Miten lähestyä naista, joka on selvästi ihastunut ja välttelee?
Kommentit (97)
Mahdollisimman hyvässä nousuhumalassa molemmat.
Jospa ei lähestyisi, vaan antaisi naisen rohkaistua. Jos nainen ei siihen kykene, niin ei kannata edistää vanhoja degeneroituneita käyttäytymismalleja, joissa mies tekee kaiken naisen eteen, ja nainen odottaa vain sormi suussa kuin avuton linnunpoikanen :o
Jos nainen selvästi välttelee sinua, sinun ei pidä yrittää lähestyä häntä.
Mä olen tuommonen välttelijä.
Oletteko samalla työpaikalla. Jos joudutte samoihin hommiin...?
Älä yritä tieten tahtoen mitään kontaktia. Semmosta työhön keskittyvää ylinormaalia juttua mahdollisiman vähällä puheella ja ystävällisillä viboilla. Älä tuijota silmiin
Välttelijästä tiedostaa itsekin että välttely saattaa vaikuttaa epäkohteliaalta muttei pysty muuhunkaan.
Välttelevä nainen ei ole ihastunut. Älä lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde omalla kohdallani.
Tuntuu hyvin voimakas vetovoima työkaveriin, mutta en viitsi hypätä sänkyyn, kun muuten niin erilainen ja työpaikan sosiaalinen pakka menisi ihan sekaisin.
Pakko vältellä, ettei silmät muljahda havaittavasti kuopistaan.
Voit hakeutua seuraan, mielellään ei vastapäätä. Voi jutella niitänäitä, mutta älä laita naista nolostumaan flirttailemalla kovin (hienovarainen flirtti silloin tällöin ok).
Jos haluat pyytää naista ulos, tee se sellaisessa tilanteessa, jossa naisen ei tarvitse jäädä tuijottamaan sua vaan voi suostua ja poistua tilanteesta jälkipanikoimaan ja huokailemaan ilosta vaikka omaan työhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
Lähestyin. Ei paennut. Tavataan kolme-neljä kertaa kuukaudessa. Molemmilla on kivaa, luulisin. Ei kai hän soittaisi, jos ei minun seurani kelpaisi? Ja tähän saa naiset vastata ihan niin mielikuvituksellisilla tai todellisilla selityksillä kuin haluaa. Häneltä itseltään en halua todellista syytä tivata,
Vierailija kirjoitti:
Lisätietoja tilanteesta tarvitaan. Miten tiedät, että on ihastunut, jos välttelee?
Jep, selitystä kehiin. Yleensä ihastunut ei välttele.
Ettei vain olisi toiveajattelua?
Älä lähesty mitenkään! Naisella on syynsä vältellä sinua (varattu tms). Tai jos on pakko lähestyä niin lähesty suorasanaisesti ja asiallisesti. Flirttailu on huono tuossa tilanteessa.
Toisin kuin nepsyt kuvittelee ,välttely ei ole normaalien ihmisten keskuudessa osoitus kiinnostuksesta tai ihastuksesta. Päinvastoin.
Itse kyllä välttelen ihastuneena varsinkin jos toinen on kovin flirtti.
T. 9
Voi olla ihastunut, voi olla ettei. Voi olla ihastunut, mutta ihastus ei sovi elämäntilanteeseensa ja välttelee siksi. Tällöin jättäisin rauhaan ja antaisin käsitellä tunteensa itsekseen. Sanoisin siis, että on 33,33333...% mahdollisuus, että syy välttelyyn on toivomasi Ap.
Metoo- aikakaudella en lähtis yrittämään.
Onko nainen töissä kaupassa, jossa asioit?
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen töissä kaupassa, jossa asioit?
Sitten vaan kirjoitat puhelinnumeron kuitin taa, ja tekstin soita. Ja ojennat sen kuitin takaisin myyjälle sanoen: En tarvitse kuittia, mutta älä laita roskiin.
ÄLÄ ala vokotella siinä kassalla. Toinen on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähesty mitenkään! Naisella on syynsä vältellä sinua (varattu tms). Tai jos on pakko lähestyä niin lähesty suorasanaisesti ja asiallisesti. Flirttailu on huono tuossa tilanteessa.
Totta. Eihän nyt aikuisen ihmisen odoteta osaavan itse kertoa olevansa parisuhteessa, ehkä jopa onnellisessa. Parempi on että vältellään kaikki toisiamme, elämämme loppuun asti, yksin, uskotellen kaikille, että olemme onnellisia ja perheellisiä ja blaah blaah.
No rehellisesti olen samaa mieltä flirttailusta.
Itse olen tuollainen välttelijä ihastuneena ja ymmärrän olevani tosi epälooginen.
Työpaikalla mies, joka on ilmeisesti ihastunut minuun ja minä häneen. Hän tekee tikusta ristiä, lähestyy minua ja minulla menee pasmat sekaisin. Ynisen vastaukseksi jotain älytöntä, puna poskilla pakenen paikalta ja sulkeudun jonnekin soimaamaan itseäni.
No, onneksi tämä herra ei ole ainakaan vielä antanut periksi ja jatkaa taisteluaan.
Jos tapaatte kaltaiseni niin lähestykää naista tekemättä siitä numeroa ja flirttailematta. Nimittäin jos ymmärrän että minua lähestytään ”sillä mielellä” niin voi olla suustani ei tule sanan sanaa, luikin piiloon vieläkin nopeammin ja häpeilen itseäni entistä enemmän. Älä luovuta vaan jatka taistelua!
Lisätietoja tilanteesta tarvitaan. Miten tiedät, että on ihastunut, jos välttelee?