
20/95 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset ystäväni ovat sitten aina syöneet sushinsa väärin ☹

Muista ensi kerralla tavatessanne opettaa heidät oikeille tavoille Vauva-palstan ohjeiden mukaan.