Miten lähestyä naista, joka on selvästi ihastunut ja välttelee?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Välttelevä nainen ei ole ihastunut. Älä lähesty.
Voi olla että onkin. Minä välttelen välillä ihastusta, koska jännitys ottaa vallan
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei saa lähestyä!
Totta. Voi tulla rosista ja korvausten makselemista. Ennen tuli vai ruokkomaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Metoo- aikakaudella en lähtis yrittämään.
Ei kannatakaan, jos et erota ahdistelua ja normaaleja käytöstapoja.
Miehillä on huomattavasti naisia suurempi taipumus käsittää ihan tavallinen normaali kohtelias käytös tai hymy ihastumiseksi tai seksuaaliseksi kiinnostukseksi.
Kannattaa varoa ylitulkintaa.
Käy alkuun juttelemassa hänelle jotain ihan tavallisesti. Jos hän on ihastunut niin varmasti suostuu juttelemaan kanssasi.
Täällä myös yksi välttelevästi käyttäytyvä ihastuja-nainen. Pelkään, että nolaan itseni ihan totaalisesti ja siksi on parempi yrittää vaan pysyä kaukana ihastuksen kohteesta. Minulla on niin huono itsetunto, että en voi kuvitellakaan tilannetta, jossa ihastukseni kohde tykkäisi minusta takaisin. Mutta jos tällainen ihme pääsisi käymään, niin toivoisin, että minua lähestytään jotenkin silleen, että aikeet käyvät selväksi eli että kyse ei olisi pelkästä kaveri-fiiliksistä tai, että miehellä ei olisi mielessä pelkkä yhden juttu.
Mistä olet saanut päähäsi, että oma ihastuksen kohteesi on myös ihastunut sinuun ja siksi välttelee?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä voi tietysti olla myös ujo ihminen, joka ei ole ihastunut, vaan ihan puhtaasti ujo.
Tai sitten on puhtaasti ujo ja ihastunut
Ilmeisesti näin vanhemmiten olen taantunut takaisin kainoksi ja ujoksi pikkutytöksi ihastuessani.
Toivoisin, että ihastukseni tulisi tykö ja kysyisi vaikkapa kävelylle, antaisi numeronsa ja vastausta odottamatta jättäisi minut sitten keräilemään itseäni kaikessa rauhassa. Ottaisin kyllä yhteyttä.
Olen itsekin lähestynyt kiinnostavia miehiä elämäni varrella, mutta heitä kohtaan ei ole ollut kiinnostusta kummempaa vielä siinä vaiheessa. Nyt olen humpsahtanut jonnekin alkuvoiman syövereihin, kamalaa!
Mistä erotat naisen, joka välttelee sinua ihastumisen vuoksi, naisesta, joka haluaa vältellä sinua, koska ei pidä sinusta?
Jos ei ole ihastunut ja välttelee ja silti jatkat lähestymisiä, niin se on ahdistelua. Kohta saat syytteen vainoamisesta ja lähestymiskiellon.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla vielä pääset, jos vain välttelee. Itse saatan välttelyn lisäksi käydä suorastaan ilkeäksi ja töykeäksi ihastuksiani kohtaan. "Rakkaudesta se hevonenkin potkii."
Omalla kohdallani johtunee sos.tilanteiden pelon jäänteistä. Kun jännittää tarpeeksi, niin aivot lähtevät lomalle ja sitten töksäyttää sen, mitä ensimmäisenä tulee mieleen...
Miksi ihmeessä sinulle tulee ensimmäisenä mieleen ilkeydet?
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että oma ihastuksen kohteesi on myös ihastunut sinuun ja siksi välttelee?
Simppelillä miesselittämisellä kaikki mahdoton on mahdollista.
Me olimme mieheni kanssa molemmat tajuttoman vaivautuneita, vakavia ja hiljaisia toistemme lähettyvillä kun olimme molemmat kiinnostuneita toisistamme. Lopulta mies teki aloitteen. Sen vaan tunsi, että jotakin vahvaa oli välillämme. Oli ns. tosi kyseessä ja se veti vakavaksi ja mykäksi. Joskus voi mennä näinkin.
Ehkä hän on ujo. Lähesty jotenkin ystävällisesti.